Kirkko hämää spekulaatiolla lesboparin lapsena Jeesusta.

Anonyymi-ap

Juutalaiset ovat aina tienneet että Jeesus oli hylätyn yksinhuoltajan äpärä lapsi!
Yrittävät eksyttää meitä totuudesta luomalla hassuja kohinajuttujaan.
Minuun ei toimi väistö liikkeet.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivän trollaus. 🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Lainaanko Talmudia esim.? 🤤


    • Anonyymi

      jeesus oli lesboparin lapsi 🤔 kaikki on mahdollista satu jeesukselle

    • Anonyymi

      ”Juutalaiset ovat aina tienneet että Jeesus oli hylätyn yksinhuoltajan äpärä lapsi!”

      Väärin. Juutalaiset eivät pidä kristinuskon Jeesusta edes historian henkilönä. Hän on yhdistelmä eri henkilöitä, ikään kuin tiivistelmä talmudin yeshua-tarinoista, joita löytyy eri vuosikymmeniltä ja -sadoilta.

      Mitään uuden testamentin Jeesusta ei ole koskaan elänyt juutalaisen näkemyksen mukaan. Kyseessä on harhaoppi, satu.

      • Anonyymi

        Hän oli hullu noita 😋
        Egyptissä oppinut.
        Toinen silmä sokea 😩
        Iso elin 🤭
        Miriamin (Maria) äpärä lapsi 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli hullu noita 😋
        Egyptissä oppinut.
        Toinen silmä sokea 😩
        Iso elin 🤭
        Miriamin (Maria) äpärä lapsi 😔

        Taikatemputkin saivat selityksensä, ne ihmeteot Raamatussa 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli hullu noita 😋
        Egyptissä oppinut.
        Toinen silmä sokea 😩
        Iso elin 🤭
        Miriamin (Maria) äpärä lapsi 😔

        Kristityt eivät vieläkään tiedä missä Jeesus oli varhaisvuodet, ja se sama homma kyllä jatkuu...


      • Anonyymi

        Isrelissa on paljon Kristittyjä juutalaisia,olen asunut siellä joten tiedän.


    • Anonyymi

      Niinkö, miksiköhän enkeli ilmestyi Joosefille ja kehotti häntä pitämään huolta Mariasta ?
      Muistathan, että jokainen tulee vastaamaan sanoistaan kaikkivaltiaan Pyhän Jumalan edessä viimeisellä tuomiolla ?

      • Anonyymi

        Vai ilmestyikö?
        Oliko muita todistajia?


    • Anonyymi

      Kehtaavat valehdella.

      • Anonyymi

        Voisivat juhlia yksinhuoltajan sankaritarinana, mutta se olisi myöntymistä juutalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisivat juhlia yksinhuoltajan sankaritarinana, mutta se olisi myöntymistä juutalaisille.

        Jeesus kärsi asemastaan yhteisössä, siksi raivosi kaikille jotka eivät uskoneet neitseellistä syntymäänsä.


    • Anonyymi

      siksikö poltitte kirkon ?

    • Anonyymi

      Juutalaiset ovat aina tienneet että Jeesus oli hylätyn yksinhuoltajan äpärä lapsi!

      Katohan kun piru huutaa saastaine elukka !
      Juutalaiset onkin xxxx.

      "Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä"


      "He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia"

      • Anonyymi

        "Kyykäärmeen sikiöitä ja isä on valhettelija Perkele."

        -Jeesus-


      • Anonyymi

        "Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä""


        JUMALA SALOMOSTA:
        2.Samuelin kirja:
        7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;

        JUMALA SALOMOSTA:
        1.Aikakirja:
        17:13 Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

        JUMALA SALOMOSTA:
        1.Aikakirja:
        22:10 Hän on rakentava temppelin minun nimelleni. Hän on oleva minun poikani, ja minä olen oleva hänen isänsä. Ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa valtaistuimen ikuisiksi ajoiksi.'

        JUMALA SALOMOSTA:
        Psalmit:
        2:7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä""


        JUMALA SALOMOSTA:
        2.Samuelin kirja:
        7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;

        JUMALA SALOMOSTA:
        1.Aikakirja:
        17:13 Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

        JUMALA SALOMOSTA:
        1.Aikakirja:
        22:10 Hän on rakentava temppelin minun nimelleni. Hän on oleva minun poikani, ja minä olen oleva hänen isänsä. Ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa valtaistuimen ikuisiksi ajoiksi.'

        JUMALA SALOMOSTA:
        Psalmit:
        2:7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

        Hiekka-aavikoilla ei ole kovin monta eläinlajia, joten Jumala ei tiennyt esim. Pingviineistä tai Jääkarhuista mitään.

        "Herra Jumala muovasi maasta kaikki villieläimet ja kaikki taivaan linnut ja vei ne ihmisen luo nähdäkseen, minkä nimen hän kullekin antaisi. Ja jokainen elävä olento sai sen nimen, jolla ihminen sitä kutsui (1. Moos. 2:19)."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiekka-aavikoilla ei ole kovin monta eläinlajia, joten Jumala ei tiennyt esim. Pingviineistä tai Jääkarhuista mitään.

        "Herra Jumala muovasi maasta kaikki villieläimet ja kaikki taivaan linnut ja vei ne ihmisen luo nähdäkseen, minkä nimen hän kullekin antaisi. Ja jokainen elävä olento sai sen nimen, jolla ihminen sitä kutsui (1. Moos. 2:19)."

        Maan linnut Strutsit ja Emut jätti pois koska ne ovat maan lintuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe