Kaikkosen vauvavapaa

Anonyymi-ap

Onnea Kaikkosen perheelle vauvelista! 😍😍😍

Joillekin parikuukautinen vauva on vähempiarvoinen kuin Suomen Nato-asia, mutta älä sinä semmoisista huoli, vaan nauti lomastasi ja vauvastasi. 💗

16

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ton ikänen vauva tajua bielä mistään mitään, tulee isäänsä 😭😭😭😭😭😭

      Tärkeempää on olla kotona sitten kun lapsi kasvaa.

    • Anonyymi

      Mun vanhemmat eros kun olin kolme, tapasin biologisen isäni vasta aikuisiällä, ei ollut minkäänlaista tunnesidettä isään, joten tärkeämpää on olla kotona silloin, kun lapsi tajuaa ja muistaa asioita. Toi Kaikkosen tempaus on vaalikikka.

    • Anonyymi

      Kaikkonen menee tosiasiassa komentobunkkeriin. Zelenskiy menee Washingtoniin. Venäjä tekee suurhyökkäyksen heittämällä vasaroita Suomen suurlähetystön pihalle. Nyt on iso remmi päällä.

    • Anonyymi

      Kaikkoselle kuuluu isyys vapaa MUTTA ONKO OIKEA AIKA NYT...... EI MISSÄÄN NIMESSÄ !

    • Ei sota eikä Nato-prosessi yhtä miestä kaipaa. Tuskin Kaikkonen seuraavan kahden kuukauden aikana Erdoganin kiukuttelua saisi loppumaan sen paremmin kuin hänen seuraajansakaan.

      Vaikka tapani ei ole kehua keskustalaisia ministeritä, niin Kaikkonen toimii nyt esimerkillisesti ja on hyvä malli siitä, että myös "tärkeitä töitä" tekevät miehet voivat pitää isyysvapaata. Puolustusministereiksi valmiita löytyy pilvin pimein, mutta Kaikkosen lapsella on vain yksi isä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, Kaikkonen ehtii olla vapaalla niin paljon kuin huvittaa heti vaalien jälkeen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, Kaikkonen ehtii olla vapaalla niin paljon kuin huvittaa heti vaalien jälkeen :)

        Elämä on nyt. Vaalien jälkeen voi olla taas Keskustan puheenjohtajakilpa, hallitusneuvottelut ja kaikkea muuta tärkeää.

        Ei Kaikkosen isyyslomasta ole mitään haittaa, joten miksi hän ei sitä pitäisi?


    • Anonyymi

      Hyvä kaikota lomalle lataamaan akkuja

    • Anonyymi

      Entäs normikansalainen määräaikaisessa työsuhteessa, voitko saada juuri työsuhteen loppuun 2-3 kuukautta palkallista vapaata? Tuskin.

    • Anonyymi

      Tilannetaju petti ja pahasti.

    • Anonyymi

      kepu pettäää jälleen

      • Anonyymi

        pOISTOON i. 💗


    • Jos talvisodan ministerit olisivat jääneet vauvavapaille, niin täällä syötäisiin kaalisoppaa ja soitettaisiin balalaikkaa.

      • Anonyymi

        Ei oo menny mittään perille. Mittään ei oo opittu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe