Teatteri ahdingossa

Anonyymi-ap

Ei tunnu teatterin tekeminen Ähtärissä kannattavan kun on teatteriyhdistys protestilistalla melkoisesta summasta.

26

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai Ähtärin tunnetuin taiteilijadiiva vain joudu lähtemään rahakkaammille näyttämöille?

      • Anonyymi

        Eikös Hän jo muutama vuosi sitten lähtenyt isompiin ympyröihin ja haasteisiin, muistaakseni Killinkoskelle, kun Häntä ei Ähtärissä tarpeeksi arvostettu !
        Mahtaako matka jo jatkunut sieltäkin uusiin ympyröihin ja kiinnityksiin?


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17676575S

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      no kyllä pikku nöpönenä antaa rahaa onhan kulttuuri saapunut ähtäriin, rahotetiinhan hiirostakin vuosikymmeniä

    • Anonyymi

      No eipä hirveesti yllätä, että tää kyyläporukka seuraa myös protestilistaa.....

      • Anonyymi

        röh, röh joulu tullee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        röh, röh joulu tullee

        Oliko siinä kinkun viimeiset sanat ?


    • Anonyymi

      Teatteri alkaa kannattaa Ähtärissä heti kun rakennetaan uusi kaipunginteatteri matkailunmäelle. Talvella esitetään musikaaleja ja menestysnäytelmiä ja saadaan matkailu ympärivuotiseksi.

      Joku konsultti heti tekemään laskelmia.
      Vaikka sama, joka laski Remu-kaupan kannattavaksi.

      • Anonyymi

        Olisiko aihetta valmistella käsikirjoitusluonnoksia esitettäväksi etukäteen, jo kaiken varalta ?
        Taiteellisen formaatin luonne ja tarvittavien lavasteiden vaatimusten oltava perusteltuja
        Produktioiden mittakaava on suhteutettava käsikirjoitusten laajuuteen


    • Anonyymi

      tarvittaa saariihme jota turismi viihtyy ahterin matkailusa! seurtava mästerplaania viivattelemata!

    • Anonyymi

      Valtio hyväksyi Suomen Valtion Ensimmäisen Kansallisteatterin perustamista Ähtäriin.

      • Anonyymi

        Samassa siirtyy maan Teatterikorkeakoulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa siirtyy maan Teatterikorkeakoulu.

        Ja vähitellen seuraavat kaikki muutkin laitokset.


    • Anonyymi

      Onko nyt kuitenkin niin, että yhdityksellä on ollut huono vetäjä, mistä syystä toiminta on ollut vähäista ja taloudellisesti tappiollista.

    • Anonyymi

      Pääsyy on vetäjän kyvyttömyys

      • Anonyymi

        Olikos tällä kyseisellä vetäjällä kyky "vetää" myös Ähtärin 4-H yhdistys konkurssiin,
        se jo kertoo henkilöstä jotain, että kehtaa tuollaista tehdä... Osais edes hävetä !!


    • Anonyymi

      Kun seuraa ähtäriläisten kulissielämiä niin se on parasta teatteria.

      • Anonyymi

        Luoville taiteellisille kyvyille lähes loputon laari näytelmien aiheille


    • Anonyymi

      Protesti ei todista vielä paljoakaan. Sellaisesta ei kannata kovasti ilkkua, vaikka olisi ihan oikea Karpo.

    • Anonyymi

      Eikö se sama mies ole

    • Anonyymi

      Kuinka tuollaiselle yhdistykselle saa ylipäätään kerättyä noin paljon velkaa

      • Anonyymi

        Ihmettelen pandojen tukiyhdistystä. Olet oikeassa.


    • Anonyymi

      Yleensä nää yhdistyksen velat on tullut siitä että rahat on valunut jos tain syystä väärään paikkaan. Yhdistys ei tarvi lainaa jos ei ole mitään hankintaa ja periaatteessa vain tuloja. Ketään en ala syyttämään mut yleensä yhdistyksissä ja Urheilu seuroissa on johdossa vika. Kokemusta on siitä kun rahat on valunut väärään paikkaan ja kerjätään lisää rahaa.

      • Anonyymi

        Et paljoa näy asioista käsittävän tai esität hölmöä. Oletko yksi kiusaajista?


    • Anonyymi

      Mietiskelin sitä, että ei ole yhdistyksestä ja sen jäsenistä näkynyt julkisuudessa mitään.
      Sitä kummallisemmalta velan suuruus vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Onko tämmöinen teatteriyhdistys vielä toiminnassa ja jos on, missä mahtaa toimia ja mitä toimintaa sillä on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe