En ole eläessäni nähnyt näin hyvää televisiosarjaa joka pohjautuu Tähtien Sota universumiin. Kuitenkin kaikki puhuvat vain Mandaloorista. Miksiköhän... ei sekään huono ole, välillä vain liian komedinen.
Andor on mahtava
5
531
Vastaukset
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä. Vihdoin Star Wars, joka on suunnattu aikuisille, jotta minäkin voin katsoa. En ole kiinnostunut mistään animaatioista enkä niistä muistakaan lapsellisista mandaloorioista. Niin ja mitä tulee komediaan niin Andorin tapauksessa sen puolen hoitaa fanit somen puolella. Tukehtumiskuolemakin on käynyt lähellä, niin fantastista juttua sieltä löytyy. Onkohan suomenkielistä keskustelukenttää olemassa missään? Olis joskus mielekästä spekuloida suomeksi. Onko tietoa?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17676967m
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joo Andor oli ihan hyvä. Mandalorian jatkuu 1. päivä, uusi tuotanto alkaa.
Uusi Picard tuotanto 3. näyttää aika jännittävälle varasti aluksen jälleen ja törmäsi johonkin jättimäiseen toistaiseksi tuntemattomaan viholliseen :D - Anonyymi
Andor, The Mandalorian, Star Trek Picard, The Ark, Pokerface, Resident Alien.
- Anonyymi
Andor oli todella hyvä, mutta Ahsoka ja Acolyte olivat myös entistä parempia.
Star Wars universumiin pystyy sijoittamaan todella hyviäkin tarinoita, mutta se edellyttää että kyllästymiseen asti nähdyt perushahmot (Yoda, Vader yms.) jätetään pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1626195Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv882782Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am341454Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491005
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903