HeSarin toimittaja Samuli Suonpää syyllistynyt useisiin rikoksiin, kertoo Mikko Painuo blogissaan: https://www.oikeamedia.com/o1-192402
Toimittaja nauttii täysin työnantajansa luottamusta. Kertonee jotain kyseisen aviisin toimintatavoista. Ideologia ennen kaikkea; faktoista 5.
HeSarin toimittaja, Samuli Suonpää tuomittu rikoksista
10
214
Vastaukset
- Anonyymi
Mikko Paunio; korjaan.
- Anonyymi
1) Avunanto törkeään veropetokseen,
2) törkeä työeläkevakuutuspetos,
3) törkeä kirjanpitorikos,
4) törkeä velallisen epärehellisyys,
5) törkeä kavallus ja
6) väärennys. - Anonyymi
Siis luotettava toimittaja. Sopii mainiosti hesariin.
- Anonyymi
Luotettava ja vastuullinen.
- Anonyymi
On myös Kirkko ja Kaupunki lehden toimittaja.
- Anonyymi
Koska Hesari selvittää nykyisen ulkoministerimme epätervettä kiinnostusta nuoriin miehiin? Tapaus Rydman on Hesarin mielestä jo taputeltu.
- Anonyymi
Kunnon ulkoministerimme, maailmanluokan rauhanturvaaja Haaviston ex-puoliso Antonio on lähetetty Saksaan, pois häiritsemästä Haaviston onnea uuden erikoisavustajansa kanssa. Haavisto iski silmänsä nykyiseen erikoisavustajaansa jo silloin, kun tämä vielä esiintyi lukiolaisten tiernapoika-esityksessä.
- Anonyymi
Kysymys on venäjän agenteista, jotka ovat käyttäneet asemaansa suomen kansaa vastaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/SMERSH - Anonyymi
No sittenhän meillä on vielä enemmän Laatujournalistiset lehdet ;) kuten Seiska. Siellä on Paparazzi Panu Hörkkö, joka on niin hörkkö että nousi otsikoihin jo 13 vuotta sitten kirjoittamalla pelkkää skeidaa Sigin Matti Inkisestä.
Lahtonen oli 90-luvun kuuluisin paparazi mutta nyt on jo fiksuuntunut ja Alibin sekä Hymyn päätoimittaja. (Tai no en nyt ole ihan varma onko sekään merkki fiksuudesta) :) - Anonyymi
Entinen, entinen HS toimittaja :))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940