Mies, haittaako sua jos petän sua joka

Anonyymi-ap

Viikonloppu toisen kanssa jos ja kun olemme parisuhteessa?

T: Ei_miia

29

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään.

      • Anonyymi

        Ihquuuu. Siinä on mies makuuni! Ymmärrät hyvän naisen päälle ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihquuuu. Siinä on mies makuuni! Ymmärrät hyvän naisen päälle ♥️

        Ööö.. musta nää kaikki tekee sillai. Pitäskö päästää kohta IL:n uutinen ja näyttäs kaiken mitä miehet ja millaset ja ketkä mitäkin meille sinkuille kirjoittelee. Ja ehdottelee ja toteuttaa. Miltä paikkakunnalta olet? Voi laittaa kaikkien tiedot sulle. Kerro sä sit puskien kautta muille muijille


    • Anonyymi

      Mitä vielä, saanhan minä kuitenkin maanantaista perjantaihin polkea sinua kuin tulpatonta mopoa.

    • Anonyymi

      Ei rakas haittaa yhtään😘

    • Anonyymi

      Miten tuo troIIi jaksaa esiintyä jonain kirjoittajana, joka on vuosia sitten poistunut palstoilta. Kannattaisi jutella jonkun kanssa noista!

      • Kaikki vielä tietää, että eimiia=tarjoilijatar Karoliina. Niin noloa!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kaikki vielä tietää, että eimiia=tarjoilijatar Karoliina. Niin noloa!

        Kaikki tietää ettö Karoliina on eimia kateudenkohde

        Ollu 10 vuotta jo koska uskoo että Karo panee Timoo johon miia on rakstunut avioliittonsa ulkopuolelta

        Timo on 52 v ukko ja karoliina 37 v

        Mia on 48 v ja täysin irrationaalisessa uskossa et kolmekymppinen nainen kiinnostuu 50 vuotiaasta

        Karoliina sitä paitsi tapailee 35 vuotiasta miestä eikä timoa


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kaikki vielä tietää, että eimiia=tarjoilijatar Karoliina. Niin noloa!

        Että mites se miia nyt noin menee luuleen että 52 v ja 48 v painii samassa sarjassa kuin 37 v ja 35 v?

        Ehkä 1980 syntyneet seurustelee keskenään eikä 1960 syntyneiden kans

        Vaikka tää munmeli haaveilee siitä että markkina-arvo säilyy vaikka ikä alkaa olla vaihdevuosissa


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kaikki vielä tietää, että eimiia=tarjoilijatar Karoliina. Niin noloa!

        Tämäkin on mies sinun luoma fiktiivihahmo, joten ikävä kyllä tämänkin puhalluksen suhteen on tullut aika avata simmukat. Kenellä muulla tulisi mielen viereenkään alkaa nimetä jotain omaa kurakirjoittelua eri naisten niskaan? Herätys nyt siellä pöpistöissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää ettö Karoliina on eimia kateudenkohde

        Ollu 10 vuotta jo koska uskoo että Karo panee Timoo johon miia on rakstunut avioliittonsa ulkopuolelta

        Timo on 52 v ukko ja karoliina 37 v

        Mia on 48 v ja täysin irrationaalisessa uskossa et kolmekymppinen nainen kiinnostuu 50 vuotiaasta

        Karoliina sitä paitsi tapailee 35 vuotiasta miestä eikä timoa

        Ovatko miltä suunnalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on mies sinun luoma fiktiivihahmo, joten ikävä kyllä tämänkin puhalluksen suhteen on tullut aika avata simmukat. Kenellä muulla tulisi mielen viereenkään alkaa nimetä jotain omaa kurakirjoittelua eri naisten niskaan? Herätys nyt siellä pöpistöissä

        Sinä voisit itse herätä tuosta miesluulostasi. En ymmärrä miksi sun pitää tolkuttaa tuota miesluuloasi joka välissä. Minä olen edelleenkin nainen eikä mulla oo mitään tekemistä sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko miltä suunnalta

        Kyseletkö sinä ihan tosissaan tältä palataprinssiltä jostain henkilönipusta esimerkiksi sillä toiveella, että osuisi riittävän lähelle jotain luuloa josta et suostu päästämään millään irti, vaan lähinnä yrität löytää vimmatusti jotain yhtymäkohtia irl?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sinä voisit itse herätä tuosta miesluulostasi. En ymmärrä miksi sun pitää tolkuttaa tuota miesluuloasi joka välissä. Minä olen edelleenkin nainen eikä mulla oo mitään tekemistä sun kanssa.

        Sinun ns puolustuspuheen vuoro on joka fiktiivihahmolla tai puheenparrella melko identtinen siihen lähden, että tämä kokonaisuus olisi jotenkin monisyisempi ja eihän se sitä oikeastaan kerrontojesi pohjalta satuileville olekaan, vaan samaa vellipuuroa ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseletkö sinä ihan tosissaan tältä palataprinssiltä jostain henkilönipusta esimerkiksi sillä toiveella, että osuisi riittävän lähelle jotain luuloa josta et suostu päästämään millään irti, vaan lähinnä yrität löytää vimmatusti jotain yhtymäkohtia irl?

