Minkä vuoksi Brasilian tai yleisemmin Etelä Amerikan osakemarkkinat ovat olleet kehittyvistä markkinoista paljon kovemmassa nousussa kuin esim. Aasia, jossa kiinan osakemarkkinat ovat suorastaan romahtaneet ja lähes -50% pakkasella? Mikä Brasseissa houkuttelee sijoittajia verrattuna Aasian kehittyviin markkinoihin? Pitäisikö sijoitettavat varat siirtää sinne, jossa sitä kasvua vielä riittää kun tuolla Aasian osakemarkkinoilla trendi on selvästi laskeva ja markkina näivettyvä vaikka koronarajoituksiakin on höllennetty?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Brasiliassa on suuria kaivos- ja energiayhtiöitä, nämä sektorit pärjäsivät yleisesti hyvin viime vuonna.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17679044W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kiina on kukkoillut riittävästi ja sijoittajat poistuvat.
- Hong Kong on otettu käytännössä "yksi maa yksi järjestlemä"-otteeseen
- Taiwanin suhteen uhkailu on lisääntynyt
- Huawein ja muiden teknologiayhtiöiden esille tullut kaksoisagenda on pysäyttänyt viennin.
- koronan hoitaminen kunnon kommunistisella käskytyspolitiikalla - Anonyymi
Mitä helvetin peliä tämä "LULA" pelaa ? mikä on Brasilian hyöty että allekirjoitettuja valtiosopimuksia rikottaisiin venäjän eduksi ?? Kyllä haisee ja pahasti !!!
- Anonyymi
Kiinan valtio kun näyttää pistävän näppinsä yrityksien toimintaan niin ei paljon huvita noihin kommunistimaihin sijoittaa. Liian epävarmaa. Japani taas ikääntyy ja näivettyy, joten sieltäkään ei kasvua paljon ole tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493