Eikö Marinilla

Anonyymi-ap

Ole muita vaatteita kuin mustia aluskerrastoja ja nekin liian pieniä. Kyllä on eduskunnan häpäisyä kulkea tuollaisissa alusasuissa. Kamalalta näytti kun muut puvuissa ja jskuissa. Yksi viilettää uutishaastatteluun kalsarit asussa. Miten aikuinen nainen tuollaisessa asemassa kehtaa? Eikö edes äiti osaa neuvoa?

69

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuoleman enkeli

      • Anonyymi

        On teillä sairaat jutut, laittakaas linkki todisteeksi väitteillenne tai olkaa hiljaa.


    • Anonyymi

      Sanna on exhibitionisti. Se ihailee peilistään kuivaa luurankoaan ja haluaa esitellä sitä muille. Suhteettoman suuri pää on jatkuvasti vaarassa tippua harteilta.

    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Et muuta keksinyt. Et taida ymmärtää naisten pukeutumisesta mitään.

      • Anonyymi

        Ja onhan Sannalla ainakin ne valkoiset kalsarit, mitkä jalassa viiletti ulkona. On ihan kuva todisteita asiasta.


    • Anonyymi

      Olen nainen ja pukeudun aina tilanteen mukaan. Ei minulla ole varaa tuhlata vaatteisiin mutta pukeudun paremmin kuin Marin. Tuollaisessa asussa en menisi kotioven ulkopuolelle.

      • Anonyymi

        No ei teitä lahkolaisia miehenne päästäkään ulos ilman burkhaa.


    • Anonyymi

      Eikö ole muuta tekemistä, kuin arvostella jopa ihmisten pukeutumisia. Täällä esiintyy joukkio, jonka päätehtävänä on maalittaa pääministeriä sekä suorastaan kiusata naispuolisia ministeeitä. Tämä on osoitus siitä että pienenä aloitettu koulukiusaaminen jatkuu läpi elämän tältä joukolta.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään kiusaamista jos sanoo totuuden Marinin asuvalinnoista. Ennen vanhaa oli eduskunnassa jonkinlaiset säännöt arvokkaasta pukeutumisesta.


      • Anonyymi

        Eikö Sipilää ole ollenkaan arvosteltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Sipilää ole ollenkaan arvosteltu?

        Ei kuulemma ole, eikä varsinkaan Jussi Halla-ahoa. Vain naispuolisia ministereitä on arvosteltu. Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään kiusaamista jos sanoo totuuden Marinin asuvalinnoista. Ennen vanhaa oli eduskunnassa jonkinlaiset säännöt arvokkaasta pukeutumisesta.

        Jos puhutaan aluskerrastosta jne.. niin onko se asiallista?
        Ei kannata kateuttaan liikaa julistaa ja kannattaa myös elää ajassa ja katsoa miten nykyään pukeudutaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kalsarit luo uskottavuutta.

    • Anonyymi

      Vaikea uskoa ettei miestä arvosteltaisi. Petteri Orpo mustassa poolopaidassa ja pelkät aluskalsarit päällä, Sehän vietäisiin piipaa autolla svenska clubbenille esiintymään!

      • Anonyymi

        Sulla on ainakin tylsää ja ahdistus päällä, herää ja ulkoile.


    • Anonyymi

      On todella sivistymätöntä ja epähienoa keskustella jonkun julkisuuden henkilön vaatteista. No, toisien päässä ei ehkä ole muita ajatuksia. Paitsi sitten meikit ja botoxit ja silikonit...

      • Anonyymi

        Mutta kun Sanna ei ole tavallinen kaduntallaaja. Hän on pääministeri eikä mikä tahansa tytön heitukka. Luulisi tuon ikäisellä olevan jo vähän järkeä päässä millaisessa asussa esiintyy julkisesti. Jos olisin Räikkönen niin polttaisin nuo kalsarivaatteet tai ainakin piilottaisin.
        Hävettää varmaan miestäkin.


      • Anonyymi

        Voi voi. Olen yli 70v nainen jolle on jo nuorena äiti opettanut käytös ja pukeutumisnormit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun Sanna ei ole tavallinen kaduntallaaja. Hän on pääministeri eikä mikä tahansa tytön heitukka. Luulisi tuon ikäisellä olevan jo vähän järkeä päässä millaisessa asussa esiintyy julkisesti. Jos olisin Räikkönen niin polttaisin nuo kalsarivaatteet tai ainakin piilottaisin.
        Hävettää varmaan miestäkin.

        Kovin peittävästi Sanna ainakin pukeutuu. Kun on hoikka niin on hoikka, pitäisikö sekin peittää jollain marimekkokaavulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun Sanna ei ole tavallinen kaduntallaaja. Hän on pääministeri eikä mikä tahansa tytön heitukka. Luulisi tuon ikäisellä olevan jo vähän järkeä päässä millaisessa asussa esiintyy julkisesti. Jos olisin Räikkönen niin polttaisin nuo kalsarivaatteet tai ainakin piilottaisin.
        Hävettää varmaan miestäkin.

        Silti, mikä siinä niin vituttaa, mitä kenelläkin on päällä? Siis julkisuuden henkilöllä.
        Mulle riittää että laitan omat vaatteeni päälle, ei kiinnosta toisten. Paitsi varmaan, jos ei olis vaatteita päällä, huomaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi. Olen yli 70v nainen jolle on jo nuorena äiti opettanut käytös ja pukeutumisnormit.

        Mulla kanssa ikää. Äiti pukeutui hienosti. Jakkupuvut ja tukka permanentissa ja piikkikorkokengät.

        Itse olen tehnyt muuta, teini-iässä oli farkut ja tennarit ja sitä rataa. Mistään ei ole pois laitettu vaatteiden takia.


    • Anonyymi

      Miimikon asu, huomio asiaan ei henkilöön, hoikalle sopii.
      Tosin ei varttuneemmille muutoin kuin kotioloihin.

      • Anonyymi

        Iän mukaanko nykyään pukeudutaan? Olet pudonnut nykymenosta ja maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iän mukaanko nykyään pukeudutaan? Olet pudonnut nykymenosta ja maailmasta.

        Eipäs nokitella, et itse ole ajan tasalla jos väität että esim eu huippuviroissa varttuneemmat naiskomissaarit pukeutuvat sukkahousu poolopaita asuihin virka aikana. Lähiön lissut ovat eri asia.
        Onko Jutta Urpilainen tai Ursula von der L ajan tasalla mielestäsi?
        Vapaa-aika erikseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iän mukaanko nykyään pukeudutaan? Olet pudonnut nykymenosta ja maailmasta.

        Kuinka moni daami ylipäätään käyttää sukkahousu asusteita eduskunnassa?
        Marin taitaa olla nitä harvoja.
        Kieltämätä Nasimakin suosii nykyään Marinin leggins poolityyliä, on kuitenkin alle 50v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iän mukaanko nykyään pukeudutaan? Olet pudonnut nykymenosta ja maailmasta.

        Kyllä, oletko nähnyt esim Elisabeh Rehnin ja Sirkka Anttilan kaltaisa rouvia hautajsisissa ja tv haastattelussa yllään sukkahousu poolopaita yhdistelmä?


    • Anonyymi

      Loirinkin hautajaisissa sama musta poolopaita, ei etes pikkutakkia päällä. Oli pohja noteeraus. Kesällä ministerin haastattelussa virttyneet lökökaprihusut. Sitten sanotan miten hyvin ja erikoisesti pukeutuu. Huonosti ja moukkamaisesti kuuluu sanat ! Nätti nainen muuten , pukeutuu vaan huonosti

      • Anonyymi

        Vieläkös se Teuvo Hakkarainen on Hondurasissa "etätöissä" ?. On se yks saatanan huijari, tyypillinen persu.


