Miten ihmisestä tehdään helluntailainen?

Anonyymi-ap

Tarvitaanko helluntailaiseksi tekemiseen käsien päälle panemista? 🤚
🎅

48

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helluntailaiseksi tekemiseen tarvitaan Jumalan Sana ja Pyhä Henki: Jumala.
      Jumala tekee uskovia ihmisiä, ihminene ei siihen kykene. Jumala synnyttää
      itselleen lapsia, ihminen ei siihen kykene. Jumala johdattaa uskovaa Jumalan
      tahton tietä, ihminen ei siihen kykene. Jumala puhuu kasteesta ja johdattaa
      Häneen uskovaa ja Häntä tottelevaan nöyrää uskovaa kasteelle, ihminen ei
      siihen kykene.

      Ihminen ei kykene näihin asioihin koska iluonnollinen hminen on "sodassa"
      Jumalaa ja Hänen tahtoa vastaan. Uskovaksi helluntailaiseksi tarvitaan Jumalan
      aloite ja Jumalan vaikutus ja teot.

      • Anonyymi

        Jumala on perustanut seurakuntansa Golgatan ristin tapahtumien ja sanoman päälle.
        Ihminen ei siihen kykene koska ihminen ei ole perustanut Jumalan seurakuntaa.
        Jumala perusti helluntaiseurakunnan Pyhän Hengen vuodatuksella. Tämä tapahtui
        ensimmäisenä helluntaipäivänä Jerusalemissa Apt. 2. luvun mukaisesti.

        Nämä Pyhän Hengen alueet olivat "jääneet unholaan" ja Jumala näki hyväksi
        uudistaa omiaan Pyhän Hengen täyteydellä ja kasteella. Se alkoi Amerikassa
        Los Anglesissa, jolloin Jumala lähti liikkeelle uudella voimalla ja armolla.
        Tämä levisi sitten myös koko maailmaan niin, että Jeesus sai pelastaa
        miljoonia ihmisiä ympäri maailmaa ja kastaa heidät Pyhässä Hengessä
        Jumalan läsnäoloon.

        Koska mikään sen aikainen seurakunta, joka silloin oli jo toiminnassa, ei hyväksynyt
        Pyhän Hengen kastetta ja täyteyttä eikä armolahjoja ja niiden toimintaa,
        seurakunnat hylkäsivät nämä ihmiset ja heidät "heitettiin ulos" heidän
        seurakunnistaan, Jumala rakensi seurakunnan, jota kutsutaan tänä päivänä helluntailaisuudeksi.

        Helluntailaisuus on aina perustunut ristin sanomaan ja sen julistukseen,
        uudestisyntymiseen johdattamiseen ja Pyhästä Hengestä ja Henen
        alueista opettamiseen. Tämä koska se on Jumalasta ja Jumalan tahto.

        Kaikkien seurakuntien uskovat eivät toteuta tätä Jumalan tahtoa
        koska heillä on niin mukavaa ja on niin kotoista ilman Jumalan
        asioihin puuttumisia. Myös väärällä opetuksella rokotetaan ihmisiä
        Phän Hengen vaikutuksia vastaan.


      • Anonyymi

        Missä kohtaa Mooses käskee varastaa asunnoista älä varasta Mooses käsky rikottu. Älä himoitse toisen omaa käsky rikottu .


      • Anonyymi

        Joku livets ord varastellut lähiöissä ihmisten tavaroita eikä ole palauttanut !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku livets ord varastellut lähiöissä ihmisten tavaroita eikä ole palauttanut !!!

        Arkki seurakuntaa elävä sanaa ja varastettua tavaraa. On siinäkin uskonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on perustanut seurakuntansa Golgatan ristin tapahtumien ja sanoman päälle.
        Ihminen ei siihen kykene koska ihminen ei ole perustanut Jumalan seurakuntaa.
        Jumala perusti helluntaiseurakunnan Pyhän Hengen vuodatuksella. Tämä tapahtui
        ensimmäisenä helluntaipäivänä Jerusalemissa Apt. 2. luvun mukaisesti.

        Nämä Pyhän Hengen alueet olivat "jääneet unholaan" ja Jumala näki hyväksi
        uudistaa omiaan Pyhän Hengen täyteydellä ja kasteella. Se alkoi Amerikassa
        Los Anglesissa, jolloin Jumala lähti liikkeelle uudella voimalla ja armolla.
        Tämä levisi sitten myös koko maailmaan niin, että Jeesus sai pelastaa
        miljoonia ihmisiä ympäri maailmaa ja kastaa heidät Pyhässä Hengessä
        Jumalan läsnäoloon.

        Koska mikään sen aikainen seurakunta, joka silloin oli jo toiminnassa, ei hyväksynyt
        Pyhän Hengen kastetta ja täyteyttä eikä armolahjoja ja niiden toimintaa,
        seurakunnat hylkäsivät nämä ihmiset ja heidät "heitettiin ulos" heidän
        seurakunnistaan, Jumala rakensi seurakunnan, jota kutsutaan tänä päivänä helluntailaisuudeksi.

        Helluntailaisuus on aina perustunut ristin sanomaan ja sen julistukseen,
        uudestisyntymiseen johdattamiseen ja Pyhästä Hengestä ja Henen
        alueista opettamiseen. Tämä koska se on Jumalasta ja Jumalan tahto.

        Kaikkien seurakuntien uskovat eivät toteuta tätä Jumalan tahtoa
        koska heillä on niin mukavaa ja on niin kotoista ilman Jumalan
        asioihin puuttumisia. Myös väärällä opetuksella rokotetaan ihmisiä
        Phän Hengen vaikutuksia vastaan.

        Eräs luterilainen pappi oli opiskellut ja tutkinut erikoisesti lestadiolaisuutta.
        Hän sanoi: "Lars Levi laestadius olikin helluntailainen".

        Lars Levi oli löytänyt Pyhän Hengen alueet Raamatusta ja aikoi opettaa
        niitä seuraajilleen. Mutta ennen kuin hän ehti opettaa näistä asioista,
        hän kuoli. Hänen seuraajansa veivät lestadiolaisen liikkeen toiseen
        suuntaan kuin mihin itse Laestadius olis vienyt mikäli olisi saanut elää.

        Mvh J - K


    • Anonyymi

      Mistä sen tietää, missä se Parhami niitä käsiään piti ja mitä teki kun niitä hellareita siellä Amerikassa alkoi tehdä.

      • Anonyymi

        Juurihan minä pääsin sanomasta, ettei ihminen kykenen tekemään uskovaa hellaria.


      • Anonyymi

        YouTube Espoon helluntai seurakunta


    • Anonyymi

      Tuskin helluntaiseurakunnassa voi edes tulla uskoon.
      Se olisi suuri ihme.

      • Anonyymi

        Ei siellä uskoon tule mutta jostain rikoksesta voi tehdä parannuksen tai edes tunnustaa sen tehneensä. Niillä on ongelmia huumeiden kanssa varastamisen..


      • Anonyymi

        >>>Tuskin helluntaiseurakunnassa voi edes tulla uskoon.
        Se olisi suuri ihme.<<<

        Tarkoitat ehkä luterilaista uskoa?

        Olisi todella suuri ihme mikäli helluntaiseurakunnassa joku tulisi luterilaiseen uskoon.
        Tässä kohtaa olemme samaa mieltä. Helluntaiseurakunnassa syntinen ihminen voi
        tulla uskoon Herraan Jeesukseen Kristukseen, mutta ei muuhun uskoon.

        Mvh J - K


    • Anonyymi

      Missä vaiheessa ihmisestä tulee helluntailainen ja onko jäseneksi mitään ikärajaa?

      • Anonyymi

        Jäseneksi ei ole mitään ikärajaa. Ainoastaan usko Herraan Jeesukseen Kristukseen.
        Monissa helluntaiseurakunnissa vaaditaan myös uskovan kaste upottamalla.
        Mutta valitettavasti joissakin helluntaiseurakunnissa ei vaadita uskovalta kastetta
        vaan ainoastaan uskonsa Jeesukseen Kristukseen tunnustus. Jumalan seurakuntaan
        voi kuulua vain uskovia. Siksi tästä asiasta pyritään ottamaan selvää, ennen kuin
        seurakunnan jäseneksi pyrkivä liitetään seurakuntaan.

        Helluntaiseurakuntaan ei voi liittyä sillä perusteella, että on hellareiden kanssa samaa mieltä
        uskon asioista. Seurakunnalle rahan antaminenkaan ei riitä perusteluksi liittyä seurakuntaan jäseneksi.

        Seurakuntaan voi kuulua vain uudestisyntynyt uskova. Se on ainoa vaatimus, ja sitten tietysti uskovan kaste upottamalla. Alussa Jumala liitti seurakuntaansa, uskovina kastettujen ihmisten yhteyteen, uusia uskovia, jotka olivat kastattaneet itsensä.

        Tästä alkuperäisestä Jumalan tiestä ja suunnitelmasta, sekä Sanasta, pyritään helluntaiseurakunnissa pitämään kiinni. Toivottavasti kovasti ja joka ikisesessä helluntaiseurakunnassa.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on pahan hengen villitsevä voimavaikutus.

      Helluntailaisuus alkoi 120 v-sitten Amerikassa kun uusi toisen helluntain henki ilmestyi sinne ja alkoi tekemään niitä toiseen helluntaihin uskovia lahkolaisia.

      Nyt keskustellaan Amerikasta lähteneestä uskonlahkosta nimeltään helluntailaisuus.

      On ihan turha kopioida tänne hurjasti Raamatun sivuja, sillä ei siellä ollut yhtään helluntailaista siihen aikaan.

      • Anonyymi

        >>>Nyt keskustellaan Amerikasta lähteneestä uskonlahkosta nimeltään helluntailaisuus.<<<

        Täällä todella monet keskustelevat ihmisten perustamista seurakunnista. Mutta tämä palsta käsittelee helluntailaisuutta, joka syntyi Golgatalla ja Pyhän Hengen vuodattamisessa Jerusalemissa n. 2000 vuotta sitten. Se kaikki oli Jumalasta ja Jumalan teko.

        Tänä päivänä hyvin harvassa kristinuskoa tunnustavissa seurakunnissa hyväksytään Pyhän Hengen vuodattamisen yhteydessä ilmestyneet ilmiöt armolahjoineen. Jeesus saa olla kokouksissa, mikäli istuu hiljaa viimeisessä penkissä, eikä tee mitään. Siksi Jumala uudisti Pyhän Hengen voimalla vilpittömiä Häntä kunnioittavia, etsiviä ja janoavia uskovia Azuzakadulla. Helluntailaisuus on siis Jumalasta ja Jumalan työn tulos ja vaikuttamaa.

        Tästä todistaa mm. helluntailaisten uskovien Raamaattuun perustuvat raamamtulliset saarnat ja opetukset. Helluntailainen Raamatun opettaja ja evankelista sekä pastori vetoaa aina Jumalan Sanaan, ei koskaan mihinkään muuhun auktoriteettiin. He korottavat yhdessä Pyhän Hengen kanssa Herraa Jeesusta Kristusta.

        Antikristuksen hengen vaikutuksessa ihminen ei edes tunnusta Herraa Jeesusta Kristusta (Jumalaksi). Saati sitten, että korottaisi tai ylistäisi Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Nyt keskustellaan Amerikasta lähteneestä uskonlahkosta nimeltään helluntailaisuus.<<<

        Täällä todella monet keskustelevat ihmisten perustamista seurakunnista. Mutta tämä palsta käsittelee helluntailaisuutta, joka syntyi Golgatalla ja Pyhän Hengen vuodattamisessa Jerusalemissa n. 2000 vuotta sitten. Se kaikki oli Jumalasta ja Jumalan teko.

