Gang stalking joukkovaino EU-Suomessa...,2022, 2023,...

Anonyymi-ap

Ihmisten vainoaminen ja joukkovaino mainitaan jo Raamatussa.

Shalom Rauhaa, Siunausta ja Varjellusta teille vainotuille, rukoilen Herran Jeesuksen Kristuksen nasaretilaisen nimessä.

Rukoilkaa Jeesusta teidän elämään, antakaa elämänne Jeesuksen käsiin. Käy miten käy niin Jeesus Puolustaa teitä Pyhänhengen avulla. Jeesus sanoo viimeisen sanan.

Vainon kohteeksi voi joutua jos on uskossa Jeesukseen ja / tai kritisoi nykyistä poliittista menoa, valtion alasajoa, erinlaisia liittoja ja sopimuksia, jumalattomia lakeja ja säädöksiä, valtamedian jumalattoman menon yleistä narratiiviä esim; netissä, somessa, koulussa, kuppilassa, töissä, koulussa, jne...

Olen kokenut ja nähnyt tilanteita että minua on joukkovainottu, kyseessä on pimeyden henkivallan valassa olevista ihmisistä. Ei he välttämättä ole i uskonedustajia, pukeudu välttämättä mustiin ja gooteiksi, heillä on ihan tavalliset vaatteet päällä, voi olla pukeutuneina pukupäällä ja kravaatti kaulassaa, lääkäriksi, sairaanhoitajaksi, papiksi tai poliisiksi.

Muutamassa tapauksessa Pyhähenki näytti minulle keskustassa ollessani ihmisiä jotka eivät minun lähelläni ollessa tai ollessani liikkellä ole sellaisia ihmisiä jotka on hänen omiaan.

Ne ihmiset esittivät muuta kuin ovat sielultaan ja siinä toimessaan. Eikä heidän kuulu päästä minun kanssani tekemisiin. Heille ei kannata mennä julistamaan Jeesusta ja ilosanoman evankeliumia, ns. Raamatua päähän lyömään. Pyhähenki kehoitti menemään heidän ohi tai kiertämään heidät sanomatta sanakaan heille (heillä on jumalisuuden ulkokuori karta heitä). Ne tilanteet kun tulee vastaan niin kyllä sen yliluonnollisen suojelu tilanteen huomaa silloin itse koska Pyhähenki tai suojelusenkeli on turvana.

Jos Jumala sallii jotain pahaa tapahtuvan sinulle niin, ei se paha tule Jumalasta vaan pimeyden henkivallasta ja ihmiset ovat sielunvihollisen käsikassaroita. Miksi Jumala sallii uskovillekin tapahtuuvan pahuutta niin sitä en tiedä. Ne ihmiset joutuu siitä vielä tilille, kaikki ihmiset ei pelastu, jotkut tietoisesti valitsee pahan ja pimeyden.

Meistä he ovat lähtöisin mutta eivät ole meitä. He rakastavat enemmän pimeyttä kuin valkeutta sillä heidän tekonsa ovat pahat. Heillä on jumalisuuden ulkokuori mutta he kieltävät sen voima, karta heitä, opettaa Raamattu (en muista sanatarkasti tai Raamatun kohtaa).

Uskovat eivät ole mitään yliihmisiä vaikka ovat uskossa. Suosittelen vainotuille paastoa (ruoka, media, some), rukoilua ja keskustelua Jeesukseen uskovien kanssa jotka tietää mistä on kyse kun keskustellaan vainosta ja joukkovainosta, kun sen kohteeksi joutuu EU-Suomessa asuva Jeesukseen uskova tai uskostaosaton.

Jes.58:1, Miik.3:7-11, Jes.53, Joh.3:16-21, Ilm.18:1-5 24,

27

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

2024...........
        ...................................
        ....................................................
        .................................................................................
        ...........................................................................................................................

HUOMIO KAIKILLE
        SALAITTILOTOERIA PALSLTAN LUIKOJOILLE !!

OLETTEKO TIEOSET ETTÄ RIKSUN VAINOTTU joukoovainottu on BANNATTY eli kielletty kirjottanmasta Riksu palstalle !!!

Tässä tarkotuksessa kaikki voisi nyt tukea ja kirjotta ne joukovainotarinansa riksu eli riihimäki palslalle ytai ainakin nostaa Riksunvainotusn alottamia kesksuteluja joissa kertoo vainnostaan jota riksussa hänelöe tehdään.

Tänne myös vaikka tähän kekskuteluun osotteet hänen kesksuteluihin...

olla hyvä, kiitos , please, jne..,.,.,.
        nimimekri- natsihallitus helvettiin heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2024...........
        ...................................
        ....................................................
        .................................................................................
        ...........................................................................................................................

HUOMIO KAIKILLE
        SALAITTILOTOERIA PALSLTAN LUIKOJOILLE !!

OLETTEKO TIEOSET ETTÄ RIKSUN VAINOTTU joukoovainottu on BANNATTY eli kielletty kirjottanmasta Riksu palstalle !!!

Tässä tarkotuksessa kaikki voisi nyt tukea ja kirjotta ne joukovainotarinansa riksu eli riihimäki palslalle ytai ainakin nostaa Riksunvainotusn alottamia kesksuteluja joissa kertoo vainnostaan jota riksussa hänelöe tehdään.

Tänne myös vaikka tähän kekskuteluun osotteet hänen kesksuteluihin...

olla hyvä, kiitos , please, jne..,.,.,.
        nimimekri- natsihallitus helvettiin heti.

Joo, minun käskettiin pysyä hiljaa kotonani. Metsässä olisin saanut käydä lkävelyllä.

Nk. kerroin, aloin käyttää keyword-systeemiä eli hakusana tuonne Etsi -kohtaan. Siellä pääsin kirjoittamaan. Jonkun uuden ketjunkin avasin Maailmanmeno-palstalle. Pidin huolen, että otsikossa on gang stalking sana.

Älkää rynnätkö Riksun palstalle. Kyllä sinne aina välillä nousee esille ketjujani. Ja kirjoittelen sinne muusta kuin vainostani ja minullahan kaikkeen elämässäni sisältyy myös vaino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, minun käskettiin pysyä hiljaa kotonani. Metsässä olisin saanut käydä lkävelyllä.

Nk. kerroin, aloin käyttää keyword-systeemiä eli hakusana tuonne Etsi -kohtaan. Siellä pääsin kirjoittamaan. Jonkun uuden ketjunkin avasin Maailmanmeno-palstalle. Pidin huolen, että otsikossa on gang stalking sana.

Älkää rynnätkö Riksun palstalle. Kyllä sinne aina välillä nousee esille ketjujani. Ja kirjoittelen sinne muusta kuin vainostani ja minullahan kaikkeen elämässäni sisältyy myös vaino.

Minullahan korkea-arvoinen upseeri ilmestyi vastaanotolleni ja käski lopettaa työt siihen tai joudun suuriin vaikeuksiin. En lopettanut. Gang stalkingin aloitettiin jo työaikana. En ollut sellaisesta kuullutkaan. Luulin, että on muuten vaikeaa elämässä. V.2015 jouduin niin kauhean henkisen väkivallan kohteeksi julkisella paikalla, että toimintakyky laski pahasti. Kirjoitin Riksun-palstalle ohjeita, miten minun kanssa täytyy toimia. Jotkut TI:t huomasivat ketjuni ja tulivat kertomaan, että olen gang stalkingin kohde. Siitä lähtien olen kirjoittanut suomi24keskusteluihin,myös Riksun palstalle. - Ymmärrän, että ovat ihan väsyneitä tilanteeseen, kun ei kukaan sille mitään voi.

ANTAKAA OLLA RAUHASSA. Osaavat nykyään lukea muualtakin viestejäni.

• Anonyymi

ja hakusanalla: elektroninen häirintä

Tässä Gang stalking kohdan alapuolella on paljon ketjuja, joissa on asiaa vainostani. Sellaisissakin, joita en ole itse aloittanut, mm. näissä natsi-ketjuissa.

Viimeisin aloittamani on MITEN SELVITTELIN ELÄMÄNI VAINOKUVIOT/VAIHEET/KOHTEENA OLON

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja hakusanalla: elektroninen häirintä

Tässä Gang stalking kohdan alapuolella on paljon ketjuja, joissa on asiaa vainostani. Sellaisissakin, joita en ole itse aloittanut, mm. näissä natsi-ketjuissa.

Viimeisin aloittamani on MITEN SELVITTELIN ELÄMÄNI VAINOKUVIOT/VAIHEET/KOHTEENA OLON

ETTÄ, aloita sillä, että kirjoitat tuonne ylös Etsi kohtaa GANG STALKING

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ETTÄ, aloita sillä, että kirjoitat tuonne ylös Etsi kohtaa GANG STALKING

ketjuni

Gang stalking ja NWO kannattaa lukea. Siinä on viimeisimmästä pulmatilanteesta. Joukkovaino keskittyy NWO maailmaan. Gang stalking on vanhanaikaista, samoin muu ihmisiä livenä käyttävä joukkovaino. Nyt pelkään, että NWO porukka valtaa Suomen joukkovainotut ry:n.

Tosi on, että tekonologia on kehittynyt ja kehittyy vauhdilla. Tekoälykin tullut mukaan.

Nyt vielä joukkovaino = joukko vainoo yhtä ihmistä. Menee suuntaan yksi ihminen pystyy ottamaan valtaansa joukon, voi vainota joukkoa.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17676521x

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Tämä yksi viesti, joka on poistettu, käsitteli yyhdistys äryytä.

• Anonyymi

kun kerroin, että on poistettu 2 viestiä, taas poistettiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun kerroin, että on poistettu 2 viestiä, taas poistettiin

2024, 2025 ... vaino, seuranta, jne kiihtynyt... alkaa viittaamaan yhä vakavampaan...

Suomessa: NATO, ELSOK, SUPO, Valto, CIA, SATANISTI-KULTTI JA ELIITTI-salaseurat, , jne... NSA, NASA, ?...

ESIM TEKNIIKKA JA NUO JONKUN MAINITSEMAT SATANISTISET henkimaailman käyttämiset vainon kohteena olevia vastaan, jne?

Somen valtio on rikollinen-

Tuolle ryhmälle kuuluu nyt saada sata miljoonaa rahoitus- jota voi jakaa tukina joukollavainotuille vainoamisen kohdehenkilöille, kiusaamisen ja häirinnän uhreille...

rikollinen valta osaa kaikki keinot tuhota kohteiden elämät...

Kun katsoi Kikka -elokuvan tuli mieleen oliko Kikkakin satanistisen viihdemaailman erään laisen vainoamisen kohde...

tuntui kuin olisi järjestetty meneään pieleen hänen uransa-jollatoki jonkin aikaa rahastettiin kovasti...

muuten filmissä ollut Irwinkin kuoli aika poan... aj niinikään laulaja Armi Aavikko...

Tuosa kikka-filmissä oli ruotsinlaiva-kohtaus, jossa jotain kermeaa... tehtiinkö jotain aivopesua- tämä tulee mieleen kun eräss saliittoteoreetikko huumattiin ruotsilaivalla ja lääkäri passitti suoraan mielisairaalaan... eli oli järjestettyjuttu....?

https://www.
        suomenmaa.fi/uutiset/talouselama-stubbin-johtama-cmi-on-saanut-ulkoministeriolta-miljoonia-euroja-piilotukia-taustalla-myos-salattu-lahjustapaus/

https://
        fi.wikipedia.org/wiki/ELSOK

• Anonyymi

Olen itse ainakin kahdesti (sikäli kuin tiedän, varmuudella) törmännyt tällaiseen ilmiöön.

Tiedän nyt, luettuani näitä nettikirjoituksia, että kyse ei (välttämättä) ole vain "joidenkin hullujen harhoista", vaan ihan todellisesta, selvästikin erittäin laajasta, perus-ammattirikollisesta toiminnasta.

Sinä / me, mahd. kokemuksinemme, emme ole vain joitain yksittäisiä "sekopäitä", vaan näköjään jonkin oudon, ison, maailmanlaajuisen ja julman rikollisen toiminnan rikosuhreja.

