Kukaan nainen ei anna römsää! Tämä johtuu siitä että uskon littamaahan.
Petollinen salaliitto
12
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ne juoksee heti pakoon kun alan selittää että aussit tippuu alas avaruuteen,,,...
- Anonyymi
Yritän lohduttaa aina naisia sanomalla: olet tukevasti littamaassa etkä pallomaassa missä roikut pää alaspäin ja tissit korvilla!
- Anonyymi
Toi on hyvä.
- Anonyymi
Yksi katsoi omituisesti vinoon kun aloin selittää ettei Uutta Seelantia ole oikeasti olemassa
- Anonyymi
Ma ma pä pä pää
- Anonyymi
Babuska leidi ampui JFK:ta marraskuun 22:tna marraskuuta Dallasissa
- Anonyymi
Jaa että Litteät on myös Inceleitä?
Ymmärrän. - Anonyymi
Ei se siitä johdu, että uskot litteään maahan. Kyllä syy on valitettavasti aivan muualla.
- Anonyymi
Mutta se että uskoo litteään maahan sen lisäksi kumpuaa juuri siita perummäisestä syystä.
- Anonyymi
On ne ilkeitä
Ensin lupaa ja
Sitten ei annakaan- Anonyymi
Ei sulle taida kukaan olla edes luvannut, kuvittelet vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101403Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190933Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612