    • Anonyymi

      Ei ole, eikä sillä ole kykyä tai edes halua suitsia sähkön hinnankorotuksia järkevällä tavalla. Nyt me siis yhdessä maksetaan sellaisten sähkökaskuja, jotka on tehneet huonoja sähkösopimuksia. Ei mulla ole sähkö kallistunut koska tein fiksun sopimuksen jo aikaa sitten.

      Miksi hallitus ei maksata ihmisten virheitä heillä itsellään, ei ne muuten opi ellei niitä laiteta oppimaan. Ei kukaan mun ulosottovelkoja 90 luvun lamassa maksamu kuin minä itse ja pankki ne velat irtisanoi, en minä, minulla olisi ollut maksuhaluja, mutta 2 kk: työttömyysjakso oli pankille liikaa vaikka maksoin korot sovitusti siihen saakka kunnes löysin uuden työpaikan. Pankki irtisanoi lainat ihan vähän ennen kuin sain ekan liksan uudessa työpaikassa. Samalla pankki pelasti elämäni ja pakotti minut entistä kovemmaksi ja paremmaksi, nykyään menee hyvin ja olen pankille kiitollinen 😁

      • Anonyymi

        Sanna luulee olevansa hyvännäköinen alukerrastossaan kun on laihduttanut itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna luulee olevansa hyvännäköinen alukerrastossaan kun on laihduttanut itsensä.

        Kateellinen pullukka.


    • Anonyymi

      Hyvän näköinen mimmi. Kateelliset koirat haukkuu.

      • Anonyymi

        Marinissa ei ole mitään kadehtimista. Epäaito narsisti joka elää omassa Sanna-kuplassaan hännystelijöiden ympäröimänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinissa ei ole mitään kadehtimista. Epäaito narsisti joka elää omassa Sanna-kuplassaan hännystelijöiden ympäröimänä.

        Tunnet siis vai heitteletkö vaan katkerana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinissa ei ole mitään kadehtimista. Epäaito narsisti joka elää omassa Sanna-kuplassaan hännystelijöiden ympäröimänä.

        Nyt päästit kateutesi viemään mieltäsi liikaa ja paljastit suurimmat vaikutteesi, nolosti mokasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinissa ei ole mitään kadehtimista. Epäaito narsisti joka elää omassa Sanna-kuplassaan hännystelijöiden ympäröimänä.

        Jauhojenginsä hypettämänä.
        Säälittävä olio.


      • Anonyymi

        Hyvännäköinen on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Kukkamekko ei sovi kuoleman enkelin päälle.

    • Anonyymi

      Hyvät on kalsarit

    • Anonyymi

      Muutama kuukausi enää vaaleihin.

    • Anonyymi

      Pääministeri Marin,sd, edustaa Suomea virallisestikin maailmalla kulahtaneissa legginseissä ja fritsupoolossa Jauhojengiänsä kunnioittaen nuoleskellen EU-papparaisia..

    • Anonyymi

      Missä se noin esiintyi?

      • Anonyymi

        Ei osaa avaaja sitä kertoa?


    • Anonyymi

      No voi kauheeta sentään! Kyllä on avaajalla hyvin asiat kun ei ole mitään muuta murehdittavaa kuin se, mitä muua laittavat päälleen. Tylsä elämä?

    • Anonyymi

      Kaikin puolin häpäistys on.

    • Anonyymi

      Ravistelee vanhentunutta parlamenttikulttuuria.

      • Anonyymi

        Ei kuule normi työpaikassakaan tuota katsottaisi. Legginsit jalassa ja poolopaita päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuule normi työpaikassakaan tuota katsottaisi. Legginsit jalassa ja poolopaita päällä.

        No ei varmasti. Kotia joutui vaatteita vaihtamaan jos esim asiakapalvelijana olisi vaikka kirjastossa tai pankissa. Tottunut kaupankassalle pukeutumaan noin kun siellä on työasu laitettava noiden päälle.


    • Anonyymi

      Oli jopa EU:n parlamentissa poolopaita päällä ja legginssit jalassa , moukkamaista pukeutumista .
      Pitäisi edes osata pukeutua tilanteen mukaan mutta kun ei edes sitä osaa niin ei osaa .