        Tänä päivänä hyvin harvassa kristinuskoa tunnustavissa seurakunnissa hyväksytään Pyhän Hengen vuodattamisen yhteydessä ilmestyneet ilmiöt armolahjoineen. Jeesus saa olla kokouksissa, mikäli istuu hiljaa viimeisessä penkissä, eikä tee mitään. Siksi Jumala uudisti Pyhän Hengen voimalla vilpittömiä Häntä kunnioittavia, etsiviä ja janoavia uskovia Azuzakadulla. Helluntailaisuus on siis Jumalasta ja Jumalan työn tulos ja vaikuttamaa.

        Tästä todistaa mm. helluntailaisten uskovien Raamaattuun perustuvat raamamtulliset saarnat ja opetukset. Helluntailainen Raamatun opettaja ja evankelista sekä pastori vetoaa aina Jumalan Sanaan, ei koskaan mihinkään muuhun auktoriteettiin. He korottavat yhdessä Pyhän Hengen kanssa Herraa Jeesusta Kristusta.

        Antikristuksen hengen vaikutuksessa ihminen ei edes tunnusta Herraa Jeesusta Kristusta (Jumalaksi). Saati sitten, että korottaisi tai ylistäisi Jeesusta.

        >>>Tänä päivänä hyvin harvassa kristinuskoa tunnustavissa seurakunnissa hyväksytään Pyhän Hengen vuodattamisen yhteydessä ilmestyneet ilmiöt armolahjoineen. Jeesus saa olla kokouksissa, mikäli istuu hiljaa viimeisessä penkissä, eikä tee mitään. Siksi Jumala uudisti Pyhän Hengen voimalla vilpittömiä Häntä kunnioittavia, etsiviä ja janoavia uskovia Azuzakadulla. Helluntailaisuus on siis Jumalasta ja Jumalan työn tulos ja vaikuttamaa.<<<

        Tätä Jumalan työtä, ja jopa Jumalan persoonaa, antikristus ja sen palvelijat herjaavat jatkuvasti tälläkin palstalla. Tämä johtu siitä, että Saatana vihaa Jumalaa ja kaikkea sitä, mikä on Jumalasta. Siksi helluntailaisuutta vihataan ja herjataan tälläkin palstalla.

        Luterilaisten joukossa on vilpittömiä Jeesukseen Kristukseen uskovia ihmisiä, He eivät kirjoittele tällä palstalla helluntailaisia herjaavia kirjoituksia koska heillä on terve Jumalan pelko. Helluntailaisia, ja jopa Pyhän Hengen työtä, herjaavat ihmiset eivät ole todellisia Jeesuksen seuraajia. Jeesuksen seuraaja ei herjaa Jeesuksen seurakuntaa koska rakastaa ja kunnioittaa toista uskovaa vaikka se toinen uskova kuuluisi toiseen seurakuntaan ja olisi eri mieltä joistakin opinkappaleista.


    • Anonyymi

      Tuskin Jumala tekee ihmisestä helluntailaisen.
      Saahan sitä usko....a

      • Anonyymi

        Onneksi ei ollut uudestikastajia eikä uudesti ympärileikkaajia siihen aikaan Israelissa.

        Uudestikastaminen lahkoon kun tarkoittaa samaa asiaa kuin pilalle ympärileikkaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ollut uudestikastajia eikä uudesti ympärileikkaajia siihen aikaan Israelissa.

        Uudestikastaminen lahkoon kun tarkoittaa samaa asiaa kuin pilalle ympärileikkaaminen.

        Paavali tarkoitti noita pihalle ympärileikattuja sillä että Hengen miehet alkoivat lakihenkisiki ja seurata juutalaisia tapoja. Vaikka eivät itse olleet juutalaisia. Paavali tässä moitti yhtä juutalaista, että miksi sinä juutalainen, joka et noudata juutalaisten tapoja, vaadit niitä pakanoilta. Se oli ulkokultaisuutta, josta Paavali kovin vihastui. Kastamisen kanssa sillä ei ollut mitään tekemistä.