Mikä on näiden, tietynlaisten, mahd. ihmiskokeiden tarkoitus?

Kun tuollaisia, "outoja juttuja" alkaa joku kokea, ei pidä panikoitua ja lähteä pomppimaan sinne, tänne. Kannattaa pysyä aloillaan ja pitää itsensä tyynenä ja tulkita tapahtumat ihan "järkeen käyvällä" tavalla.

Lisäksi, tässä mielessä ei pidä luottaa yhteenkään lähellään olevaan ihmiseen, sillä jossain on joku nk. apuri, joka joillain, nk. rikollisilla keinoilla mahdollistaa tällaiset tapahtumat.
      - Hyvä ystäväsi? Naapuri? Joku viranomainen? Nettituttavuus? Yhteisö, jossa käyt ja johon olet luottanut. Nettialusta itsessään?

Jossain on JOKU / jotkut.
      - Koska tyhjästä nämä, nimenomaan todelliset tapahtumat eivät lähde.
      - Jotkut sairaat ihmiset saattavat myös kuvitella tällaisia. Tällöin uhka ulkopuolelta ei ole todellinen.

Mikä olisi motiivi?

• Anonyymi

Oliskohan motiivina laitteiden testailu ja vaikutusten seurailu.. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastumisen vaaran takia tuskin sellaisia laitteita tuhlattaisiin juoppohulluihin.

Ja muistuttaisin että joitain kuukausia sitten palstalle lainattiin jonkun tyypin sanomisia joka oman väitteensä mukaan oli laitteiston käyttäjä.

Hän listasi maita joissa järjestelmät on käytössä.

Suomi ei ollut sillä listalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastumisen vaaran takia tuskin sellaisia laitteita tuhlattaisiin juoppohulluihin.

Ja muistuttaisin että joitain kuukausia sitten palstalle lainattiin jonkun tyypin sanomisia joka oman väitteensä mukaan oli laitteiston käyttäjä.

Hän listasi maita joissa järjestelmät on käytössä.

Suomi ei ollut sillä listalla.

Tiedätkö että niiden kehittely olisi lopetettu mahdollisten riittävien testaamismahdollisuuksien puutteen takia? Väkisinkin tulee tällainenkin vaihtoehto mieleen kun näitä keskusteluita ja virallisia? julkaisuja ympäri maailmaa lukee. Onko nämä mielenterveysongelmista myös alkoholiongelmaisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö että niiden kehittely olisi lopetettu mahdollisten riittävien testaamismahdollisuuksien puutteen takia? Väkisinkin tulee tällainenkin vaihtoehto mieleen kun näitä keskusteluita ja virallisia? julkaisuja ympäri maailmaa lukee. Onko nämä mielenterveysongelmista myös alkoholiongelmaisia?

Aiheesta lisää

https://youtu.be/UC3O6B_K9Us?feature=shared

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiheesta lisää

https://youtu.be/UC3O6B_K9Us?feature=shared

tänne ei kannata kirjoittaa enempää joukkovainosta eikä elektronisesta häirinnästä

keyword: gang stalking

keyword: elektroninen häirintä on suunnilleen tyhjä aiheesta, kaikenlaista muuta on siellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Testaaminen varmastikin- mutta syitä voi olla monia- ja joitakin syitä on esitetty-

esim.
        - satanistien omat kultti-rituaalit, toiminnot eli he aina tarttee jonkun kiusattavan?....
        - valtio, salaseurat, valta- testaa erilaisia asioita
        - liikaa tietävien tuhoaminen koska ovat uhka valtapiireille
        -vihollisten tuhoaminen..
        - hyväksikäyttö..
        - satanisteilla henkimaailman vaikutus, ohjaaa heitä ja toimiaan ja ajatteluaan
        - poliittinen tai aatteellinen vaino

https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=joukkovainotut

• Anonyymi

Apostolien teot 17

1 Ja he matkustivat Amfipolin ja Apollonian kautta ja tulivat Tessalonikaan, jossa oli juutalaisten synagooga.

2 Ja tapansa mukaan Paavali meni sisälle heidän luoksensa ja keskusteli kolmena sapattina heidän kanssansa, lähtien kirjoituksista,

3 selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus".

4 Ja muutamat heistä tulivat uskoon ja liittyivät Paavaliin ja Silaaseen, niin myös suuri joukko jumalaapelkääväisiä kreikkalaisia sekä useat ylhäiset naiset.

5 Mutta juutalaiset joutuivat kiihkoon ja ottivat avukseen muutamia pahanilkisiä miehiä joutoväestä, haalivat kansaa kokoon ja nostivat kaupungissa metelin. He asettuivat Jaasonin talon edustalle ja hakivat Paavalia ja Silasta viedäkseen heidät kansan eteen.

6 Mutta kun he eivät heitä löytäneet, raastoivat he Jaasonin ja muutamia veljiä kaupungin hallitusmiesten eteen ja huusivat: "Nuo koko maailman villitsijät ovat tännekin tulleet,

7 ja heidät Jaason on ottanut vastaan; ja nämä kaikki tekevät vastoin keisarin asetuksia, sanoen erään toisen, Jeesuksen, olevan kuninkaan".

8 Kun kansa ja hallitusmiehet tämän kuulivat, tulivat he levottomiksi.

9 Ja nämä ottivat takauksen Jaasonilta ja muilta ja päästivät heidät.

10 Mutta veljet lähettivät heti yötä myöten Paavalin ja Silaan Bereaan. Ja kun he olivat saapuneet sinne, menivät he juutalaisten synagoogaan.

11 Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

12 Ja monet heistä uskoivat, niin myös useat ylhäiset kreikkalaiset naiset ja miehet.

13 Mutta kun Tessalonikan juutalaiset saivat tietää, että Paavali Bereassakin julisti Jumalan sanaa, tulivat he sinnekin yllyttämään ja kiihoittamaan kansaa.

14 Silloin veljet heti lähettivät Paavalin menemään meren rantaan; mutta sekä Silas että Timoteus jäivät Bereaan.

15 Ja Paavalin saattajat veivät hänet Ateenaan saakka, ja saatuaan vietäväksi Silaalle ja Timoteukselle käskyn mitä pikimmin tulla hänen luoksensa, he lähtivät sieltä pois.

16 Mutta Paavalin odottaessa heitä Ateenassa hänen henkensä hänessä kiivastui, kun hän näki, että kaupunki oli täynnä epäjumalankuvia.

17 Niin hän keskusteli synagoogassa juutalaisten ja jumalaapelkääväisten kanssa ja torilla joka päivä niiden kanssa, joita hän siellä tapasi.

18 Ja muutamat epikurolaiset ja stoalaiset filosofit väittelivät hänen kanssansa; ja toiset sanoivat: "Mitähän tuo lavertelija oikein tahtoo sanoa?" Toiset taas sanoivat: "Näkyy olevan vieraiden jumalien julistaja", koska hän julisti heille evankeliumia Jeesuksesta ja ylösnousemuksesta.

19 Ja he ottivat hänet ja veivät Areiopagille ja sanoivat: "Voimmeko saada tietää, mikä se uusi oppi on, jota sinä ilmoitat?

20 Sillä outoja asioita sinä tuot meidän korvaimme kuulla. Me siis tahdomme tietää, mitä ne oikein ovat."

21 Sillä ateenalaisilla ja siellä oleskelevilla muukalaisilla ei kenelläkään ollut aikaa muuhun kuin uutta puhumaan ja uutta kuulemaan.

22 Niin Paavali astui keskelle Areiopagia ja sanoi: "Ateenan miehet, minä näen kaikesta, että te suuresti kunnioitatte jumalia.

23 Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani teidän pyhiä paikkojanne minä löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle'. Mitä te siis tuntemattanne palvelette, sen minä teille ilmoitan.

24 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä,

25 eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.

26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,

27 että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;

28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa'.

29 Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema.

30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.

31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

32 Kuullessaan kuolleitten ylösnousemuksesta toiset ivasivat, toiset taas sanoivat: "Me tahdomme kuulla sinulta tästä vielä toistekin".

33 Ja niin Paavali lähti heidän keskeltänsä.

34 Mutta muutamat liittyivät häneen ja uskoivat; niiden joukossa oli Dionysius, Areiopagin jäsen, ja eräs nainen, nimeltä Damaris, sekä muita heidän kanssansa.

• Anonyymi

2. kirje Timoteukselle 4

14 Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan.

15 Kavahda sinäkin häntä, sillä hän on kovin vastustanut meidän sanojamme.

16 Ensi kertaa puolustautuessani ei kukaan tullut avukseni, vaan kaikki jättivät minut; älköön sitä heille syyksi luettako.

17 Mutta Herra auttoi minua ja vahvisti minua, että sanan julistaminen minun kauttani tulisi täydelleen suoritetuksi, ja kaikki pakanat sen kuulisivat; ja minä pelastuin jalopeuran kidasta.

18 Ja Herra on vapahtava minut kaikesta ilkivallasta ja pelastava minut taivaalliseen valtakuntaansa; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.

-------------

Apostolien teot 19

8 Ja hän meni synagoogaan, ja kolmen kuukauden ajan hän puhui heidän kanssansa rohkeasti ja vakuuttavasti Jumalan valtakunnasta.

9 Mutta kun muutamat paaduttivat itsensä eivätkä uskoneet, vaan puhuivat pahaa Herran tiestä kansan edessä,
      niin hän meni pois heidän luotaan ja erotti
      opetuslapset heistä ja piti joka päivä keskusteluja Tyrannuksen koulussa.

10 Ja sitä kesti kaksi vuotta, niin että kaikki Aasian asukkaat, sekä juutalaiset että kreikkalaiset, saivat kuulla Herran sanan.

• Anonyymi

Kovasti Raamatun sanaa, mutta miten tuo liittyy ketjun aiheeseen?

Paitsi tietenkin, esim. tuolla edellä oleva maininta "pahanilkisistä juutalaisista", jotka ottivat kumppaneikseen (myös gojimien?) "joutoväkeä".

Hohhoijaa. Aina nuo jäljet johtavat yhdelle, tietylle sylttytehtaalle.

Vaikka suoraa yhteyttä ei asiaa tuntematon voi tietenkään nähdä.

Tässä tuo oveluus: uhrit ryhtyvät itse "päättelemään" selityksiä, jotka voivat viedä etenkin harhaan. Näin myös noista väärin epäillyistä tahoista syntyy uusia uhreja.

Tulee mieleen T. Nurmion laulu "Hän on täällä tänään". Tuo laulu kuulemma viittaa erääseen tiettyyn, aikoinaan rock-piireissäkin tunnettuun henkilöön, jota myös itse aikoinaan jonkin verran tunsin.

Myös "Tuomari Nurmio" itse muuten on melkoisen mystinen henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti Raamatun sanaa, mutta miten tuo liittyy ketjun aiheeseen?

Paitsi tietenkin, esim. tuolla edellä oleva maininta "pahanilkisistä juutalaisista", jotka ottivat kumppaneikseen (myös gojimien?) "joutoväkeä".

Hohhoijaa. Aina nuo jäljet johtavat yhdelle, tietylle sylttytehtaalle.

Vaikka suoraa yhteyttä ei asiaa tuntematon voi tietenkään nähdä.

Tässä tuo oveluus: uhrit ryhtyvät itse "päättelemään" selityksiä, jotka voivat viedä etenkin harhaan. Näin myös noista väärin epäillyistä tahoista syntyy uusia uhreja.

Tulee mieleen T. Nurmion laulu "Hän on täällä tänään". Tuo laulu kuulemma viittaa erääseen tiettyyn, aikoinaan rock-piireissäkin tunnettuun henkilöön, jota myös itse aikoinaan jonkin verran tunsin.

Myös "Tuomari Nurmio" itse muuten on melkoisen mystinen henkilö.

"Hän on täällä tänään":
        https://youtu.be/cM-P3tMoMI8?si=Hlk8I9zu_JzNvtcV
        👥

• Anonyymi

Psalmit 56, 58, 59, 64, 82, 86
        2 Piet. 2:1-22

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6476
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2029
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1015
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe