Kuuro ei voi tulla uskoon

Anonyymi-ap

Helluntailaispastorit herättävät kuolleita ja kaatavat naisia.
Teoreettisen helluntaiuskon mukaan kuuro ei voi tulla uskoon.
Järkeisopin mukaan pieni lapsikaan ei voi uskoa.
Uskoontulemiseen tarvitaan helluntaiuskon mukaan valkeat vaatteet.
Myös Lusiferin enkeleillä on valkeat vaatteet.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei voi. Kuurotkin voi saada kuuloharhoja, puhumattakaan näkö harvoista.

    • Anonyymi

      👍🏼 oikeansuuntaisia ajatuksia. Aina ihmettelen että miksei hellarit tai jehovat herää itsekseen. Ovatko he niin syvällä sonnassa että sitä on silmiin asti? On raamattu mistä voivat ihan itse lukea eikä selityksiä =valheita kannata/tarvitse kuunnella.

    • Anonyymi

      Helluntailainen tuntee itsensä pyhemmäksi ja paremmaksi uskovaksi.
      Jospa siellä sydämessä on ylpeyttä ja ulkokultaisuutta.
      Minulla on ainakin mennyt usko helluntailaisiin.

      • Minä olen helluntailainen, enkä tunne yhtään itseäni pyhemmäksi ja paremmaksi uskovaiseksi. En yleensä halua vertailla kenenkään uskoa minun uskooni. Minusta vertailu on väärin, se saa ihmisen masentumaan tai ylpistymään.

        Olen aina tuntenut, että olen muita huonompi. Kun tulin uskoon, halusin karistaa tämän käsityksen pois harteiltani. En ole huonompi enkä parempi kuin muut ihmiset ja siksi en enää vertaa itseäni toisiin.

        En katsele ihmisiä, ovatko he helluntailaisia, luterilaisia, babtisteja tai muun -laisia, enkä vertaile heitä itseeni.

        Meillä kaikilla on omat heikkoutemme, minulla on omat, joiden kanssa joudun kamppailemaan uskon tiellä. Mutta luottamus ja rakkaus Jumalaa kohtaan on kasvanut kulkiessani uskon tietä.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Minä olen helluntailainen, enkä tunne yhtään itseäni pyhemmäksi ja paremmaksi uskovaiseksi. En yleensä halua vertailla kenenkään uskoa minun uskooni. Minusta vertailu on väärin, se saa ihmisen masentumaan tai ylpistymään.

        Olen aina tuntenut, että olen muita huonompi. Kun tulin uskoon, halusin karistaa tämän käsityksen pois harteiltani. En ole huonompi enkä parempi kuin muut ihmiset ja siksi en enää vertaa itseäni toisiin.

        En katsele ihmisiä, ovatko he helluntailaisia, luterilaisia, babtisteja tai muun -laisia, enkä vertaile heitä itseeni.

        Meillä kaikilla on omat heikkoutemme, minulla on omat, joiden kanssa joudun kamppailemaan uskon tiellä. Mutta luottamus ja rakkaus Jumalaa kohtaan on kasvanut kulkiessani uskon tietä.

        Helluntailaiset jakavat jopa pastoriensa taholta uskovia kasteen perusteella.
        Valehtelet että korvat heiluu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset jakavat jopa pastoriensa taholta uskovia kasteen perusteella.
        Valehtelet että korvat heiluu.

        Minä puhun omasta puolestani. Enhän tunne kaikkia helluntailaisia, enkä voi puhua heidän puolestaan. Minulla on ystävinä luterilaisia, baptisteja. Välillä Lahdessa on ollut kristillisten seurakuntien yhteisiä tilaisuuksia. Ei tulisi mieleenkään alkaa kysellä ihmisiltä, mihin seurakuntiin he kuuluvat. Se olisi mielestäni hölmöä, jos alkaisin riidellä esim. luterilaisten kanssa oppikysymyksistä.