        Eikä ihmistä voi uudestaan ympärileikata. Tai voi, mutta suorituksesta tulee vielä entistä kivuliaampi. Toisekseen ympärileikkauksesta puhuminen jättää naiset lapsipuolen asemaan. Eihän se eikä siitä vertaaminen voi mitenkään koskea naisia. Joten ne ovat todella vanhan liiton juttuja.


      • Anonyymi

        Jumala teki minusta helluntailaisen pelastamalla, vapauttamalla synnistä, kuolemasta ja Perkeleen vallasta. Hän asetti minut sisälle Jeesukseen Kristukseen ja Hänessä sisälle Jumalan valtakuntaan. Hän jopa VAATI minua menemään helluntaiseurakuntaan.

        Siellä minä myös sain kohdata todellisia Jeesusta rakastavia ja kunnioittavia uskovia. Sain myös kokea Jumalan läsnäoloa, Jeesuksen Voimaa ja vaikutusta miltei jokaisessa kokouksessa. Jumalan sanaa julistettiin Pyhässä Hengessä, Jumalassa, Hänen läsnäolossa ja Hänen vaikutuksestaan.

        Eikä ole sen suurempaa siunausta kuin kokea Jumalan läsnäolo ja Jumalan puhetta. Jumala puhui voimallisesti kokouksissa saarnoissa ja saarnojen kautta sekä myös profetioiden kautta, ja tietysi Raamatun Sanassa. Jumala puhui myös suoraan minun sydämelleni asioista, jotka sitten vahvistuivat todeksi.

        https://www.jumala-kanssamme.se/439624466/439625257

        Jumala ei tietenkään vie kaikkia uskovia helluntaiseurakuntaan.
        Mutta minun kohdallani Jumala vaati minua menemään paikalliseen
        helluntaiseurakuntaan. Tästä olen ikuisesti kiitollinen sekä Jumalalle
        itselleen, että myös helluntailaisille sisarille ja veljilleni Kristuksessa Jeesuksessa,
        jotka ottivat minut vastaan paremmin kuin olin osannut edes aavistaa.
        Käsitätte, että kysesssä oli enemmän kuin ihmisten yhteys ja ihmisten
        ystävyys.

        Mvh J - K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ollut uudestikastajia eikä uudesti ympärileikkaajia siihen aikaan Israelissa.

        Uudestikastaminen lahkoon kun tarkoittaa samaa asiaa kuin pilalle ympärileikkaaminen.

        Jos puhut lahkosta, perustele lahko Jumalan ilmoituksella Raamatussa.
        Jos et kykene perustelemaan lahkoa Jumalan Sanan ilmoituksella,
        olet tuuliajolla ja itse eksynyt eksyttäjä. Sinulla ei ole Jumalan Sanaa
        tästä asiasta. Ilman Jumalan Sanaa olet ilman Jumalaa tässä asiassa.
        Siksi Jumala ei ole kanssasi tässä asiassa.

        Sanoinko kovasti? Totuus voi käydä kipeää mutta se myös parantaa.

        Mvh J - K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala teki minusta helluntailaisen pelastamalla, vapauttamalla synnistä, kuolemasta ja Perkeleen vallasta. Hän asetti minut sisälle Jeesukseen Kristukseen ja Hänessä sisälle Jumalan valtakuntaan. Hän jopa VAATI minua menemään helluntaiseurakuntaan.

        Siellä minä myös sain kohdata todellisia Jeesusta rakastavia ja kunnioittavia uskovia. Sain myös kokea Jumalan läsnäoloa, Jeesuksen Voimaa ja vaikutusta miltei jokaisessa kokouksessa. Jumalan sanaa julistettiin Pyhässä Hengessä, Jumalassa, Hänen läsnäolossa ja Hänen vaikutuksestaan.

        Eikä ole sen suurempaa siunausta kuin kokea Jumalan läsnäolo ja Jumalan puhetta. Jumala puhui voimallisesti kokouksissa saarnoissa ja saarnojen kautta sekä myös profetioiden kautta, ja tietysi Raamatun Sanassa. Jumala puhui myös suoraan minun sydämelleni asioista, jotka sitten vahvistuivat todeksi.

        https://www.jumala-kanssamme.se/439624466/439625257

        Jumala ei tietenkään vie kaikkia uskovia helluntaiseurakuntaan.
        Mutta minun kohdallani Jumala vaati minua menemään paikalliseen
        helluntaiseurakuntaan. Tästä olen ikuisesti kiitollinen sekä Jumalalle
        itselleen, että myös helluntailaisille sisarille ja veljilleni Kristuksessa Jeesuksessa,
        jotka ottivat minut vastaan paremmin kuin olin osannut edes aavistaa.
        Käsitätte, että kysesssä oli enemmän kuin ihmisten yhteys ja ihmisten
        ystävyys.

        Mvh J - K

        Usein kokouksissa istui ummikkoruotsalaisia helluntailaisia.
        Heiltä kysyttiin, että miksi te tulette suomalasten kokouksiin
        kun ette osaa suomea. He sanoivat etteivät he ymmärrä
        kokouksessa muuta kuin "hallelujaa" ja "kiitos Jeesus".
        Muuta he eivät ymmärtäneet. Sitten he kertoivat miksi
        he tulevat kerta toisensa perään suomalasten helluntailaisten
        kokoukseen. He sanoivat, että teidän kokouksissa on
        erittäin voimakas Jumalan Hengen läsnäolo. Siksi he tulivat
        kokouksiin nauttimaan Herran läsnäolosta.

        Oma kokemukseni Ruotsissa suomalasten ja ruotsalaisten
        helluntailaisten tilaisuuksista on se, että suomalaisten
        kokouksissa on voimakkaampi Henki. Ilman Pyhää Henkeä
        kokoukset olisivat kuivia ja mitään sanomattomia.

        Sitten voidaan pohtia, että miksi Pyhä Henki on voimakkaammin
        läsnä ja vaikuttamassa voimakkaammin juuri suomalasten
        helluntailaisten kokouksissa. https://www.jumala-kanssamme.se/439652324/442174828

        Asun Ruotsissa ja tuli uskoon Ruotsissa suomalaisen helluntai-
        seurakunnan yhteydessä.

        https://www.jumala-kanssamme.se/439624466/439625722

        Mvh J -K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala teki minusta helluntailaisen pelastamalla, vapauttamalla synnistä, kuolemasta ja Perkeleen vallasta. Hän asetti minut sisälle Jeesukseen Kristukseen ja Hänessä sisälle Jumalan valtakuntaan. Hän jopa VAATI minua menemään helluntaiseurakuntaan.

        Siellä minä myös sain kohdata todellisia Jeesusta rakastavia ja kunnioittavia uskovia. Sain myös kokea Jumalan läsnäoloa, Jeesuksen Voimaa ja vaikutusta miltei jokaisessa kokouksessa. Jumalan sanaa julistettiin Pyhässä Hengessä, Jumalassa, Hänen läsnäolossa ja Hänen vaikutuksestaan.

        Eikä ole sen suurempaa siunausta kuin kokea Jumalan läsnäolo ja Jumalan puhetta. Jumala puhui voimallisesti kokouksissa saarnoissa ja saarnojen kautta sekä myös profetioiden kautta, ja tietysi Raamatun Sanassa. Jumala puhui myös suoraan minun sydämelleni asioista, jotka sitten vahvistuivat todeksi.

        https://www.jumala-kanssamme.se/439624466/439625257

        Jumala ei tietenkään vie kaikkia uskovia helluntaiseurakuntaan.
        Mutta minun kohdallani Jumala vaati minua menemään paikalliseen
        helluntaiseurakuntaan. Tästä olen ikuisesti kiitollinen sekä Jumalalle
        itselleen, että myös helluntailaisille sisarille ja veljilleni Kristuksessa Jeesuksessa,
        jotka ottivat minut vastaan paremmin kuin olin osannut edes aavistaa.
        Käsitätte, että kysesssä oli enemmän kuin ihmisten yhteys ja ihmisten
        ystävyys.

        Mvh J - K

        Perkeestä kukaan kristitty ei välitä mitään mutta lestahellarit mölyää kokoajan saatanaa.


    • Anonyymi

      Ei mitenkään. Mitä tarkoitat ? Suomalaisesta ei voi tehdä ruotsalaista. Onko jokin tehdas joka tekee muutosprosessin. Kerro miten, missä ?

    • Anonyymi

      Onko esim. Imatralla muuntotehdas , joka muuttaa ihmisen helluntailaiseksi ? Auton moottori voidaan muuttaa monella tapaa. Näitäkö tarkoitat ? Olet aika sekaisin.

      • Anonyymi

        Helluntailaisten kastaessa Kritityksi kastetun uudestaan helluntailaiseksi epäraamatullisella aubaptismissa, niin Jumala vetää ihmisestä lapsena kasteessa antamansa Pyhän Hengen pois, tilalle tulee helluntailaisten villitsevä epäpyhä kaatohenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten kastaessa Kritityksi kastetun uudestaan helluntailaiseksi epäraamatullisella aubaptismissa, niin Jumala vetää ihmisestä lapsena kasteessa antamansa Pyhän Hengen pois, tilalle tulee helluntailaisten villitsevä epäpyhä kaatohenki.

        Kristittyjen kastaminen uudestaan lahkolaiseksi tarkoittaa samaa asiaa kuin pilalle ympärileikkaaminen, jos kerran lapsena 8 pv. ikäisenä ympärileikattu mentäisiin kiihkomielisesti ympärileikkaamaan toiseen kertaan niin siitä ei hyvää seuraa.


      • Anonyymi

        Joo hellareissa vapareissa on tää mikä lestoilla on SYYTTÄMINEN VIKOJEN ETSINTÄ mutta rikokset peitetään. Rahanpesua !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten kastaessa Kritityksi kastetun uudestaan helluntailaiseksi epäraamatullisella aubaptismissa, niin Jumala vetää ihmisestä lapsena kasteessa antamansa Pyhän Hengen pois, tilalle tulee helluntailaisten villitsevä epäpyhä kaatohenki.

        Kundalin käärmeen henki meditaatio .


      • Anonyymi

        Etkö ole vielä käsittänyt, ettei ihminen voi tehdä ,eikä tee, yhdestäkään ihmisestä uskovaa helluntailaista. Ei tee koska se on ihmiselle mahdottomuus. Helluntailaiset käsittävät tämän.


    • Anonyymi

      Helluntailaiseksi tehdään käsien päällepanemisessa.

    • Anonyymi

      Jumala otti lapsen ympärileikkauksessa Jumalan lapseksi liiton jäseneksi.
      Tytöisä piti uhrata syntiuhrina kaksi kyyhkysen poikasta perisynnin vuoksi.

      Raamatun mukaan Jumala ottaa kasteessa sekä pojan että tytön Jumalan lapseksi uuden liiton jäseneksi.

      Raamatun mukaan kaikki pitää heti kastaa perisynnin vuoksi Jumalan lapseksi.

      Room. 9:8 

      "Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset,
      vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset."

      Kristityksi kasteen lupaukset koskee niin lapsia kuin aikuisia, koska kaikki ovat perisynnin vuoksi hengellisesti kuolleessa tilassa, kunnes heidät kasteessa herätetään uuteen elämään Pyhän Hengen saadessaan sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

    • Anonyymi

      Homosta voi tehdä Ruotsin suurimman Helluntaikirkon johtajan.

      • Anonyymi

        Käsien päällepanemisen kautta.


      • Anonyymi

        SULTTAANIT nai hellarivapareita elävä sanassakin arabit ja muut arabian kippuratossut toorarullat MOOSES KÄSKY ÄLÄ TEE HUORIN ÄLÄ VARASTA eihän ne aukee ammatti rikollisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsien päällepanemisen kautta.

