Rakas Jumala. Rahat meni laskuihin. Lapsille lahjat ostamatta ja jouluruokiin ei ole varaa. Tämä on varmaan elämäni kurjin joulu, jonka vietämme.
Siksi rukoilen kyyneleet silmissä, jos jollain olisi edes vähän ylimääräistä lahjoittaa, että saisin jotain pientä ja vaatimatonta ostettua ruokapöytään ja pari lahjaa. Olisin ikuisesti kiitollinen. Amen.
FI48 1076 5000 0404 40
Lähimmäisen rakkautta pyydän
10
317
Vastaukset
- Anonyymi
Paikallinen diakonia auttaa.
- Anonyymi
Perjantaina tulee tuplalapsilisät.
- Anonyymi
Käänny diakonin puoleen, hän neuvoo sinua.
- Anonyymi
Auttaisin kyllä, mutta ei ole mitään takuita että olet hädässä. Mun pitäisi itse todeta tilanne. Näin voi päästä hyvälle tuntipalkalle. Kokemuksia on paljon.
- Anonyymi
Kela on jo aloittajaa auttanut tuplalapsilisillä tai sitten viimeistään jumala on varmasti jo laittanut tilisiirron.
- Anonyymi
Lapsilisät on tänään maksettu 2x. Eli olet samanlainen petturi kuin monet muutkin.
- Anonyymi
Auttoiko joku että sait ostettua?
- Anonyymi
Jospa menisit työnvälitykseen, siellä auttavat sinua.
Voit kääntyä myös sosiaalihuoltoon, siellä myös auttavat sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa menisit työnvälitykseen, siellä auttavat sinua.
Voit kääntyä myös sosiaalihuoltoon, siellä myös auttavat sinua.Minä kysyin aloittajalta että ihan turhaan mulle vastasit.
Mutta epäilempä että aloitus on provo.
Jos olet joku juoppo joka viinaan kerjää rahaa niin olet alinta kastia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725064
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703775- 1313241
- 482964
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3502664- 232648
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932