Onnea Kaikkosen perheelle vauvelista! 😍😍😍
Joillekin parikuukautinen vauva on vähempiarvoinen kuin Suomen Nato-asia, mutta älä sinä semmoisista huoli, vaan nauti lomastasi ja vauvastasi. 💗
Kaikkosen vauvavapaa
16
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ton ikänen vauva tajua bielä mistään mitään, tulee isäänsä 😭😭😭😭😭😭
Tärkeempää on olla kotona sitten kun lapsi kasvaa. - Anonyymi
Mun vanhemmat eros kun olin kolme, tapasin biologisen isäni vasta aikuisiällä, ei ollut minkäänlaista tunnesidettä isään, joten tärkeämpää on olla kotona silloin, kun lapsi tajuaa ja muistaa asioita. Toi Kaikkosen tempaus on vaalikikka.
- Anonyymi
Kaikkonen menee tosiasiassa komentobunkkeriin. Zelenskiy menee Washingtoniin. Venäjä tekee suurhyökkäyksen heittämällä vasaroita Suomen suurlähetystön pihalle. Nyt on iso remmi päällä.
- Anonyymi
Kaikkoselle kuuluu isyys vapaa MUTTA ONKO OIKEA AIKA NYT...... EI MISSÄÄN NIMESSÄ !
- Anonyymi
Urpelot ei osaa helliä lainkaan https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/d61042f1-0972-4a59-98ad-9ac1401f6432
Ei jatkoille https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/97121080-e953-44bb-8e88-b5cb496dc2da Ei sota eikä Nato-prosessi yhtä miestä kaipaa. Tuskin Kaikkonen seuraavan kahden kuukauden aikana Erdoganin kiukuttelua saisi loppumaan sen paremmin kuin hänen seuraajansakaan.
Vaikka tapani ei ole kehua keskustalaisia ministeritä, niin Kaikkonen toimii nyt esimerkillisesti ja on hyvä malli siitä, että myös "tärkeitä töitä" tekevät miehet voivat pitää isyysvapaata. Puolustusministereiksi valmiita löytyy pilvin pimein, mutta Kaikkosen lapsella on vain yksi isä.- Anonyymi
Höpö höpö, Kaikkonen ehtii olla vapaalla niin paljon kuin huvittaa heti vaalien jälkeen :)
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, Kaikkonen ehtii olla vapaalla niin paljon kuin huvittaa heti vaalien jälkeen :)
Elämä on nyt. Vaalien jälkeen voi olla taas Keskustan puheenjohtajakilpa, hallitusneuvottelut ja kaikkea muuta tärkeää.
Ei Kaikkosen isyyslomasta ole mitään haittaa, joten miksi hän ei sitä pitäisi?
- Anonyymi
Hyvä kaikota lomalle lataamaan akkuja
- Anonyymi
Entäs normikansalainen määräaikaisessa työsuhteessa, voitko saada juuri työsuhteen loppuun 2-3 kuukautta palkallista vapaata? Tuskin.
- Anonyymi
Tilannetaju petti ja pahasti.
- Anonyymi
kepu pettäää jälleen
- Anonyymi
pOISTOON i. 💗
Jos talvisodan ministerit olisivat jääneet vauvavapaille, niin täällä syötäisiin kaalisoppaa ja soitettaisiin balalaikkaa.
- Anonyymi
Ei oo menny mittään perille. Mittään ei oo opittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794