2000 vuotta siitä, kun Jeesus viimeksi antoi kuulua jotain itsestään!

Anonyymi-ap

Miksei mies pidä yhteyttä?

42

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni siellä minä olen heidän keskellään.

      Alko pitää yhteyttä vasta kun sain pyhän Hengen 1991. Jos te annatte hyviä lahjoja lapsillenne kuinka paljon ennemmin Isä antaa Henkeä niille, jotka sitä pyytää.
      Olin auto-onnettomuudessa ja annoin noin 10000 markkaa lahjoja pois.
      Luin kolme yötä Johanneksen Ilmestystä ja sain Pyhää Henkeä. Sen jälkeen Jeesus on ollut usein läsnä. Mm. Viisi ilmestystä 1998-2017.
      Parantanut puoli tusinaa vakavia sairauksia ja antoi opiskelupaikan kun en itse osannut hakea.

      Myös Jehovan todistaja vanhemmalta sain pyhää henkeä. Jehova kiitti kun lähestyin häntä oikeaan aikaan 2003. Lähestykää Jehovaa niin hän lähestyy teitä. Jehovat opettaa että pyhää henkeä saa aina kun rukoilee sitä.

      Kyllä Jumala elää ja vaikuttaa yhä. Mutta itse odotan jo islamin Imaami Mahdia, joka on todella suuri tapahtuma oleva ellei sitten taivas ole Nebukadnessarin tavoin hylännyt. Varo väärää Mahdia jonka on määrä tulla ensin.

      Mahdin nimessä on voimakas siunaus.
      Myös ole Hare Krishna mantraa laulanut, joka on sekin suuri apu ja johdatus.

      Kristinusko on pronssia
      Islam hopeaa
      Juutalaisuus kultaa
      Hindulaisuus timanttia
      Tiede ja filosofia platinaa

      Kaikki on pyhä Henki avannut avoimeksi oveksi kirjanviisaudeltaan sekä Jeesus joka taivaasta käsin toimittaa Joh. 16:25 asiat tänä aikana.

      Siunausta sinulle!

      JT on tosi kova sana esim........

      • Anonyymi

        "Miksei Jeesus pidä yhteyttä?"

        Jos hän pitääkin yhteyttä.
        Mutta onko sinulla kuulevat korvat?
        Oletko valmis kohtaamaan Jeesuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksei Jeesus pidä yhteyttä?"

        Jos hän pitääkin yhteyttä.
        Mutta onko sinulla kuulevat korvat?
        Oletko valmis kohtaamaan Jeesuksen?

        "Miksei mies pidä yhteyttä?"

        Olis syytä avata vastaanotin.
        Ja virittää oikea kanava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksei Jeesus pidä yhteyttä?"

        Jos hän pitääkin yhteyttä.
        Mutta onko sinulla kuulevat korvat?
        Oletko valmis kohtaamaan Jeesuksen?

        Ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin ,totta tähän asti..


    • Anonyymi

      on kertomuksissa vielä noin 100v, epätarkkuus. - siis ei tietoa oliko 100v jälkeen vai ennen, ns. ajanlaskua. - tai onko jopa 200v. heitto ?

      • Anonyymi

        "on kertomuksissa vielä noin 100v, epätarkkuus. - siis ei tietoa oliko 100v jälkeen vai ennen, ns. ajanlaskua. - tai onko jopa 200v. heitto ?"

        Kun aika oli täyttynyt, lähetti Jla Poikansa.

        Jo Danielin kirjan 9 luvussa on erittäin tarkka ennustus siitä, milloin Jeesus tulisi.
        Ennustus sisältyy luvun 70 vuosiviikon ajanjaksoon.
        Kyseisen ajanjakson eli 70x7= 490 vuotta viimeisen seitsenvuotisjakson puolivälissä Messias eli Jeesus lakkauttaa uhrijärjestelmän uhraamalla itsensä iankaikkisena Jlan Karitsana, joka ottaa pois maailman synnin.

        Tämä 490 vuoden ajanjakso alkoi kuninkaan käskystä rakentaa raunioitunut Jerusalem ja temppeli 70 Babylonin pakkosiirtolaisuudessa vietytyn vuoden jälkeen.


    • Anonyymi

      Jeesus puhuu niiden kautta jotka uskovat. Ei kaikkien kautta jotka Jeesuksen nimeä käyttävät, vaan niiden joille Jeesus on todellinen ja elävä Jumala. He eivät itse päätä tai ohjaa koska Jeesus heissä puhuu, vaan Jumala sen sanelee. Jos tuntisit Jeesuksen ja olisit Raamattuun perehtynyt, niin kuulisit hänen äänensä. Et sinä tunnista sinulle tuntemattoman perheen isän ääntä ja puhetta, miten voisit tunnistaa Jeesuksen puheen?

    • Anonyymi

      No jos viimes ristiinnaulitsivat, niin ehkä häntä ei varmaan tee mieli hirveesti tulla.

