Maailma muuttuu ja Suomikin voisi jo muuttua. EU/NATO-suomessa ei tarvita presidenttiä. Presidentin oikeudet voisi jakaa eri ministerien kesken.
Pärjätäkseen tulevaisuuden suomessa Suomen suomalaiset joutuvat opiskelemaan ainakin kahta kieltä. Nykyisten lakien mukaan ruotsinkielen halitsemista edellytetään mm. eri valtionviroissa. Ruotsinkielisille on perustuslaissa määritetty myös monta muutakin "lisäetua". Näitäkin voisi jo muuttaa.
Tulevaisuuden suomessa pärjätäkseen Suomen ruotsalaisten tarvitsee opiskella vain yhtä kieltä.
NATO:ssa puhutaan ENGLANTIA. Ruotsinkielen tarve tulee vain vähenemään.
Englannin hyvä hallinta on tulevaisuuden Suomessa erittäin tärkeää . Turha ruotsinkielen opiskelu tulevaisuuteen on erittäin EPÄOIKEUDENMUKAISTA suomen suomalaisia kohtaan.
Päättäjät HERÄTYS! Perustuslakiin muutoksia!
EU/NATO-suomessa presidentti ja pakkoruotsi historiaan.
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olikos se jotain n 500 000 ekee pressan kulut vuodessa? Siihen sit vielä pressan eläkkeet, jos vaikka elää 100 vuotiaaksi...?
- Anonyymi
Eduskuntavaalit lähestyvät ja jokaisen kannattaisi tarkemmin miettiä onko se vanha tuttu puolue se oikea 2023...
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017678625qp
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759