Sisiaalipummit

Anonyymi-ap

Marinin hallitus on tekemässä uutta ennätystä sosiaaliPummien määrässä.
Henkilö joka saa toimeentulotukea yhteiskunnalta luokitellaan
SosiaaliPummiksi. Sähkölaskun maksuun ollaan tekemässä ehdotusta
paljonko avustusta kuuluu kullekin kansanosalle maksaa ja millä perusteilla.

22

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai oikein sisiaalipummit

      Huutonaurua! 😂🤣😂🤣

      • Anonyymi

        Et sitten jaksanut lukea pidemmälle kuin tuon otsikon ?


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176795537

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi käydä koulut uudelleen. Jäänyt ilmeisesti apukoulustakin useasti luokalleen.

    • Anonyymi

      Henkiseti köyhät täällä vastailee.

    • Anonyymi

      Si si si sisiaali.

    • Anonyymi

      Sisi aasi

    • Anonyymi

      Tai ainakin avunhakija hyväksyy sosialistisen avustusjärjestelmän. Ja voi olla, että jossain tehdään tilastoa avunsaaneista. Yleensähän ne menevät niin, että avustuksen käsittelijä tai myöntäjä saa hyvistelyn fiiliksiä jakamalla toisten rahaa. Ja tilastonikkari kirjattavaa uutisissa esitettäväksi.

    • Anonyymi

      Sosiaalipummien rivit pitää hajoittaa jäädyttämällä tuet vuosiksi.
      Näin saadaan lusperit ja vetelehtijät kuriin ja ohjatuksi tuottavaan työhön

      • Anonyymi

        Sinä et saa ketään mihinkään ilman rahoitusta asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et saa ketään mihinkään ilman rahoitusta asioihin.

        Tätä juuri demarit ei ymmärtäneet. Hoitajamitoituskin tehtiin, mutta unohdettiin
        siitä koulutuksen lisääminen ja rahoitus. Eli megaluokan tunarointi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et saa ketään mihinkään ilman rahoitusta asioihin.

        Tarkoititko sitä onnetonta demaria, Kiurua joka sääti henkilöstömitoituksen,
        mutta unohti kouluttaa uusia henkilöitä ja järjestää koulutukseen ja
        palkkaukseen rahat. Se on megaluokan tunarointia.


    • Anonyymi

      Sähkötuen saajat polkemaan generaattoria kunnes energiamäärä on
      maksettu yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      Olen mielummin pummi kuin töissä.

      • Anonyymi

        Jos joku ihannoi pummin elämää niin eläköön valitsemallan tiellä mutta
        älköön vinkuko yhteiskunnalta mitään apuja.


      • Anonyymi

        Voi joutua anomaan tukea samalla kun on töissä.


    • Anonyymi

      Elämäntavat voi ohittaa olkia kohautttamalla. Ei se ole uskonnosta pois.

    • Anonyymi

      Niin joo hallitus tuskin välittää muusta kuin ulkomaisten hyvinvoinnista. Suomalaisten verorahaa jaetaan ensi vuonna 5 miljardia ulkomaille.

      • Anonyymi

        Se on törkeää oman kansan väheksymistä, mihin pystyy vain demarihallitus.


    • Anonyymi

      Siis kuka luokittelee?? Eihän sitä ole kukaanmuu sanonut kuin sinä, sinä katkerana taas keksit noita aivoidiootteja.

      Eduskunta tekee oikein kun omien mokiensa takia ovat saaneet katastrofin aikaan. Sietääkin tehdä, mutta eivät he ole luokitelleet sitä pummeiluksi. Sinä sen teet.

      MUUTEN HUOMIOI ETTÄ SITÄ OLKILUOTOA PIDETÄÄN TAHALTEEN ALHAALLA NIIN KAUAN KUNNES TÄMÄ KATASTROFI ON OI. EDUSKUNTA ANTAA SÄHKÖYHTIÖIDEN NYT OIKEIN RAHASTAA KANSAA SAADA YHTEISKUNNALTA VIELÄ KORVAUKSIA.

      Olkiluoto aukee heti kun katastrofi on auki, tämä on sitä taktiikkaa, nyt on hyvä rahastaa. Olkiluodossa ei ole mitään vikaa.
      Katsos lehissä oli että sähköä riittää jouluksi??? Miksi sitä jouluksi riittää kun ei muuten????? hehee...
      Pelkkää feikkiä tämä katastrofi.
      Joten on hyvä että mokailijat korvaavat kansalle aiheuttamansa tuhon.

    • Anonyymi

      SDP sosiaalipummit ei lähde töihin millään vaan velttoilevat kaiket päivät.

      • Anonyymi

        Sellasia needuskunnassa ovat ja ei vaan SDP vaan koko eduskunta! Nytkin lomailee joululomaa 3 kk eikä ne eduskunnassakaan muuta tee kun syö yhdieskunnan piikkiin ja matkustelee ja laiskottelee. Näkeenhän sen jo Saarikosta miten paksukainen se on.. ja monet muut, joita en nimeltä tiedä kun eivät näyttäydy.,, ottavat vaan rahat ja lähtevät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe