Siis erokäyrät kaakkoon?
Räjähtääkö taas ensi viikolla?
7
105
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt et kai ymmärrä: kaakko tarkoittaa alaspäin.
- Anonyymi
Kai aloittaja tarkoittaa nousuun...
- Anonyymi
Kaakko tarkoittaa esim. vahvistimessa täyttä volumea. Toivomme, että ensi viikolla eroaminen menee yhteentoista. Katso Spinal Tap vaikka Youtubesta, jos ei ole tuttu.
Olisin tyytyväinen, jos entistä useampi keksisi että 31.12. eroamisen sijaan voikin erota edes 30.12, tai parhaimmillaan jopa just nyt. Vaan tuskinpa nytkään niin käy, vaan eroaminen luultavasti jatkuu ihan viime minuuteille saakka kiihtyen.
Jos asia epäilyttää, voihan sitä erota nyt. Jos toteaa että oli huono idea, voi liittyä takaisin ja lahjoittaa seurakunnalle vuoden kirkollisveroa vastaavan summan.- Anonyymi
Monelle se vuoden kirkollisvero on noin 400 euroa vuodelta. Ei siis ihan pieni summa. Sillä saa jo maksettua vaikkapa sähkölaskun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelle se vuoden kirkollisvero on noin 400 euroa vuodelta. Ei siis ihan pieni summa. Sillä saa jo maksettua vaikkapa sähkölaskun.
Onko sähkön hinnannousu siis demarien juoni tuhota kirkko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481