    • Anonyymi

      Mitä selität? Yrittää kokoajan sinua tavoitella, mikset vastaa?

      • Anonyymi

        Vai kuolleet juutalaiset tavoittelee? Onhan niitä eläviäkin...


    • Hän on kirjoitanut sanansa kautta voimme pitää yhteyttä häneen.

      • Anonyymi

        300v kuoleman jälkeen kirjoiteltu valikoiden tekstit 🤣


      • Anonyymi

        Hän ei itse ole kirjoittanut yhtään mitään


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat viime kerralla?

      Raamatun kertomuksissa yksi niitä on helluntain Hengen vuodatus.

      Joskin jotkut eivät usko siihen ja se on heille vain herjaamisen aihe. Siis uskoville.

    • No jos katsot juutalaisia, he ovat odottaneet 3400 vuotta heidän messiasta.

      Uskovaiset ihmiset on kärsivällisiä.

      • Anonyymi

        Ja sitten kuin saivat Hänet, tappoivat sapattirikkomuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kuin saivat Hänet, tappoivat sapattirikkomuksista.

        Jeesus tapatti itse itsensä!
        Suunnitteli itse itsemurhansa!

        Luukkaan evankeliumi:
        13:33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.

        Matteuksen evankeliumi:
        17:22 Ja kun he yhdessä vaelsivat Galileassa, sanoi Jeesus heille: "Ihmisen Poika annetaan ihmisten käsiin,
        17:23 ja he tappavat hänet, ja kolmantena päivänä hän nousee ylös." Ja he tulivat kovin murheellisiksi.

        Luukkaan evankeliumi:
        18:31 Ja hän otti tykönsä ne kaksitoista ja sanoi heille: "Katso, me menemme ylös Jerusalemiin, ja kaikki on täysin toteutuva, mitä profeettain kautta on kirjoitettu Ihmisen Pojasta.
        18:32 Sillä hänet annetaan pakanain käsiin, ja häntä pilkataan ja häväistään ja syljetään;
        18:33 ja ruoskittuaan he tappavat hänet, ja kolmantena päivänä hän nousee ylös."

        Markuksen evankeliumi:
        9:31 Sillä hän opetti opetuslapsiaan ja sanoi heille: "Ihmisen Poika annetaan ihmisten käsiin, ja he tappavat hänet; ja kun hän on tapettu, nousee hän kolmen päivän perästä ylös."

        Matteuksen evankeliumi:
        23:37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.

        Luukkaan evankeliumi:
        13:33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.

        Luukkaan evankeliumi:
        13:34 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.


        Matteuksen evankeliumi:
        13:57 Ja he loukkaantuivat häneen. Mutta Jeesus sanoi heille: "Ei ole profeetta halveksittu muualla kuin kotikaupungissaan ja kodissaan."

        Luukkaan evankeliumi:
        13:33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kuin saivat Hänet, tappoivat sapattirikkomuksista.

        Jeesusta ei tuomittu sapatin rikkomuksista.
        Tuomio tuli Jlan pilkasta.
        Kun ylipappi tiukasti kysyi: oletko sinä Jlan Poika.
        Jeesus myönsi: Sinäpä sen sanoit.

        T'ämän jälkeen ylipappi antoi kuolemantuomion - Jlan pilkasta.


    • Anonyymi

      "En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne.” (Joh. 14:18)

      Jeesus puhui viimeisiä opetuksiaan ahdistuneille opetuslapsilleen. Hän oli lähdössä taivaaseen Isänsä luokse ja opetuslapset olivat murheellisia. Jeesus kuitenkin lupasi, ettei Hän jättäisi heitä yksin, vaan olisi heidän kanssaan kaikkina heidän elämänsä päivinä.

      Ajattele, että Hän on kanssamme silloinkin, kun olemme kiusattuja, ahdistuttuja ja toivottomia? Ajattele, että Hän on sitoutunut niihinkin päiviin, kun epäilemme Häntä epäuskossamme tai olemme langenneet ja joutuneet itsesäälin kierteeseen?

      Minusta tuntuu, että Hän on osoittanut minun elämääni kohtaan suurinta hellyyttä ja rakkautta keskellä elämäni pahimpia särkymisiä. Hän ei ole osoitellut sormella, syyttänyt ja vaatinut parempaa; Hän on sen sijaan kulkenut varovaisesti ja myötätuntoisesti sirpaleitteni keskellä, tahtoen hoitaa ja parantaa.

      Ja kun olen langennut syntiin, Hän on ollut aina nostamassa minua ylös. Monesti olisin jäänyt matkan varrelle lannistuneena omaan elämääni, mutta Hän on rakastanut minua liikaa luovuttaakseen kohdallani.

      Niin, Jeesus todella kulkee kanssamme suurella rakkaudella. Hän astuu pelottomasti kohti pimeyksiämme ja ottaa ne omakseen. Hän jakaa meille leponsa ja ottaa itselleen taistelumme. Hän on siellä missä itkemme yksin ja kuulee vaikerruksemme. Hän on sitoutunut kohtaamaan kaiken, mitä me täällä maailmassa koemme sinne saakka kunnes astumme toisen todellisuuden rajalle. Ja siellä Hän meitä odottaa.

      ( Lähde: Jaakko Pirttiaho/Suurella rakkaudella/Yksin armosta ry)

    • Anonyymi

      nykyään on vaikeampi valehdella !!!

    • Anonyymi

      Ei se kerkee juttelemaan, käsi väsyy tumputtaessa toista tulemista.

      • Anonyymi

        Pitkään on vatkannut. Jokohan kohta laaki lähtee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkään on vatkannut. Jokohan kohta laaki lähtee?

        Toinen tuleminen voi olla tiukassa


    • Anonyymi

      Sinun pitäisi kysyä Jumalalta.

    • Anonyymi

      Kyllä jeesus on tulossa veli, nähty jo Riihimäellä !

      • Anonyymi

        On se tulossa, huohotus kuuluu jo.


    • Anonyymi

      Jeesus on todellakin antanut kuulua itsestään.

      Jeesus on kirjoituttanut uuden kirjan 60-70 lukujen taitteessa.

      Se on nimeltään Ihmeiden Oppikurssi.

      Englannin kielisenä luettavissa täällä:

      https://acim.org/

    • Anonyymi

      jessen luut kannattaisi etsiä ja kloonata se niin sitten olisi uudestaan syntyvä jesse.

      • Anonyymi

        ei DNA testi paljastaisi jeesuksen skitsofrenian


    • Anonyymi

      Jospa se pitää noihin hihhuleita.

    • Anonyymi

      Uskon Jeesuksen tulevan sillä hetkellä, kun PS on pääministeripuolue.

      • Anonyymi

        Silloin suomessa ei edes rukoilut auta , tilanne on päätynyt niin huonoon asemaan .


    • Jeesus on meidän keskellämme koko ajan.
      Aloittajalle eli jumalattomalle asia ei valkene ,koska sinä et ole Jumalan oma.
      Ne kenessä on Kristuksen Henki on Hänen omansa ja heille Hän osoittaa itsensä.

      • Anonyymi

        Mielisairaiden päähän vaikuttavat oudot ajatukset ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielisairaiden päähän vaikuttavat oudot ajatukset ?

        Kyllä.Ateistit elävät vääryyden hulluuden illuusiossa.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kyllä.Ateistit elävät vääryyden hulluuden illuusiossa.

        Mielikuvitusystävä ?


    • Anonyymi

      KAKSITUHATTA VUOTTA ON KULUNUT JA EI OLE KUULUNUT MITÄÄN, KUIN VANHAT JUTUT.
      NIIN EI OLE, PITÄNYT YHTEYTTÄ, ENEMPÄÄ, KUIN MUUTKAAN SEN JÄLKEEN ELÄNEET.
      NÄKYJÄ KERROTAAN JA SIELUJEN SANOTAAN VAELLEEN, OLIS OLLUT TULOILLAAN.
      PAAVI MUUTEN OLI PUHEISSAAN KATEELLINEN JOILLEKIN RAHASTA, ...KUN PAAVIN KIRSUUN RAHA KILANTAA, NIIN SIELU TAIVAASEEN VILAHTAA.....eläminen, kun jouten kallistahan se on
      siii...syyyss....sii, ...nyt on hiljaisempaa.....

    • Anonyymi

      On niin vähän syntiä?

    • Anonyymi

      Ei Jumalan valtakuntaa voi nähdä SYNTYMÄTTÄ UUDESTI VEDESTÄ JA HENGESTÄ.

      Kun Pyhä Henki laskeutuu tai Jumalan Henki täyttää ihmisen ottaa Jeesus kyllä yhteyden ja vastaa rukouksiin.

      Itselläni heti kun sain Pyhän Hengen jopa silloinen Paavi otti hengessään kontaktin ja pyysi lukemaan 1992 raamatun käännöksen polvillaan lävitse. Pyhien yhteys alkaa jossain määrin toimia myös. Itse pääsin lävitse opistosta ja valmistuin vaikka en sitä ansainnut pelkästä armosta.

      Syntykää uudesti siis vedestä ja hengestä!

    • Anonyymi

      Kyllä valtaistuimelta on kulunut pieraisu.
      Kerubit eivät tienneet että oliko se jumis vai jesse.

    • Yhteys on hänen kirjassaan siitä se löytyy yhteys häneen, kysy häntä varmaan vastaa sanassaan.

    • Anonyymi

      Tää on just ärsyttävää jumalissa. Palvo palvo palvo...

      Pitää niinku yrittää herkistyä jollekin hämärälle uskonto-larpille, jotta pääsee palvomaan?
      Höpsis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe