Katsoin joulukalenterin äsken. Persilja läpäisi tonttuakatemian vaikka onkin peikko. Pukki tervehtyi, kiitos Persiljan. Reki pääsi matkaan pukki, tontut ja peikko muassaan. Jippiiiiii :-)))))))))
Tonttuakatemian kelpoisuusvaatimukset ovat: tonttu on rehellinen, tonttu on kekseliäs ja tonttu osaa kadota jälkiä jättämättä. Persilja-peikko täytti nämä ehdot ja sai diplomin. Upeeetaaaaa :-))))))
Mitä tästä opimme ? Kun olet rehellinen, kekseliäs ja osaat myös kadota kirjautumalla anonyyminä, täytät sinäkin vaatimukset. Kaikki me olemme ihmisiä ja meissä kaikissa on paljon hyvää.
Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta kaikille yli koko puoluekirjon toivottaa vihervassarianarkisti Martti !
Joulun ilosanomaa
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
Olet Martti nyt eksynyt väärän puolueeseen kun olet keskustapuolueen palstalla. Sullahan omiakin, mikset sinne ? Jos täällä jatkat, velvoite äänestää keskustaa 2.4.
Saat itse valita, että tuletko näin sinäkin keskustalaiseksi. Kapikin aikoi keskustaa äänestää kun täällä kirjoittaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/suomen-kommunistinen-puolue
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/vasemmistoliitto
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/vihrea-liittoOn minussa sen verran keskustalaisuutta että noin kuusi vuotiaana olin isompien poikien mukana apustamassa nauriita Vallilan siirtolapuutarhasta, siitä Paavalin kirkon vierestä. Äiti ei ymmärtänyt, hänessä ei ollut keskustalaisuutta. Nyt kun tiedät faktat, ymmärtänet haluni seurata tätä ajatusten valtameren kohinaa tursuavaa keskustan palstaa. Hyvä että ymmärrät älykkäänä keskustalaisena tautini tilan. Sanoinko tautini, pois se sana.
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
On minussa sen verran keskustalaisuutta että noin kuusi vuotiaana olin isompien poikien mukana apustamassa nauriita Vallilan siirtolapuutarhasta, siitä Paavalin kirkon vierestä. Äiti ei ymmärtänyt, hänessä ei ollut keskustalaisuutta. Nyt kun tiedät faktat, ymmärtänet haluni seurata tätä ajatusten valtameren kohinaa tursuavaa keskustan palstaa. Hyvä että ymmärrät älykkäänä keskustalaisena tautini tilan. Sanoinko tautini, pois se sana.
Naurisvarasta ei hirtetä. Kai huomasit velvoitteen, kun täällä ollaan, silloin velvoite äänestää keskustaa kevään eduskuntavaalissa. Se on ihan omavalintasi, olla täällä tai äänestää kommaria. Suosin äänestämään kepulaista, niin minäkin tein ja sain lettipäältä pillua viime vaalin aikaan.
Anonyymi kirjoitti:
Naurisvarasta ei hirtetä. Kai huomasit velvoitteen, kun täällä ollaan, silloin velvoite äänestää keskustaa kevään eduskuntavaalissa. Se on ihan omavalintasi, olla täällä tai äänestää kommaria. Suosin äänestämään kepulaista, niin minäkin tein ja sain lettipäältä pillua viime vaalin aikaan.
Sain minäkin piparia eilen, koko paketillisen...
Ainut puolue jonka jäsen olen edelleen, ollut sen alkumetreiltä alkaen, ei yllä koskaan eduskuntaan asti. En ole saanut aikaiseksi erota sieltä. En edes tiedä, hengittääkö puoluetoimistossa enää kukaan. Ja se puolue on piraattipuolue.
Maaseutu on minulle perin tuttua kotimaisista TV-sarjoista. Väittävät, että Kehä kolmosen ulkopuolella olisi oikeastikin elämää. Jaa, voi olla. No, täällä etelärannikolla johon pakenin... ei kun siis muutin vuonna 2016, elämää vähän kyllä on, harmikseni. Jotkin aboriginaalit yrittävät jopa kommunikoida kanssani. Ärsyttävää. Minä kyllä puhun, ohjeistan ja uhoan, mutta en kuuntele. Aivan sama mitä se toinen horisee.
- Anonyymi
Kapi olikin sanonut olevansa keskustalainen kun Valion haastattelussa oli.
- Anonyymi
Kapi on iskenyt suoraan Pankkomajurin pyhimpään työskentelemällä Valiolla ei-kepulaisena. Voi jeesus sentään, miten puusilmäisen totalitaristinen katsantokulma pankolta. Että jokaisen valiolaisen olisi pitänyt vähintäänkin äänestää Keskustaa tai liittyä sen jäseneksi vain siksi, että työskenteli/työskentelee Valiolla?
- Anonyymi
Tuskin muuten kepu-isännät olisi huolineetkaan. Jonkin trauman sitten saanut, kun keskustaa haukkunut vuosikymmeniä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396