        Jeesus ei pelastanut meitä, että me riitelisimme oppikysymyksistä. Hän toivoisi, että meillä, Hänen omillaan, olisi keskinäinen rakkaus.

        MInä en usko siihen, että kaste pelastaa. Minä uskon siihen, että Jeesuksessa on ainoa pelastus. Mutta en ala ketään hakkaamaan, jos hän on toista mieltä. Silloinhan joutuisin muslimien kanssa heti riitoihin, koska olemme niin eri mieltä uskon asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset jakavat jopa pastoriensa taholta uskovia kasteen perusteella.
        Valehtelet että korvat heiluu.

        Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.
        Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset jakavat jopa pastoriensa taholta uskovia kasteen perusteella.
        Valehtelet että korvat heiluu.

        Enin osa ihmisistä ei kuulu johonkin äärilaitaan. Sen takia helluntailaisetkaan eivät ole kaikki uskomuksiltaan toistensa apinoita, vaan hajaannusta Raamatun tulkinnassa löytyy.

        Sinä olet ottanut silmätikuksesi äärilaidan helluntailaiset ja niputat kaikki helluntailaiset samaan kategoriaan. Olet todella ahdasmielinen ja kapeakatseinen. Tee parannus.


    • Anonyymi

      Jää vain algoritmit nuuskittavaksi.

    • Anonyymi

      Toki kuurokin kuulee.

      Kuurot ymmärtävät viittomakieltä, se on puhetta heille.
      Ja osaavat myös lukea.

      Ja usko tulee kuuroillekin kuulemisesta.

      Tunnen kuuron, joka tuli uskoon katsottuaan Johanneksen evankeliumi-elokuvan.

      Aivan samalla tavalla evankeliumi on Jumalan voima myös kuuroille, Jumala avaa heidänkin sydämensä vastaanottamaan Jumalan lahjan Jeesuksessa Kristuksessa.

      Jumalalle kaikki on mahdollista.

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

      • Anonyymi

        Tulitko itse uskoon Helluntaiseurakunnassa kuulemalla?



    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

      • Anonyymi

        Sinä sabotoit palstaa postaamalla työksesi solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Tarkoituksesi on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu uskosta ja tuoda tilalle helluntailaisuuden pakanalliset symboliopit ja saatanan synagoogan valheet.


    • Anonyymi

      3Moos.19:1-2 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Puhu kaikille israelilaisten seurakunnille ja sano heille: Olkaa pyhät, sillä minä, Herra olen pyhä. 1Piet.1:16. 3Moos.11:44-45. 3Moos.20:7-8

    • Anonyymi

      Näinhän se on.

    • Anonyymi

      Osaa se kuuro lukea Raamattua. Jopa sokea voi tehdä sen.

    • Anonyymi

      Kuuro ei voi tulla uskoon

      Mitä RaKKAUS on ?
      Ei sitä tarvitse kuulla, tunne riittää!
      Ei eläimet ymmärrä kuin osin ihmisen puhumaa mutta Rakkauden tunteen ymmärtävät ja se on Uskon tärkein osa !

      Kyllä kuuro voi tulla uskoon ihan samoin kuin muut !
      Rakkaus !

    • Anonyymi

      >> Kuuro ei voi tulla uskoon <<

      "Usko tulee kuulemisesta --- joka kuulee minun sanani" jne. Nämä kohdat tarkoittavat sitä, että ihminen vastaanottaa sanan, ojentautuu sanan mukaan. Sillä, onko sana vastaanotettu luettuna vai kuultuna, silmien kautta, korvien kautta, pistekirjoituksen kautta - ei ole mitään väliä.

      Jumala ei ole ollut niin tyhmä sanaa kirjoituttessaan, etteikö hän olisi tiennyt, että on olemassa myös kuuroja, jotka eivät kuulon kautta voi sanaa kuulla. Sen takia kait sana on myös luettavassa muodossa!

      Valitettavasti kyllä julistajat aika säännönmukaisesti väittävät, että sana pitää konkreettisesti kuulla, jotta voi tulla uskoon. Tyhmyyttähän sellainen opetus on!!! Ymmärtämättömyyttä sen suhteen, mitä kuulemisella tarkoitetaan.

    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.

      • Anonyymi

        Olet nyt oppinut copy/paste tekniikan jalon taidon. Jatka samaa rataa ja olet kohta aito ATK-NERO!1!


    • Anonyymi

      1. Mitä kieltä ajatuskokeen päähenkilö puhuu vai puhuuko hän ollenkaan?
      Ei tietenkään osaa puhua, jos ei ole kuullut ihmisten puhetta.

      2. Onko päähenkilöllä itsetietoisuutta, ymmärtääkö hän olevansa ihminen?
      Käsitettä ihminen hänellä tuskin on, koska ei ole sellaisesta kuullut puhuttavan. Mutta varmasti hän tajuaa kasvettuaan olevansa jokin muu kuin ympärillä olevat eläimet.

      3. Millainen on päähenkilön maailmankatsomus?
      Hän oli varmaankin naturalisti. Kun ottaa huomioon, että ihmisillä on kautta aikojen ollut jumlakaipuu, mistä syystä erilaisia kivi- ym. jumalia on aina tiettävästi rakennettu, niin myös hänellä on. Jumala on voinut jopa kohdata häntä.

      4. Onko päähenkilö ihminen vai eläin?
      Ihminen tietenkin.

      5. Hallitseeko päähenkilö kaikkia eläinlajia, kuten Raamattu opettaa?
      Tämä käsky tai lupaus tarkoitti koko ihmissukua ja sitä, että ihminen on ylempänä kuin eläimet. Sitä hän on Jumalalle, joka on näin säätänyt, vaikka ihminen olisi kasvanut eläinten kasvattamana.

      6. Missä elämänsä vaiheessa päähenkilö löytää Jeesuksen?
      Siinä vaiheessa, kun Jumala tekee itsensä tiettäväksi hänelle.

    • Anonyymi

      Kuuro on ainoa, joka voi olla aidosti yhteydessä sisimpäänsä, eli siellä Jumalan valtakunnassa.

      Uskonnot, eli oppijärjestelmät vie ihmisen kadotukseen, eli pois tästä yhteydestä, koska hiljaisuus kauneinta musiikkia on.

      Mitään uskontojen välisiä sotia ei edes olisi, jos olisimme kaikki kuuroja.

    • Anonyymi

      Matt.25:6 Bibila (1776) Mutta puoli-yönä tuli huuto, ylkä tulee, menkäät ulos häntä vastaan. Ilm.19:7

    • Anonyymi

      Entä sokeat?
      Hehän eivät voi nähdä Luojaansa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        >>Herran enkeli ilmestyi Joosefille unessa ja sanoi: "Nouse, ota lapsi ja hänen äitinsä ja pakene Egyptiin, ja ole siellä siihen asti, kuin minä sinulle sanon;


    • Anonyymi

      Siksihän onkin selvää että uskoon voi tulla ja Pyhällä Hengellä voi täyttyä vain lapsikasteen kautta. Silloin kun kertoo rypevänsä synnissä, olematta muita parempi ja vielä on perisynti niskassa, niin saa Pyhä Hengen, joka suojaa kaikelta näki, kuuli tai tunsi mitä tahansa. Oikeastaan mitään uskonsotiaan ei tarvittaisi jos vain todella uskottaisiin siihen. Kaikkihan olisi pedattu valmiiksi taivasta varten eikä hurmahenkiä tarvitsisi pelätä että ovat viemässä taivaspaikan. Mutta epäuskossaan niitä herjataan että jos jonkin onkin mennyt omalla kohdalla vikaan, niin toivotaan ettei muutakaan pelastuisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      217
      35643
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      273
      22672
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11364
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      9001
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6721
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5271
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4165
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2142
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      38
      2051
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe