Parkkipaikkojen valtavat lumivuoret

Anonyymi-ap

Joo, taas on keräämällä kerätty ja kasattu vieraspaikoille valtavat lumivuoret. Vieraat eivät pääse kyläilemään koska ei ole vieraspaikkoja. Koska ne lumikasat kuskataan pois parkkialuita tukkimasta ? ? Ennen näin toimittiin, Nykyään ei. ( Näin ainakin keskustan alueella, Korkeemäenkadulla )

19

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi kauhiaa. MUuta BaIille.

      • Anonyymi

        No sehän hyvä ettei vieraat pääse, ei tarvii keksiä syitä miksi meille ei kannata tulla. Jo kolmas korona


    • Anonyymi

      Mutta eihän se korona tule kuin rokotetuille.

      • Anonyymi

        Jep, Tuntuu että siinä on oikein takuu : Ota rokote niin Varmasti saat koronan.


      • Anonyymi

        Hörhöjen salaliittoteorioita jotkut jatkavat toistaa ja toistaa päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörhöjen salaliittoteorioita jotkut jatkavat toistaa ja toistaa päivästä toiseen.

        Hörhö krista kiuru on ottanut rokoteet, Ja hörhö krista kiuru sai koronan. Minä en ole saanut,, Muttta ai niin minä EN ole ottanut korona "rokotetta".


      • Anonyymi

        Vissiin KOKO suomen hallituksella on ollut korona. Ja ihan varmasti nuo kaikki ovat ottaneet rokotteen. No, estiko tuo nopeasti kyhätty umpisurkea "rokote" heitä saamasta koronaa ? ? EI.


    • Anonyymi

      Onhan sekin edistystä, ettei lunta enää kasata kävely- ja pyöräväylille.

    • Anonyymi

      Edes koko ajorataa ei osata aurata. Useassa paikassa on niin kapeasti aurattu, että joutuu ajamaan keskiviivan päältä.

    • Anonyymi

      Hakekaa nyt tuo lumivuori pois tuosta viesaspaikasta että vieraat saa auton siihen. En minä sitä lumikasaa tarvitse, viekää se pois !

      • Anonyymi

        Ajelin tuolla tampereella ja näin kun siellä kuormaaja kippas lunta kuorma-auton lavalle. Ihan kuten nokiallakin ennen vanhaan.. En vaan käsitä miksi näin ei tehdä enään täällä ?


    • Anonyymi

      Mikä siinä oikeasti on kun noita parkkipaikkojen lumikasoja ei enään kuskata pois ?

      • Anonyymi

        Laiskistuneet ovat huoltoyhtiöt. Saisivat kyllä kuskata ne lumikasat parkkialueilta pois..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskistuneet ovat huoltoyhtiöt. Saisivat kyllä kuskata ne lumikasat parkkialueilta pois..

        Jos nyt jo lumikasoja niin ne on tuotu muualta!


      • Anonyymi

        Joka talvi nykyään sama juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka talvi nykyään sama juttu.

        prisma parkkipaikat tukittu lumikasoilla kun eivät voi kipatan tontin reunoille jossa olis tyhjää tilaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        prisma parkkipaikat tukittu lumikasoilla kun eivät voi kipatan tontin reunoille jossa olis tyhjää tilaa !

        Ei mahdu alkon eteen autoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mahdu alkon eteen autoja

        Rrisma parkkipaikat tukittu lumikasoilla, kun eivät voi kipatan tontin reunoille, jossa olis tyhjää tilaa !
        Miksi ei ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskistuneet ovat huoltoyhtiöt. Saisivat kyllä kuskata ne lumikasat parkkialueilta pois..

        Vetelää on.. Olis kyllä syytä jo hakea nuo lumikasat parkkipaikoilta pois..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe