On halpa sähkö
15c/kWh korkeimmillaan tänään. Kiitos sähköyhtiöille! Olisiko pistetty tavallista enemmän pelkkää pesään ja patoluukkuja auki, ettei suomalaisten tarvitse sähkön hintaa miettiä kinkkua paistaessaan ja joulusaunaa lämmittäessään.
paras joululahja
6
284
Vastaukset
- Anonyymi
Tää poru sähkön hinnasta osoittaa sen kuinka persaukista porukkaa kunnassa asuu kun valivali ei lopu. Hankkikaa itsellenne elämä.
- Anonyymi
Olipas hintapiikit matalia aikoinaan.
- Anonyymi
Kun on kiinteähintainen ,ei tarvitse pähkäillä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on kiinteähintainen ,ei tarvitse pähkäillä .
On niin halpaa asuminen ettei tule oikeastaan ajateltua sen kummemmin sähkön eikä sen siirron hintaa eikä kunnan vesiliittymän kustannuksia puhdas/paska vesi. Joillekin se vaan aina on kallista vaikka uudenkarheita autoja parkissa kyseisten valittajien pihoissa. Mutta ne omistaakin rahoitusyhtiö ja niistäkin pitää maksaa ettei kulissit kaadu. Sähkö ,vesi ja muut velat ei näy ulospäin .
- Anonyymi
Pörssisähkö on halvin sähkö.
https://yle.fi/a/74-20112293 - Anonyymi
Suomen valtio on taloudellisesti lohduttomassa tilassa. Hallitsemattomasti ja jatkuvasti kasvavaa velkaa on valtiolla jo noin 160 miljardia euroa. Jos valtio myisi nyt kaiken omaisuutensa, eli metsät, yhtiöt ja rakennukset, ei velka edes puolittuisi. Silti yli varojen eläminen jatkuisi edelleen. Mitä tekevät hallitus ja kansanedustajat? Näpertelevät kansalaisia ärsyttävien pikkuasioiden parissa. Suomi voi selvitä ahdingostaan vain moninkertaistamalla turvetuotannon, lopettamalla kehitysavun ja haittamaahanmuuton ja tietysti perkaamalla jättiläismäiseksi paisuneen julkishallinnon, johon puolueet ovat "istuttaneet" vilttiketjulaisiaan palkkioksi puolueensa hyväksi tehdystä työstä. Tätä kaikkea odotellessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043