Lapsilla tulee olla vapaus valita oma kielellinen identiteettinsä.
Miksi Suomessa ei toteudu tasa-arvoinen kieltenopetus?
8
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi olla oikein, että ruotsin kieli pakotetaan lapsen suuhun.
- Anonyymi
Suomeen on pesiytynyt joku Pieni ihmisryhmä noin 4-5% väestöstä ja nämä voi määräillä Hallituksessa, mitä Lapsille saa opetta ja mitä opeteaan myös Pakolla Kaikille ! Missään muualla maailmassa ei tällaista Kieliopetuksen Pakkoa ole, Miksi Suomessa ? Eikö Suomen Päättäjät hallituksessa tajua, mitä tällainen Pakko merkitsee Kansalaisille, ilmeisesti Vaaleissa pitää äänestää sellaisia puolueita jotka Poistaa Tämän Ruotsinkielen Pakon !
- Anonyymi
Ei kaikilla pikkuisilla maalaiskunnilla tai pikku kaupungeilla ole varaa järjestää yhtä monipuolista kielten opetusta, kuin suurissa kaupungeissa on mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikilla pikkuisilla maalaiskunnilla tai pikku kaupungeilla ole varaa järjestää yhtä monipuolista kielten opetusta, kuin suurissa kaupungeissa on mahdollista.
Nykyään opetus voidaan järjestää netissä.
- Anonyymi
Lapsi voi valita itse oman sukupuolensa, miksi hän ei saa valita itse opiskelemaan kieliä?
- Anonyymi
Meillä on tasa-arvoinen avioliitto, miksi ei tasa-arvoista kieltenopetusta?
Pakkoruotsi ei ole mikään kieli. - Anonyymi
RKP pomottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022176- 991557
- 801275
- 1211273
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 511007
- 36932
- 33814