Jo ex Neuvostoliiton ajoilta, suuntaa näyttävää tietoa.
Nykyiset hybersoniset ohjukset on jo niin nopeita (5-20x äänennopeus) että eipä siinä kerkiä kohde alueella mitään tekemään. Jos toinen näkee sateliiteilla, somesta ja uutiskanavista että muita toimia on jo aloitettu niin pistävät lentämään niitä hybersonisia.
Heippa vaan, moro vaan, olla kaikki palattu poroiksi ja tuhkaksi.
Todennäköisesti muillakin ydinasevaltioilla tuollaisia suunnitelmia mutta.
EU-Suomen hallituksen toimia voisi alkaa komentoketjussa leviämään ja kysymää virkaaikana arkipäivänä, silloinkin hakulaitteilla, tekstivieteillä ja puhelimitse vain virkaikana jos kännykkä nyt sattuu mukana olemaan.
Niin ja kukapa enää vakavasti ottaa YLEn tai valtamedian uutisia.
Kun tärkeitä uutisointia on woke jutut, ilmastohysteria, miljardi rahojen kavallus EU:lle, OL3 iisakin kirkko, Putin paha muut hyviä, Nato fantasia utopiat, jne... YLE:n viikon paras, lumiukon nimi ja valkoinen väri rasismia.
Merkit että ydinsota uhka on todella lähellä
video 22.12.2022
https://youtu.be/Ujk1TgtPyAY
https://www.nukemap.org
Merkkejä USA:n toimista juuri ennen ydinsodan uhkaa
8
96
Vastaukset
- Anonyymi
Putin on pelannut itsensä pussiin poliittisesti. Ehkä venäjällä löytyy järkeä eivätkä lähde tuohon. Toisaalta, eikö nuo ohjukset voida sotkea siten että jysähtelevät lähtömaassaan?
Mutta kommareista pitää päästä eroon. SDP-VIHR-VAS-KESK-KOK. Jäikö joku maamme vihollinen pois?
Suomi on suomalaisten maa eikä meillä ole halua sotia.- Anonyymi
Liike nyt-rkp-kd-ps-vkk-nukkuvien puolue
Kyllä nitä riittää, turhaa on luottaa maan mahtaviin ja ylhäisiin.
Kiina, Pohjois-Korea, Pakistan, Israel, Intia, Ranska, Englanti, Iran, ...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ydinaseohjelmat_eri_maissa
Missä ja kenen hallussa on kadonneet ydinpommit?
Neuvostoliiton hajottua heiltä hävisi nois 20 kpl pieniä salkku ydinpommeja. Kertoi pastori Pekka Sartola jossain videossa ja kirjassa.
ps. siihen lisäksi epävakaat ja hajoilevat korjattavat ydinvoimalat ja kemialliset ja biologiset aseet, k piikki dna myrkky aine.
- Anonyymi
Z-natsitrollien kannattaa muuttaa Venäjälle, sillä siellä he pääsevät sotimaan Kremlin mafian masinoimaa sotaa Ukrainaan ja valuttamaan fasistiset suolensa Ukrainan jäisille pelloille.
Dasvidanja idiots! - Anonyymi
Olihan typerin avaus aikoihin, lienee salaliitto poikii tai muuta hörhölyä.
- Anonyymi
Joo ei hyvältä näytä sodat ei ole Jumalan siunausta vaan rangaistus, kuritus, jos valtio joutuu Jumalan sallimana sotiin, kotimaassa tai ulkomailla, ovat maallisesti katsottuna valtiojohdon arvovalintoja.
- Anonyymi
Listalta puuttui Turku... "Turku tois puol jokkee".
En usko että ydinaseita käytetään ennenkuin alkaa myös sateliitteja tippumaan ne kun ovat silmät ja korvat ydinasevaltioille ja muillekin valtioille. Millä kaikilla valtioilla on halua ja kykyä tiputtaa heidän vihollisen käytössä olevia sateliitteja korkealta taivaalta niin sitä en tiedä.
Vaihtoehtoja ydiniskun tekijöistä on ainakin kaksi ( A ja B).
A.) Jos ydinaseita käyttäisi Venäjä EU-Suomea vastaan tai EU-Suomessa olevia Nato joukkoja vastaan niin. Turku ja Naantali olisi isompia ja tärkeäitä etelä Suomessa olevia satama kaupunkeja jolla on saaristoa suojana. Rauma ja Porin seudun satamat olisi liianlähellä OL3 ydinvoimala aluetta. Kohde alue voisi olla myös länsirannikon satama kaupunkeja. Satama kaupunkina Oulu voi olla kohde joka saastuneena alueena hidastaisi ja ehkä estäisi Ruotsista päin tulevien maajoukkojen tuloa.
Turku ja Naantali seutu, rannikkoseudun kaupunki alueena on mahdollisimman kaukana Venäjän Pietaria ja samalla satama kaupunkeja Ruotsista ja Tukholmasta ja etelästä päin tulevalle laivoille. Ydinaseen käyttö tuhoaisi ja saastuttaisi kohde alueen sadoiksi vuosiksi. Eikä apua EU-Suomeen voisi tulla kyseisen alueen kautta. Joten maajoukkoja pitäisi tuoda pohjoisesta päin kohti eteläistä EU-Suomea.
Todennäköisesti se sodan osapuoli joka ydinaseita käyttää lähellä omia alueita ottaa huomioon myös tuulensuunnan ja myös yläilmakehän tuulensuunnan.
Vaikka kyseessä olisi joku pinempi taktinen ydinase (jolla on valtava tuhovoima) tai pieni salkkuydinpommi.
Salkku ydinpommeja katosi ex Neuvostoliiton hajoessa noin 20kpl eikä niitä ole löydetty. Niistä kertoi pastori Pekka Sartola jossain YouTube videolla.
B.) Jos USA Nato käyttäisi ydinaseita Venäjää ja EU-Suomessa olevaa sodankäynnin joukkoja vastaan niin. Heille ei todennäköisesti ole merkitystä sille mikä alue on ydiniskun kohteena koska Nato jäsenmaana olisimme vain sodankäynnin ei kenekään maana. Ja vain puskuri valtiona Naton ja Venäjän sodalle. Tärkeämpää Natolle on se että heidän vihollisia vastaan käytetyt ydinaseet tuhoaa vihollisen jo mahdollisimman lähelle lähtömaan aluetta, ennen kuin he pääsee maajoukoilla Ruotsin puolelle ja lähelle Nato Norjaa tai vanhimpia Naton jäsenvaltioita.
ps. Joskus netissä kiersi linkki uutiseen missä oli kylmänsodan aikaisia ydinisku kaupunkeja. Myös Suomessa oli idän ja lännen ydinaseilla kohdennettuja kaupunkeja, todennäköisesti ne samat EU-Suomen alueet jotka oli kylmäsodan aikana maalitettu ydinsodan isku alueiksi ovat sitä vieläkin. - Anonyymi
Vain hölmöimmät uskovat Natsi-Venäjän uutisiin.
- Anonyymi
Vastaus ei liity aloitukseen.
Ajankohtafoorumi 2.1.2023 Patmos Radio Juha Ahvio ja Leena Metsämäki tuo esille että uskovien ei pidä luottaa länsimaiden jälki kristilliseen disinformaatioon ja propakandaan.
Voi kuunnella Patmos arkistosta tai tuolta
https://youtu.be/_b0KzLyT9LU
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289