Katsoin taas joulukalenterin, missä:
Tonttuakatemian Persilja osoittautuikin peikoksi ja oli saada potkut. Sitten pukki vilustui pilkkireissulla ja tarvitsee nyt taikajuomaa, jonka vain peikko osaa valmistaa. Erinäisten mutkien kautta viimeinenkin tarveaine lääkkeeseen saatiin äsken haettua, kiitos tonttuakatemian oppilaiden yhteistyön. Voi siis olla että pukki ehtii toipua ja piltit saavat pakettinsa.
Minulla on kyllä varasuunnitelma. Jos ei pukki pysty niin minä kyllä pystyn. Tuulimyllyjä väistellen ohjastan pukin rekeä, parta ja punaiset tamineet minulla onkin jo luonnostaan. Mutta jos pukki paranee, niin sitten hän hoitaa hommansa kuten jo on parisataa vuotta hoitanut.
Eläköön Joulun Henki, Eläköön PUNAINEN Joulupukki. Niin on se punainen. Punainen.
Hyvää ja Kaunista Koulua Kaikille !
11
158
Vastaukset
Otsikossa virhe, piti olla Joulua :-)))))))))))))))))
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176790099
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Huolsiko ne sinun veneesi huonosti?
En nyt keskustele merenkulkupolitiikasta. En keskustele. En. Lähdenkin tästä ruokkimaan naapurin misua. Lupasin hoidella sitä aina loppiaiseen asti.
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
En nyt keskustele merenkulkupolitiikasta. En keskustele. En. Lähdenkin tästä ruokkimaan naapurin misua. Lupasin hoidella sitä aina loppiaiseen asti.
Veneen huollostahan tuossa kysyttiin, ei merenkulkupolitiikasta.
Anonyymi kirjoitti:
Veneen huollostahan tuossa kysyttiin, ei merenkulkupolitiikasta.
En kuitenkaan nyt tohdi vastata, sisäpoliittisista syistä. Rahahanani ovat juuttuneet, merialushuoltajat kaipaavat hynää, minä olen köyhä ja kipeä. Mutta kysymykseesi en vastaa. En vastaa. En.
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
En kuitenkaan nyt tohdi vastata, sisäpoliittisista syistä. Rahahanani ovat juuttuneet, merialushuoltajat kaipaavat hynää, minä olen köyhä ja kipeä. Mutta kysymykseesi en vastaa. En vastaa. En.
Onko veneesi uponnut kun ruostunut.
Anonyymi kirjoitti:
Onko veneesi uponnut kun ruostunut.
Peltisen upotin, 80-luvun pulpettivene on jo talviteloilla, samoin 7-metrinen katettu fiskari. Keulakajuuttakin löytyy, rakennettu vuonna 1950. Maksan siitä 1400 euroa. Kone on hyvä, vasta 40 vuotias. Sen paatin nimi on Amiraali, talvehtii nyt Porissa mutta keväällä ajan sen tänne Taalintehtaalle.
Aragoni kirjoitti:
Peltisen upotin, 80-luvun pulpettivene on jo talviteloilla, samoin 7-metrinen katettu fiskari. Keulakajuuttakin löytyy, rakennettu vuonna 1950. Maksan siitä 1400 euroa. Kone on hyvä, vasta 40 vuotias. Sen paatin nimi on Amiraali, talvehtii nyt Porissa mutta keväällä ajan sen tänne Taalintehtaalle.
Lisään vielä. Hallitsen koneet. Tunnistan ulkonäöltä jopa ompelukoneen.
- Anonyymi
Martti kuuluu Kapi sarjaan, yhtä pöljiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie736538Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346483Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3786256Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3554055Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532462Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62389Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant341846Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1341482- 141414
- 1961192