Mutta p..anin vahingossa siskoa juovus päissäni. Onko muille käyny samoin
Oli ihana mökki yö
Anonyymi-ap
37919
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 37
Vanhimmat
Kirjoitustaitosi ainakin katosi 😂
Näit unta.
Ei se haittaa.Käännyt ensin helluntalaaseksi,siitä paptismiin ja sitte ristinuskoon.Pelastaa muutkin syntiset.
Olen jotenkin omituinen, koska minua ei siskon paneminen ole koskaan kiinnostanut. Kaverit aina puhuu, miten mukavaa se on.
Kauniaisissa ainakin mahdollista ollut 80-luvulla
Hyvää joulua teille tyhmillekkin.
Kiitos samoin sulle ja siskolles.
Joo, kyllä minä olen pannut siskoasi myös
Näkikö kukaan paavoo sillon yöllä.?
Kyllä paavo tykkäs vain kattella kun tämä kaunein tapahtui
Todella oksettava ja vastemielinen ajatuksenakin. On varmasti totta että jollain ihmisillä lähisukulaisen paneminen aiheuttaa kiihottumista mutta meillä normaaleilla se nostaa esioksennuksen kurkkuun ja on puistattava ajatus. Moni pieni paikkakunta on saanut alkunsa kun sukulaiset on nussineet toisiansa kuin viimeistä päivää. Kuninkaalliset on myös aina tykänneet kiksauttaa sukulaisiansa. Sitten ovat pitkänaamaisia ja vammaisia. Edes luontoäiti ei tykkää siitä vaan rankaisee
Pekka panee per cc:een anttoonia.
Ovat liki toisiaan järviset kokolailla. Kuinkas ylä ja alaveteliset...?.
Aloittajan äitiä nain minä ja puolet sääskiniemen miehistä, joilla otti eteen
Absin lerpat yritti muttei siitä mitään tullu.
Mun iskä veti mua vahingossa anneliin kun nukuin äitin vieressä
Sellaasta nyt sattuu, siitä tartte mainita.
Alavudella on muuten tosi iso gay scene
Tultu komeroosta pihalle ?
Eilen tanssittiin cha cha chaata ja nuolimme toistemme takapuo..lia absin hyysissä Terv Esko,Mauri ja Erkki
Menikö mikko keskinen kauppa konkkahan?
Miksa ei kai ollu gay ?
Moni paikallinen mies on imenyt. No tiedätte kyllä kenen omaa
Ninpä tietty kun halutaan olla ku...
Vetsku ?
Jepp
Mehän ollaan vetskuja kaikki, ihan jokainen. Paitsi persaukisia pummeja, siipimiehiä tuppukylä väärällään.
Vezzku
Me ollaan lapualta tulos Eskon ja Timon kanssa. Absin pojat laittakaa WC kuosiin niin jörnitään
Vezzzku on taattu hezzzzku.
Voi jessus. Luulin omaa äitiä tyttöysväksi ja nuolin sen ala päätä. No aamulla naurettiin koko jutulle ja iskä tarjosi kaljat
Minäkin nussin viimeyönä niin lujaa että vieläkin on kädet kipeänä
Hyvin ikävää tämmöinen siskon paneminen. Nimittäin siskoni nimi on Sisko.
Oon mäkin pannu sun siskoa
Mikä on siskosi nimi? Muuten en osaa sanoa, onko tullut tehtyä...
Minun siskoni on lestaattiolainen. Ei hän ole ilotyttö.
Ja sikkon nimi on Sisko.