    • Anonyymi

      Näkyyon kuin Natsien kuolemanleiriltä vaappuvista juutalaisista.

    • Anonyymi

      Ettekö te Toopet osaa laittaa tietoa, missä tämä tapahtui?

      • Anonyymi

        Ja itse osaat?


      • Anonyymi

        Ainakin ensimmäisellä valtiovierailulla Viroon. Pääministerit nousivat rinnakkain jotain rappusia. Viron pääministeri oli pukeutunut arvonsa mukaisesti fiksun naisen tavoin. Marin taapersi rinnalla "sukkahousut" jalassa ja vain lyhyt jakku joka ei peffaa edes peittänyt.. Myös jossain EU kokouksessa kulki legginseissä kun muut naiset olivat sievästi jakkupuvuissa.


    • Anonyymi

      Mustan mielen osto vaatii pääomien sijoittelua.

    • Anonyymi

      Sanonpa vaan, jos joku muu nainen eduskunnassa pukeutuisi Marinin tavoin, niin kyllähän siitä rähäkkä syntyisi. Laihalle annetaan anteeksi, vaikka se rivolta näyttääkin.

    • Anonyymi

      Marin laihtunut pääministeri kaudellaan varmaan 15 kg. Muistan kuinka pyöreä tuov oli kun korona tietoiskuja piti koronan alettua.

      Nyt anokrektisen laiha

    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt tätä naisten pukeutumista. Kalsareissa kuljetaan ja halutaan esitellä harusvälit , persiit ja ... Miksi?
      Ja esim. jos ei edes mitään erikoista ole...
      Kuihtunu ruoto näkyy vaan.

    • Anonyymi

      Marinerin aika on jo ohi, luopuisi suomen tuhoamisesta ja lähtisi takaisin alepan kassalle jo suosiolla.

    • Anonyymi

      Sanna on antiseksikäs, ei herätä kuin inhoa.

    • Anonyymi

      Miksi täällä on modena vasemmistolainen ämmä? Viestien poistot täysin ideologisia...

    • Anonyymi

      Teinimuoti! Ei kuitenkaan osaa pukeutua tilaisuuksiin niiden vaatimusten tavalla.
      Jonkun tapakasvattajan pitäisi pitää koulutustilaisuus Marinille!

    • Anonyymi

      Mulla kanssa oli äiti, joka opetti mulle, kun sanoin, että 'kato äiti, tolla setällä on ihan punainen nenä',että ei saa arvostella ihmisten ulkonäköä, se voi tuntua niistä pahalta ja ei ole ollenkaan kilttiä.

      Ajat muuttuu tai sitten toiset ei vaan opi!

    • Anonyymi

      Mulla kanssa oli äiti, joka opetti mulle, kun sanoin, että 'kato äiti, tolla setällä on ihan punainen nenä',että ei saa arvostella ihmisten ulkonäköä, se voi tuntua niistä pahalta ja ei ole ollenkaan kilttiä.

      Ajat muuttuu tai sitten toiset ei vaan opi! Minä opin vaikka olis silloin 4-vuotias! Ei ihmisille saa tehdä pahaa mieltä. Ei se auta yhtään omaan pahaan oloon.

      Saattaa oola enemmänki tapakasvatuksen tarpeessa olevia Suomessa!

    • Anonyymi

      Surupuvussa on syytä kulkeakin kun tällaiseen jamaan maan on ajanut.

    • Anonyymi

      Pyysin pukilta jotta saisin yhdet hänen persevaossa uineet stringit käytettynä haltsattavaksi, ei suurempaa kunnianosoitusta voisi kansalaisella suodakaan, tietysti jauhotwerkkaus intimi video ois kiva ;-D

    • Anonyymi

      Voque star

    • Anonyymi

      Marin on häpäisy itsessään eduskunnalle vaatteista riippumatta.

    • Anonyymi

      Ei siellä eduskunnassa osaa pukeutuu muuttkaan!! Olen ihmetelly naisten pukeutumista!! Miehil helpompaa pukupäälle siinä!!!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe