Salkkarit jatkuu vasta 23,1 2023. Eipä ole ennen kyllä näin pitkää joulutaukoa ollut!
Ompas pitkä joulutauko
14
459
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa saamaan kohta hallitusmaisia piirteitä. Joululomasta alkaakin kohta talviloma joka päättyy juuri ennen kesäloman alkua.
- Anonyymi
Eikä vieläkään MTV ole mitään tiedottanut sarjan mahdollisesta jatkosta,neuvotteluja sarjan tuottajan Fremantlen kanssa ilmeisesti käydään
- Anonyymi
Ongelmahan on siinä että Salinin veljekset Virroilla on kusettajia.
- Anonyymi
Eikös Saku oo norjassa troolaamassa turskaa?
- Anonyymi
Salkkaritko on sun elämä?
- Anonyymi
Joo kyllä se on mun elämä. Ei ole muuta elämää kuin salkkarit.
- Anonyymi
15.1. 2023 palaa telkkuun.
- Anonyymi
Siinähän uliset ylläpidolle suttuisesta pieruhuumorista! Todella säälittävää!
- Anonyymi
Hiljaa tai Annikka Saarikko istuu päällesi ja päästää jouluisen kanelipierun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä ihme pieruautisti täällä taas riehuu!? Eikö sulla ole mitään kunnioitusta edes joulurauhalle!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä ihme pieruautisti täällä taas riehuu!? Eikö sulla ole mitään kunnioitusta edes joulurauhalle!?
Joku avohoitopotilas autismissaan. Jätä huomiotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hyi hitto miten ällöö! Voitko jo lopettaa noi likaset jutut!? Ihme sika!
- Anonyymi
Pitkältä tosiaan tauko tuntuu,tylsämielinen olotila puoli kahdeksan aikoihin kun on tottunut sitä hömppää katsomaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 644536
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1214310- 513730
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463714Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo723034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv522884- 272821
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626