        Älä ole kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään pään päälle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsien päällepanemisen kautta.

        Muuttuuko teini helluntailaiseksi kun laitat kätesi hänen päälle kadulla ? Mikä oppi tämä on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttuuko teini helluntailaiseksi kun laitat kätesi hänen päälle kadulla ? Mikä oppi tämä on ?

        Teini "muuttuu" helluntailaiseksi kun hän tulee uskoon, ts. uudestisyntyy Jumalan Sanasta ja Pyhästä Hengestä: Jumalasta. Sitten kun hän OTTAA VASTAAN Pyhän Hengen lahjan, hän on helluntailainen. Kaikki uudestisyntyneet uskovat, jotka ovat ottaneet vastaan Pyhän Hengen, ovat sydämessään helluntailaisia. Ruotsalainen nimi helluntailaisesta uskovasta on "pingstvän", joka tarkoittaa helluntai(n) ystävä. Oletko helluntain ystävä vai
        sen vihollinen, vastustaja?

        Huomaa, että Pyhä Henki voidaan ottaa vastaa, tai olla ottamatta vastaan.
        Jeesus puhalsi opetuslastensa, siis omiensa, päälle ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki".
        Jos joku olisi pannut vastaan, hän ei olisi saanut Pyhää Henkeä.
        Eihän Jumala väkisi paina kenenkään päälle Pyhää Henkeä.

        Tänä päivänä monet uskovat eivät ota vastaan Pyhää Henkeä koska
        he ovat saaneet ja ottaneet vastaan väärää opetusta näistä asioista. Näin heistä
        on tehty helluntain vastustajia. Jumala tahtoo tehdä ihmisestä helluntain ystävän.

        Mvh J - K


    • Anonyymi

      Ei lupaukset voi koskea aikuisia jos ne ovat lapsella ja vauvalle tarkoitettu. Siinä on kyllä harhaopin mentävä ristiriita.

      Jos Jumala tekee liiton lapsen kanssa, jos se tehdään tarkalleen oikein siten että vauva tunnustaa ne syntinsä sekä sen perisynnin mitä aikuiset ei tee, niin ei sitä voida kopioida aikuiselle. Lapsi saa siinä sillloin ainutkertaisen Pyhä Hengen, jossa ei ole vaiheen varjoa. Jos tämä on totinen tosi, niin mitään muuta ei ole enää tehtävissä eikä selitettävissä. Tai jos on, on koko alkuperäinen sepustus vain harhaoppinen kuvitelma.

      • Anonyymi

        On niitä hellareita vapareita joita ei ole koskaan kastettu mitenkään ja niitä joita on kastettu moneen kertaan monessa altaassa ja jordanilla ja niitä joita on vankiloissa nainut työmatkalla raskaaksi ulkomailla oman vaimon harmiksi ja oleskelu luvista laineita on thainaisia naitu lomilla Thaimaassa on tuotu niitä Suomeen.


      • Anonyymi

        TEILLÄ ON SE LANKEEMUS HENKI


    • Anonyymi

      Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

    • Anonyymi

      Sillai että ne syyttää tupakan poltosta aikuisia ihmisiä ja vaatii antamaan heille kaikki tavarat huonekalut vaatteet astiat ihan kuin varaskopla. Rikollisia ne on.

    • Anonyymi

      Pyhä Henki on läsnä lapsen kastetilaisuudessa.
      Pyhä Henki ei ole sidottu
      - ihmisen ikään
      - ihmisen uskoon
      - ihmisen tekoihin

      - eikä helluntailaisuuteen

    • Anonyymi

      Mikä tehdas valmistaa helluntailaisia ? Ei ainakaan YLE ole kertonut. Olet aika sekaisin. Mene heti lääkäriin.

    • Anonyymi

      Helareita myydään K-kaupassa tölkeissä. Jos on plussakortti, niin saa vielä alennusta.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe