Joulun ilosanomaa

Katsoin joulukalenterin äsken. Persilja läpäisi tonttuakatemian vaikka onkin peikko. Pukki tervehtyi, kiitos Persiljan. Reki pääsi matkaan pukki, tontut ja peikko muassaan. Jippiiiiii :-)))))))))

Tonttuakatemian kelpoisuusvaatimukset ovat: tonttu on rehellinen, tonttu on kekseliäs ja tonttu osaa kadota jälkiä jättämättä. Persilja-peikko täytti nämä ehdot ja sai diplomin. Upeeetaaaaa :-))))))

Mitä tästä opimme ? Kun olet rehellinen, kekseliäs ja osaat myös kadota kirjautumalla anonyyminä, täytät sinäkin vaatimukset. Kaikki me olemme ihmisiä ja meissä kaikissa on paljon hyvää.

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta kaikille yli koko puoluekirjon toivottaa vihervassarianarkisti Martti !

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet Martti nyt eksynyt väärän puolueeseen kun olet keskustapuolueen palstalla. Sullahan omiakin, mikset sinne ? Jos täällä jatkat, velvoite äänestää keskustaa 2.4.
      Saat itse valita, että tuletko näin sinäkin keskustalaiseksi. Kapikin aikoi keskustaa äänestää kun täällä kirjoittaa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/suomen-kommunistinen-puolue

      https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/vasemmistoliitto

      https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/vihrea-liitto

      • On minussa sen verran keskustalaisuutta että noin kuusi vuotiaana olin isompien poikien mukana apustamassa nauriita Vallilan siirtolapuutarhasta, siitä Paavalin kirkon vierestä. Äiti ei ymmärtänyt, hänessä ei ollut keskustalaisuutta. Nyt kun tiedät faktat, ymmärtänet haluni seurata tätä ajatusten valtameren kohinaa tursuavaa keskustan palstaa. Hyvä että ymmärrät älykkäänä keskustalaisena tautini tilan. Sanoinko tautini, pois se sana.


      • Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

        On minussa sen verran keskustalaisuutta että noin kuusi vuotiaana olin isompien poikien mukana apustamassa nauriita Vallilan siirtolapuutarhasta, siitä Paavalin kirkon vierestä. Äiti ei ymmärtänyt, hänessä ei ollut keskustalaisuutta. Nyt kun tiedät faktat, ymmärtänet haluni seurata tätä ajatusten valtameren kohinaa tursuavaa keskustan palstaa. Hyvä että ymmärrät älykkäänä keskustalaisena tautini tilan. Sanoinko tautini, pois se sana.

        Naurisvarasta ei hirtetä. Kai huomasit velvoitteen, kun täällä ollaan, silloin velvoite äänestää keskustaa kevään eduskuntavaalissa. Se on ihan omavalintasi, olla täällä tai äänestää kommaria. Suosin äänestämään kepulaista, niin minäkin tein ja sain lettipäältä pillua viime vaalin aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naurisvarasta ei hirtetä. Kai huomasit velvoitteen, kun täällä ollaan, silloin velvoite äänestää keskustaa kevään eduskuntavaalissa. Se on ihan omavalintasi, olla täällä tai äänestää kommaria. Suosin äänestämään kepulaista, niin minäkin tein ja sain lettipäältä pillua viime vaalin aikaan.

        Sain minäkin piparia eilen, koko paketillisen...

        Ainut puolue jonka jäsen olen edelleen, ollut sen alkumetreiltä alkaen, ei yllä koskaan eduskuntaan asti. En ole saanut aikaiseksi erota sieltä. En edes tiedä, hengittääkö puoluetoimistossa enää kukaan. Ja se puolue on piraattipuolue.

        Maaseutu on minulle perin tuttua kotimaisista TV-sarjoista. Väittävät, että Kehä kolmosen ulkopuolella olisi oikeastikin elämää. Jaa, voi olla. No, täällä etelärannikolla johon pakenin... ei kun siis muutin vuonna 2016, elämää vähän kyllä on, harmikseni. Jotkin aboriginaalit yrittävät jopa kommunikoida kanssani. Ärsyttävää. Minä kyllä puhun, ohjeistan ja uhoan, mutta en kuuntele. Aivan sama mitä se toinen horisee.


    • Anonyymi

      Kapi olikin sanonut olevansa keskustalainen kun Valion haastattelussa oli.

      • Anonyymi

        Kapi on iskenyt suoraan Pankkomajurin pyhimpään työskentelemällä Valiolla ei-kepulaisena. Voi jeesus sentään, miten puusilmäisen totalitaristinen katsantokulma pankolta. Että jokaisen valiolaisen olisi pitänyt vähintäänkin äänestää Keskustaa tai liittyä sen jäseneksi vain siksi, että työskenteli/työskentelee Valiolla?


      • Anonyymi

        Tuskin muuten kepu-isännät olisi huolineetkaan. Jonkin trauman sitten saanut, kun keskustaa haukkunut vuosikymmeniä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      348
      3091
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      113
      2292
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1660
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      74
      1193
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1087
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1013
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      42
      986
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      153
      983
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      858
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      806
    Aihe