Sydän oli alunperin naisen takapuolen/ häpyalueen symboli.

Anonyymi-ap

Nuoret tytöt alitajuntaisesti esittävät tiedostamattomasti seksuaalisia himojaan.
Huippuhuvittavaa on että nykyisin hautausmailla on hautakiviä joita on muokattu naisten takapuolen symboliksi.
Meitä uskonnottomia paljon huvittaa.
Ei kerrota kristityille 🤫

49

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Nuoret tytöt alitajuntaisesti esittävät tiedostamattomasti seksuaalisia himojaan."

      Hakeudu hoitoon ennen kuin pilaat kenenkään ihmisen elämän.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi painaa villaisella totuus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi painaa villaisella totuus?

        No mieti nyt vitun kehitysvammainen idiootti. Nuorilla on seksuaalisuus ja sitä pitää tukea niin, etteivät tule tuntemaan häpeää eivätkä tee peruuttamattomia virheitä...mutta siihen ei kuulu sinun kaltainen iljettävä sika.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        No mieti nyt vitun kehitysvammainen idiootti. Nuorilla on seksuaalisuus ja sitä pitää tukea niin, etteivät tule tuntemaan häpeää eivätkä tee peruuttamattomia virheitä...mutta siihen ei kuulu sinun kaltainen iljettävä sika.

        Jeesuksen aikana jo 12 vuotiaana naiset synnyttivät.
        Kyllä niillä himoja on ollut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen aikana jo 12 vuotiaana naiset synnyttivät.
        Kyllä niillä himoja on ollut!

        Painu nyt vittuun, idiootti.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Painu nyt vittuun, idiootti.

        Te moralistit asetatte herkkiin ihmisiin moralistisia pahanolon tunteita kontrolloimaan niiden seksuaalisuutta.
        Olette dominoivia moralisteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen aikana jo 12 vuotiaana naiset synnyttivät.
        Kyllä niillä himoja on ollut!

        Tuskin olet himoihin herännyt 12 -vuotias poika vaan 20-50 ikävuoden välillä oleva setämies. Et vittu eroa mitenkään 2000 vuoden takaisista vuohipaimenista, jotka suu kuolaa valuen menivät 12 -vuotiaiden tyttöjen perässä. Varaa nyt ihan oikeasti se aika mielenterveystoimistolta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te moralistit asetatte herkkiin ihmisiin moralistisia pahanolon tunteita kontrolloimaan niiden seksuaalisuutta.
        Olette dominoivia moralisteja.

        Miten vittu tuollainen aivovammainen pystyy kirjoittamaan internettiin ilma lukutaitoa? Ei saatana 🤣🤣🤣

        Kirjoitin aikaisemmin juurikin näin: "Nuorilla on seksuaalisuus ja sitä pitää tukea niin, etteivät tule tuntemaan häpeää eivätkä tee peruuttamattomia virheitä..."

        Eiköhän tämä tarkoita juurikin sitä, ettei tule niitä pahan olon tunteita eli häpeää. Sinä olet aivan ilmeisesti niin vitun kehittymätön vammainen, ettet erota häpeää ja pahan olon tunnetta toisistaan.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Tuskin olet himoihin herännyt 12 -vuotias poika vaan 20-50 ikävuoden välillä oleva setämies. Et vittu eroa mitenkään 2000 vuoden takaisista vuohipaimenista, jotka suu kuolaa valuen menivät 12 -vuotiaiden tyttöjen perässä. Varaa nyt ihan oikeasti se aika mielenterveystoimistolta.

        Ei haukku haavaa tee, kravaani kulkee menojaan.
        Teidän takia heistä tulee anorektikoita ja muutoinkin itseään superkontrolloivia pysyväissairaita potilaita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei haukku haavaa tee, kravaani kulkee menojaan.
        Teidän takia heistä tulee anorektikoita ja muutoinkin itseään superkontrolloivia pysyväissairaita potilaita.

        Taisi osua kohdalleen vammaiselle 😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei haukku haavaa tee, kravaani kulkee menojaan.
        Teidän takia heistä tulee anorektikoita ja muutoinkin itseään superkontrolloivia pysyväissairaita potilaita.

        "Teidän takia heistä tulee anorektikoita ja muutoinkin itseään superkontrolloivia pysyväissairaita potilaita."

        Ja sulla on vittu ratkaisu tähän? Verrata nuorten tyttöjen pakaroita sydämeen? Ei vittu mikä vammainen idiootti. Häpeä, vitun sika.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Teidän takia heistä tulee anorektikoita ja muutoinkin itseään superkontrolloivia pysyväissairaita potilaita."

        Ja sulla on vittu ratkaisu tähän? Verrata nuorten tyttöjen pakaroita sydämeen? Ei vittu mikä vammainen idiootti. Häpeä, vitun sika.

        Kuvaa palstan tasoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaa palstan tasoa.

        Jep, ateismin pienin yhteinen nimittäjä on jumaluskon olemattomuus, joten palstalla ei voi olla mitään tasoa. Iso osa kirjoittajista on suun kautta hengittäviä, ikkunaa kuolaavia uskovaisia ja toinen iso osa on avaajan kaltaiset kehitysvammaiset, jotka ovat myöskin hyvin todennäköisesti uskovaisia.


      • "En ole takuulla pedofiili sitäpaitsi."

        No olet ihan takuulla pedofiili kun itse asian otit esille. Sitäpaitsi pedofiilit ovat älyllisesti jälkeenjääneitä (pelkäävät aikuisten kanssa luotuja suhteita) ja kirjoitusvirheesi paljastavat, että olet älyllisesti jälkeenjäänyt.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "En ole takuulla pedofiili sitäpaitsi."

        No olet ihan takuulla pedofiili kun itse asian otit esille. Sitäpaitsi pedofiilit ovat älyllisesti jälkeenjääneitä (pelkäävät aikuisten kanssa luotuja suhteita) ja kirjoitusvirheesi paljastavat, että olet älyllisesti jälkeenjäänyt.

        Olet saanut ankaran seksuaalikasvatuksen, hyvä että et ole tappanut itseäsi ruokailua vähentäen kuolemaasi saakka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut ankaran seksuaalikasvatuksen, hyvä että et ole tappanut itseäsi ruokailua vähentäen kuolemaasi saakka.

        Tuskinpa olen saanut, olen 10 -vuotiaasta asti häpeämättömästi masturboinut, nykyään naisen kanssa aktiivisessa seksuaalisessa parisuhteessa elävä ylipainoinen 50 -vuotias mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut ankaran seksuaalikasvatuksen, hyvä että et ole tappanut itseäsi ruokailua vähentäen kuolemaasi saakka.

        Sun varmaan kannattaa jättää nuo ennustelut vaikkapa romaneille, kun ihan kaikki menee päin vittua...sen lisäksi, että olet ihan selvästi älyllisesti jälkeenjäänyt pedofiili idiootti.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Tuskinpa olen saanut, olen 10 -vuotiaasta asti häpeämättömästi masturboinut, nykyään naisen kanssa aktiivisessa seksuaalisessa parisuhteessa elävä ylipainoinen 50 -vuotias mies.

        Ullanlinnassa psykiatrian lääkäri tappoi vaimonsa.
        Viiraa sitä päätä väkivallan tutkijoillakin.
        Ristiriidat vellovat yhdessä sun toisessakin kunnon miehessä?


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Tuskinpa olen saanut, olen 10 -vuotiaasta asti häpeämättömästi masturboinut, nykyään naisen kanssa aktiivisessa seksuaalisessa parisuhteessa elävä ylipainoinen 50 -vuotias mies.

        Ja heh.
        Poikia ei määräillä estoihin toisen sukupuolen suhteen, pikemminkin rohkaistaan toimintaan.
        Tytöistä pyritään tekemään Madonna neitsyitä.😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja heh.
        Poikia ei määräillä estoihin toisen sukupuolen suhteen, pikemminkin rohkaistaan toimintaan.
        Tytöistä pyritään tekemään Madonna neitsyitä.😂😂😂

        "Poikia ei määräillä estoihin toisen sukupuolen suhteen, pikemminkin rohkaistaan toimintaan."

        Jep, juuri tämä paljastaa kuinka rikkinäinen ja vammainen ihminen olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ullanlinnassa psykiatrian lääkäri tappoi vaimonsa.
        Viiraa sitä päätä väkivallan tutkijoillakin.
        Ristiriidat vellovat yhdessä sun toisessakin kunnon miehessä?

        Tuuheat psykoosit, pitäisikö sun ottaa nyt vaan ne lääkkeet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja heh.
        Poikia ei määräillä estoihin toisen sukupuolen suhteen, pikemminkin rohkaistaan toimintaan.
        Tytöistä pyritään tekemään Madonna neitsyitä.😂😂😂

        Nyt kun olet paljastunyt älyllisesti jälkeenjääneeksi ja psyykkisesti rikkinäiseksi pedofiiliksi niin kerropa nyt ihan oikeat faktat siitä miksi sydäntä olisi pidetty naisen takapuolen/häpyalueen symbolina? Miksi vitussa ihmisen ruumiinosaa pitäisi symboloida jokin toinen ruumiinosa? Jos olisit täysissä järjissä oleva ihminen niin tajuaisit, että avauksesi on ihan saatanan vammainen. 😂😂😂


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Nyt kun olet paljastunyt älyllisesti jälkeenjääneeksi ja psyykkisesti rikkinäiseksi pedofiiliksi niin kerropa nyt ihan oikeat faktat siitä miksi sydäntä olisi pidetty naisen takapuolen/häpyalueen symbolina? Miksi vitussa ihmisen ruumiinosaa pitäisi symboloida jokin toinen ruumiinosa? Jos olisit täysissä järjissä oleva ihminen niin tajuaisit, että avauksesi on ihan saatanan vammainen. 😂😂😂

        Homona et näe naisten figuureita kunnolla.
        Sut on kasvatettu homosta heteroiksi.🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homona et näe naisten figuureita kunnolla.
        Sut on kasvatettu homosta heteroiksi.🤣🤣🤣

        Miten vittu enemmän piilossa oleva elin (sydän) voisi symboloida naisen pakaroita?`Eihän sydän edes muistuta anatomisesti pakaroita. Nyt on vitun älykääpiöllä ollut puhelin vahingossa väärinpäin kun olet katsonut sydänemojia ja se on näyttänyt naisen pakaroilta. Painu nyt vittuun, ettet enempää häpäise itseäsi, tollo.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Tuskin olet himoihin herännyt 12 -vuotias poika vaan 20-50 ikävuoden välillä oleva setämies. Et vittu eroa mitenkään 2000 vuoden takaisista vuohipaimenista, jotka suu kuolaa valuen menivät 12 -vuotiaiden tyttöjen perässä. Varaa nyt ihan oikeasti se aika mielenterveystoimistolta.

        Kyllä noita suomalaisia pedofiilejä on
        Ja aika paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi painaa villaisella totuus?

        Olet aivan pihalla!


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Miten vittu enemmän piilossa oleva elin (sydän) voisi symboloida naisen pakaroita?`Eihän sydän edes muistuta anatomisesti pakaroita. Nyt on vitun älykääpiöllä ollut puhelin vahingossa väärinpäin kun olet katsonut sydänemojia ja se on näyttänyt naisen pakaroilta. Painu nyt vittuun, ettet enempää häpäise itseäsi, tollo.

        Ääliö ei tajua että se on ylösalaisin kääntynyt symboli naisen takapuolesta tai häpy.
        Aakkosissa esim. A on alunperin ollut härän symboli joka on kääntynyt ylösalaisin.
        Vittu mistä näitä retardeja oikein tulee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääliö ei tajua että se on ylösalaisin kääntynyt symboli naisen takapuolesta tai häpy.
        Aakkosissa esim. A on alunperin ollut härän symboli joka on kääntynyt ylösalaisin.
        Vittu mistä näitä retardeja oikein tulee?

        "Ääliö ei tajua että se on ylösalaisin kääntynyt symboli naisen takapuolesta tai häpy."

        Laita nyt joku lähde tälle jankuttamiselle, pedofiili. Miten ihmeessä jokin elin symboloisi toista elintä? Ei vittu mitään järkeä tuossa höperehtimisessä.

        "Aakkosissa esim. A on alunperin ollut härän symboli joka on kääntynyt ylösalaisin."

        Ja miten liittyy tähän asiaan?


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Ääliö ei tajua että se on ylösalaisin kääntynyt symboli naisen takapuolesta tai häpy."

        Laita nyt joku lähde tälle jankuttamiselle, pedofiili. Miten ihmeessä jokin elin symboloisi toista elintä? Ei vittu mitään järkeä tuossa höperehtimisessä.

        "Aakkosissa esim. A on alunperin ollut härän symboli joka on kääntynyt ylösalaisin."

        Ja miten liittyy tähän asiaan?

        Sydän on kääntynyt naisen pyllyn kuva.
        Ootko joku tekoäly?


    • Anonyymi

      Tässä Wikipediasta löytyvä Varma_Tieto

      Filosofiassa
      Monet antiikin ajan ja keskiajan tiedemiehet ja filosofit Aristoteles mukaan luettuna ajattelivat ajatusten, tunteiden ja järkeilyn sijaitsevan sydämessä, kieltäen pään ja aivojen osuuden. Stoalaisten mukaan ihmisen sielu sijaitsee sydämessä. Kuitenkin esimerkiksi parantajat ja lääkärit ovat jo varhain tienneet, että pään alueen vammat vahingoittavat henkisiä toimintoja eniten.

      Kansanperinteessä
      Useita elimiä ja ruumiinosia on pidetty sielun asuinpaikkoina. Merkittävimmät näistä ovat olleet pää, sydän ja vatsa. Usein sydän on katsottu tunteisiin ja voimiin liittyvien ihmisen henkisten puolten kodiksi. Muita ominaisuuksia on voitu yhdistää muihin ruumiinosiin. Esimerkiksi useat metsästäjä-keräilijäkansat uskovat saaliseläimen sielun kodiksi pään, mutta voimien ja luonteen kodiksi sydämen. Päätä on käsitelty kunnioituksella ja pää on ollut juhlissa kunniapaikalla,

      • Anonyymi

        Egyptissä aivoja pidettiin nerkityksettöminä ja ne poistettiin turhina muumioista.
        Moses_Zuckerkandl on yksi heränneistä muumioista.


      • Aivoja pidettiin veren jäähdytyslaitteena. Pedot ja barbaarit olivat kuumaverisiä koska niillä oli pienet aivot suhteessa koko kehoon. Sydämessä ajateltiin olevan sielu kun se sykki itsekseen (vaikka ihminen oli rintakehä auki ja tajuttomana). Se oli siis ihmisestä erillinen entiteetti. Munuaisissa ajateltiin olevan sisimmät ja salaisimmat tunteet, koska ne olivat keskellä ruumiinonteloa. Vain Jumala tunsi ihmisen salaisuudet munaskuita myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Egyptissä aivoja pidettiin nerkityksettöminä ja ne poistettiin turhina muumioista.
        Moses_Zuckerkandl on yksi heränneistä muumioista.

        "Moses_Zuckerkandl on yksi heränneistä muumioista."

        Moses_Zuckerkandl on palstan älykkäin kirjoittaja, itseni ohella.

        Varma_Tieto, G4G, Trööttan ja Fysikaalisen Teologian kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Moses_Zuckerkandl on yksi heränneistä muumioista."

        Moses_Zuckerkandl on palstan älykkäin kirjoittaja, itseni ohella.

        Varma_Tieto, G4G, Trööttan ja Fysikaalisen Teologian kirjoittaja.

        Varma _Tieto on vain 77 vuotias insinööri ei pysty kirjoittamaan mitään älykästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma _Tieto on vain 77 vuotias insinööri ei pysty kirjoittamaan mitään älykästä.

        Varma_Tieto on Fysikaalisen Teologin ja G4G:n sivunikki, helluntailainen Jumalanvaltakuntablogisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma_Tieto on Fysikaalisen Teologin ja G4G:n sivunikki, helluntailainen Jumalanvaltakuntablogisti.

        Niinkö? Eihän siinä mitään moitittavaa fiksu kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Eihän siinä mitään moitittavaa fiksu kaveri.

        Kuka? Varma_Tieto, Hessu, G4G vai Trööttan? Vai pidätkö kaikkia kolmea yhtenä henkilönä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma_Tieto on Fysikaalisen Teologin ja G4G:n sivunikki, helluntailainen Jumalanvaltakuntablogisti.

        Minä vuonna hän kirjoitti täällä noilla nikeillä kun olen täällä niin lyhyen aikaa ollut.

        Hävettää tänne kirjoitella kun lukee näitä vajakkien postauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Moses_Zuckerkandl on yksi heränneistä muumioista."

        Moses_Zuckerkandl on palstan älykkäin kirjoittaja, itseni ohella.

        Varma_Tieto, G4G, Trööttan ja Fysikaalisen Teologian kirjoittaja.

        Moses on älykäs narsisti hyvä omalla alallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna hän kirjoitti täällä noilla nikeillä kun olen täällä niin lyhyen aikaa ollut.

        Hävettää tänne kirjoitella kun lukee näitä vajakkien postauksia.

        ”Hävettää tänne kirjoitella kun lukee näitä vajakkien postauksia.”

        Mutta ei hävetä kysellä Hessun, G4G ja Trööttanin perään? Eihän niiden perään kysele kuin henkilö itse. Eihän esim. Siino, Agnoskepo tai bg_ope ole näin sairaaloisen kiinnostunut jostain Fysikaalisesta Teologista 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma_Tieto on Fysikaalisen Teologin ja G4G:n sivunikki, helluntailainen Jumalanvaltakuntablogisti.

        Onko sinulla helluntailainen lapsuus kun niin usein siitä mainitset. Tavallisia ihmisiä helluntailaiset ovat löytyy misseistä uutisankkureihin helluntailaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Hävettää tänne kirjoitella kun lukee näitä vajakkien postauksia.”

        Mutta ei hävetä kysellä Hessun, G4G ja Trööttanin perään? Eihän niiden perään kysele kuin henkilö itse. Eihän esim. Siino, Agnoskepo tai bg_ope ole näin sairaaloisen kiinnostunut jostain Fysikaalisesta Teologista 😂😂😂

        Eipä niille kyselijöille sitten kannata vastata. Mitä sitten jos joku on noita nikkejä käyttänyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? Varma_Tieto, Hessu, G4G vai Trööttan? Vai pidätkö kaikkia kolmea yhtenä henkilönä?

        Kaikki nikit outoja minulle eikä edes kiinnosta kuka on kuka
        Miksi kiinnostaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nikit outoja minulle eikä edes kiinnosta kuka on kuka
        Miksi kiinnostaisi?

        Jeesustakaan ei kiinnosta. Siksi hän ei edes kirjoittele tänne.
        Jumalahan ei osaa kirjoittaakaan, kuten hänen sanastaan - Raamattu - saatamme havaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nikit outoja minulle eikä edes kiinnosta kuka on kuka
        Miksi kiinnostaisi?

        "Kaikki nikit outoja minulle eikä edes kiinnosta kuka on kuka
        Miksi kiinnostaisi?"

        Mutta äsken sanoit heitä fiksuiksi kavereiksi eli siis kuitenkin tunnet heidät ja paljon enemmän kuin pelkät nikit. Taidat itse olla Hessu 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla helluntailainen lapsuus kun niin usein siitä mainitset. Tavallisia ihmisiä helluntailaiset ovat löytyy misseistä uutisankkureihin helluntailaisia

        Hellarit ovat vanhoillislestadiolaisten ohella kajahtaneimpia lahkoja Suomessa. Itse olen kasvanut vanhoillislestadiolaisessa perheessä, mutta en ole koskaan uskonut Jumalaan. Sekös noita lahkolaisia vituttaa, varsinkin tätä Jumalanvaltakuntablogistia 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellarit ovat vanhoillislestadiolaisten ohella kajahtaneimpia lahkoja Suomessa. Itse olen kasvanut vanhoillislestadiolaisessa perheessä, mutta en ole koskaan uskonut Jumalaan. Sekös noita lahkolaisia vituttaa, varsinkin tätä Jumalanvaltakuntablogistia 😂😂😂

        Ok. Minä taas synnyin ateistiseen kotiin. Vanhempani varjelivat minua Jumalalta ja kaikelta uskonnollisuudelta. En kouluun mennessä tiennyt mikä on Jumala. En Jumalaan usko vieläkään vaikka olen jo 77 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellarit ovat vanhoillislestadiolaisten ohella kajahtaneimpia lahkoja Suomessa. Itse olen kasvanut vanhoillislestadiolaisessa perheessä, mutta en ole koskaan uskonut Jumalaan. Sekös noita lahkolaisia vituttaa, varsinkin tätä Jumalanvaltakuntablogistia 😂😂😂

        Luulet liikoja itsestäsi oikeasti ketään ei kiinnosta uskotko Jumalaan vai et
        Luulet vain olevasi keskipiste jota kaikki seuraavat


    • Anonyymi

      Kristittyjen alunperin salainen symboli Kalat oli naisen vittu.
      Nykyseurakunnissakin sitä pidetään.
      Onkin epäilty että Jeesus olikin nainen alunperin.
      Sydänsymbolin ohella aika paljastavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe