Ei tunnu teatterin tekeminen Ähtärissä kannattavan kun on teatteriyhdistys protestilistalla melkoisesta summasta.
Teatteri ahdingossa
Anonyymi-ap
261391
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
Vastaukset 26
Vanhimmat
Ei kai Ähtärin tunnetuin taiteilijadiiva vain joudu lähtemään rahakkaammille näyttämöille?
Eikös Hän jo muutama vuosi sitten lähtenyt isompiin ympyröihin ja haasteisiin, muistaakseni Killinkoskelle, kun Häntä ei Ähtärissä tarpeeksi arvostettu !
Mahtaako matka jo jatkunut sieltäkin uusiin ympyröihin ja kiinnityksiin?
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17676575S
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
no kyllä pikku nöpönenä antaa rahaa onhan kulttuuri saapunut ähtäriin, rahotetiinhan hiirostakin vuosikymmeniä
No eipä hirveesti yllätä, että tää kyyläporukka seuraa myös protestilistaa.....
röh, röh joulu tullee
Oliko siinä kinkun viimeiset sanat ?
Teatteri alkaa kannattaa Ähtärissä heti kun rakennetaan uusi kaipunginteatteri matkailunmäelle. Talvella esitetään musikaaleja ja menestysnäytelmiä ja saadaan matkailu ympärivuotiseksi.
Joku konsultti heti tekemään laskelmia.
Vaikka sama, joka laski Remu-kaupan kannattavaksi.
Olisiko aihetta valmistella käsikirjoitusluonnoksia esitettäväksi etukäteen, jo kaiken varalta ?
Taiteellisen formaatin luonne ja tarvittavien lavasteiden vaatimusten oltava perusteltuja
Produktioiden mittakaava on suhteutettava käsikirjoitusten laajuuteen
tarvittaa saariihme jota turismi viihtyy ahterin matkailusa! seurtava mästerplaania viivattelemata!
Valtio hyväksyi Suomen Valtion Ensimmäisen Kansallisteatterin perustamista Ähtäriin.
Samassa siirtyy maan Teatterikorkeakoulu.
Ja vähitellen seuraavat kaikki muutkin laitokset.
Onko nyt kuitenkin niin, että yhdityksellä on ollut huono vetäjä, mistä syystä toiminta on ollut vähäista ja taloudellisesti tappiollista.
Pääsyy on vetäjän kyvyttömyys
Olikos tällä kyseisellä vetäjällä kyky "vetää" myös Ähtärin 4-H yhdistys konkurssiin,
se jo kertoo henkilöstä jotain, että kehtaa tuollaista tehdä... Osais edes hävetä !!
Kun seuraa ähtäriläisten kulissielämiä niin se on parasta teatteria.
Luoville taiteellisille kyvyille lähes loputon laari näytelmien aiheille
Protesti ei todista vielä paljoakaan. Sellaisesta ei kannata kovasti ilkkua, vaikka olisi ihan oikea Karpo.
Eikö se sama mies ole
Kuinka tuollaiselle yhdistykselle saa ylipäätään kerättyä noin paljon velkaa
Ihmettelen pandojen tukiyhdistystä. Olet oikeassa.
Yleensä nää yhdistyksen velat on tullut siitä että rahat on valunut jos tain syystä väärään paikkaan. Yhdistys ei tarvi lainaa jos ei ole mitään hankintaa ja periaatteessa vain tuloja. Ketään en ala syyttämään mut yleensä yhdistyksissä ja Urheilu seuroissa on johdossa vika. Kokemusta on siitä kun rahat on valunut väärään paikkaan ja kerjätään lisää rahaa.
Et paljoa näy asioista käsittävän tai esität hölmöä. Oletko yksi kiusaajista?
Mietiskelin sitä, että ei ole yhdistyksestä ja sen jäsenistä näkynyt julkisuudessa mitään.
Sitä kummallisemmalta velan suuruus vaikuttaa.
Onko tämmöinen teatteriyhdistys vielä toiminnassa ja jos on, missä mahtaa toimia ja mitä toimintaa sillä on?