https://areena.yle.fi/1-63224910
Nyt enemmän käsien pesua, kun olette työntäneet sormet suuhun ja rapsuttameet nenää! 😄
Strömsön kalaherkut -ohjelma
5
207
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksanu katsoo videota mut oikeestiko ne teki noin? HUH, hyvä etteivät kaivaneet nenää ja räkäisin sormin laittaneet ruokaa. Ihan pahaa tekee!
- Anonyymi
Samaan olen kiinnittänyt huomioni jo muissakin Strömsön ruokasessioissa. Milloin heiluu kokin letti muusissa, milloin likaisin sormin käpälöidään aineksia. Hyi olkoon.
- Anonyymi
Aika monessa ruokaohjelmassa kokit vain pyyhkäisevät paljaita käsiään esiliinan vaikka ovat käsitelleet raakaa lihaa ja jatkavat pesemättömillä paljailla käsillä salaatin pilkkomista ja sekoittamista, jopa annoksia lautaselle laittaessa on samat likaiset kädet avustamassa.
Ehkä olen turhankin kriittinen näissä hygienia asioissa, johtunee ammatistani elintarvikelaboranttina.- Anonyymi
Juuri näin.
Olen jo alkanut inhota muiden tekemää ruokaa, oli kyseessä sitten kotikokit tai ravintolat, aina mietin sitä epähygieenisyyttä siellä kulissien takana. Toinen inhokkini on leipominen, jossa suojaamattomin käsin vaivataan limpputaikinaa. Käsissä haavaa ja ihottumaa, nirhaantumia ja likaa. Jaiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013801
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482721- 1142549
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392048Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701315Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291