        Pelottaako? Sama porukka mikä pyöri metsän henkien nimillä.


    • Anonyymi

      Se on kerrasta poikki ja toista mahdollisuutta ei tule.

      • Anonyymi

        Älä jätä! Olenhan unelmiesi palstanainen! Aina täällä flirttailemassa, mies rakas- juttuja lepertelemässä, vain sinua varten. täytän kaikki haaveesi. Mutta olen tuuliviiri. Kaipaan vaihtelua. En voi itselleni mitään. Olen silti kyltymätön sinun kehujasi täällä. Aina valmiina flirttiin

        T: Ei-Miia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jätä! Olenhan unelmiesi palstanainen! Aina täällä flirttailemassa, mies rakas- juttuja lepertelemässä, vain sinua varten. täytän kaikki haaveesi. Mutta olen tuuliviiri. Kaipaan vaihtelua. En voi itselleni mitään. Olen silti kyltymätön sinun kehujasi täällä. Aina valmiina flirttiin

        T: Ei-Miia

        Jos niin tekisit rakas nainen saisit niin korville ettet vähään aikaan tekis mitään.🤣ja laittaisin siveysvyön alapäähäsi.


    • Anonyymi

      Miksi haluaisit olla parisuhteessa kanssani? Ottaisit sen toisen.

    • Anonyymi

      Pelkkää mustamaalaamista.

      • Anonyymi

        Saa ola aika jo aika yksinkertainen jos ei näe, että mies tässä yrittää kiusata jotain naista ja saa olja vielä yldinkertaisempi jos ei näe, että toiset yrittää hyvin keinotekoisesti leivoskella tästä miespuolisesta jotain naisen mustamaalaajaa leikkien, että joku eimiia kiinnostaa. Kukaan eimiia ei ole tänne koskaan kirjoitellutkaan, jotenkin absurdia joutua avaamaan näin yksinkertaista asiaa vieläkin, että kyllä rakkaat neropatit, tämäkin rekattu hahmo on ollut miehen oma tekele jonka funktio on ollut herjata jotain m-naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa ola aika jo aika yksinkertainen jos ei näe, että mies tässä yrittää kiusata jotain naista ja saa olja vielä yldinkertaisempi jos ei näe, että toiset yrittää hyvin keinotekoisesti leivoskella tästä miespuolisesta jotain naisen mustamaalaajaa leikkien, että joku eimiia kiinnostaa. Kukaan eimiia ei ole tänne koskaan kirjoitellutkaan, jotenkin absurdia joutua avaamaan näin yksinkertaista asiaa vieläkin, että kyllä rakkaat neropatit, tämäkin rekattu hahmo on ollut miehen oma tekele jonka funktio on ollut herjata jotain m-naista

        Ohi nyt tuli sen verran typoja, joten ahkerimmat läyhääjät voi laittaa tämän asiantuntijuutensa kanssa pään pensaaseen ja tulla esiin vaikka vasta ensi vuonna nenät ylväästi pystyssä ja henkiset kolhut ”hyvin” piilotettuna 👍🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi nyt tuli sen verran typoja, joten ahkerimmat läyhääjät voi laittaa tämän asiantuntijuutensa kanssa pään pensaaseen ja tulla esiin vaikka vasta ensi vuonna nenät ylväästi pystyssä ja henkiset kolhut ”hyvin” piilotettuna 👍🤭

        Ei vaan kyselemään eri feikkidialogiin eli miehen ylläpitämään monologiin per sama aloitus on se ratkaisu mihin ylletään


    • Anonyymi

      Anna palaa vaan niin minäkin teen😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Onko sinua käytetty pienenä seksuaalisesti hyväksi?

      • Anonyymi

        Kysyikö sinä tätä mieheltä, joka aloittaja oikeasti on vai yritätkö ylläpitää jotain mähmäistä fantasiaa koska olet itse sillä tavalla vinksallaan, että haet trollauksista tuollaista tulokulmaa jotenkin väkisin? Hae apua tuntemuksiisi jo lähtien ammatillisista syistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyikö sinä tätä mieheltä, joka aloittaja oikeasti on vai yritätkö ylläpitää jotain mähmäistä fantasiaa koska olet itse sillä tavalla vinksallaan, että haet trollauksista tuollaista tulokulmaa jotenkin väkisin? Hae apua tuntemuksiisi jo lähtien ammatillisista syistä

        He is a ..do u know


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He is a ..do u know

        He is not doing that good it is time to open eyes for he’s pathology behaviour


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      149
      2150
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1643
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1460
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      96
      1431
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1312
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1175
    7. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      214
      1157
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1141
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1081
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      942
    Aihe