Miten Naton kannattaja suhtautuu joulurauhan julistukseen?

Anonyymi-ap

Näyttää siltä, ettei joulun vietolla liene kummempaa merkitystä hänelle? Tai ehkö allakka kertoo muuta päivää?
Miten Natossa vietetään joulua? Nimittäin sitä kyllä vietetään.

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisko lähettää laskun? Onhan se kummallista, kun vaaditaan olla jouten jouluna, eikä Suomessa olla valmista lähettää imperiumin mukana sotilaita kaukomaiden kähinöihin.

      Vai?

      • Anonyymi

        Eihän Nato edes sodi missään, joten mitään tarvetta tuollaiseen ei ole! Harmittaako se Putinistia?


      • Anonyymi

        Äh aloitten tekijä on nuija Täysin idioottimainen aloitus.Yxinäsen runkarin "vuoden väläys"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äh aloitten tekijä on nuija Täysin idioottimainen aloitus.Yxinäsen runkarin "vuoden väläys"

        Ehkä unohtui, että nato on ateistinen?


    • Anonyymi

      Porilaisten marssia laulamalla.

    • Anonyymi

      "Miten Natossa vietetään joulua? Nimittäin sitä kyllä vietetään."

      Eri NATO maissa eri tavoin eri uskontojen mukaan.

      FSB:ssä joulua vietetään myrkyttämällä, kiduttamalla ja 2 kertaan tappamalla.

    • Anonyymi

      Hanukka kiinnostaa, ei joulu.

      • Anonyymi

        Hanukka on vain Tarkkispojan mieleen!


      • Anonyymi

        Vain Tarkkispoika ITSE on hanukka-miehiäö? Saanut jonkin vamman sielulleen Israelistta ja nyt uskoo muiden olevan samassa tilassa!

        Suomessa vietetään Joulua ja Uutta Vuotta eikä se tilanne muutu jonkun hanelin päähänpistoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Tarkkispoika ITSE on hanukka-miehiäö? Saanut jonkin vamman sielulleen Israelistta ja nyt uskoo muiden olevan samassa tilassa!

        Suomessa vietetään Joulua ja Uutta Vuotta eikä se tilanne muutu jonkun hanelin päähänpistoilla!

        Eli olet ateisti?


    • Anonyymi

      Venäjän Moskova julistaa täten Joulusodan... jne. Putin luki juuri perinteisen julistuksensa.

      • Anonyymi

        Joulusota joulukuusia käyttämällä? Valmiina koristeetkin?


    • Anonyymi

      Venäläisen peruskoulutuksen saaneelle aloittajalle voisi joku ystävällisesti kertoa ettei Nato tai YK ole paikka tai valtio vaan ne ovat kansainvälisiä valtioiden välisiä järjestöjä ja sopimuksia siis ihan vaan paperia joissa on tekstiä.

      Paljon on puhuttu venäjän ala arvoisesta koulutustasosta ja sitten siihen siihen lisättynä venäläinen propaganda mutta aina Tiltut jaksaa silti yllättää teksteillään ja käsityksillään maailmasta.

      • Anonyymi

        "ihan vaan paperia joissa on tekstiä."

        Kuten valtiot ovat.


    • Anonyymi

      Naton kannattajat ovat rauhan puolella, joten joulurauha on luonnollista.

      Venäjällä ei joulua juurikaan vietetä, mutta eihän siellä rauhallakaan ole kummoista merkitystä, ei sitä arvosteta.

      • Anonyymi

        Nato on siis kristinuskoinen?


    • Anonyymi

      #Miten Naton kannattaja suhtautuu joulurauhan julistukseen?#

      Ei juutalaiset vietä joulua. Jeesus oli niille pelkkä maalitaulu.

      • Anonyymi

        Miksi jatkat typerää jankutustasi!

        Ei kannattaja ole juutalainen vaan suomalainen!


      • Anonyymi

        Venäläiset ovat julistaneet "jihadin"siksi he sekoilevat missä juutalaisvaltiot sijaistee.


        ”Venäjä käy Pyhää sotaa läntistä Antikristusta vastaan”

        Venäjän valtiontelevision ykköskanavalla Olga Skabejevan juontaman 60 minuuttia-propagandaohjelman vieraana oli Apti Alautdinov

        [Ukrainan puolustusministeri Oleksi] Reznikov on mahdollisesti viimeinen ötökkä, joka meidän pitää pistää ruotuun. Olen koko nuoruuteni valmistautunut tämänpäiväistä sotaa varten. Tämä on se Pyhä sota, josta pyhimyksemme ja vanhimpamme puhuivat, kun olin lapsi.

        Kiitän Korkeinta siitä, että tätä maata johtaa Vladimir Vladimirovitš Putin, joka kieltäytyi hyväksymästä niin sanottuja ’eurooppalaisia arvoja’. Tosiasiassa ne ovat satanistisia arvoja, joita pakotetaan koko maailmalle. Olen kiitollinen, että hän pitää kiinni arvoistaan, ja että tämä kansakunta kulkee Korkeimman tietä.

        Alautdinovin mukaan hänen tutkimansa islamilaiset ja kristilliset kirjoitukset osoittavat, että Venäjä voittaa tämän Pyhän sodan.

        – Olen tutkinut Koraania, Raamattua ja Tooraa, kaikkea, ja näiden pohjalta tiedän, että vastassamme on Paholaisen armeija. Al-Dajjālin [islamin antikristus] ja Antikristuksen armeija.

        Me olemme jo voittaneet. Kyse on ainoastaan siitä milloin pääsemme Kiovaan. Toivon, että emme pysähdy. Sen jälkeen etenemme Varsovaan ja muihin kaupunkeihin, jotka on pitänyt pistää ruotuun aina kerran sadassa vuodessa. Ylipäällikkömme käskystä tuhoamme Nato-joukot, jotka ovat ainoastaan nukketeattereita, uhosi Alautdinov.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset ovat julistaneet "jihadin"siksi he sekoilevat missä juutalaisvaltiot sijaistee.


        ”Venäjä käy Pyhää sotaa läntistä Antikristusta vastaan”

        Venäjän valtiontelevision ykköskanavalla Olga Skabejevan juontaman 60 minuuttia-propagandaohjelman vieraana oli Apti Alautdinov

        [Ukrainan puolustusministeri Oleksi] Reznikov on mahdollisesti viimeinen ötökkä, joka meidän pitää pistää ruotuun. Olen koko nuoruuteni valmistautunut tämänpäiväistä sotaa varten. Tämä on se Pyhä sota, josta pyhimyksemme ja vanhimpamme puhuivat, kun olin lapsi.

        Kiitän Korkeinta siitä, että tätä maata johtaa Vladimir Vladimirovitš Putin, joka kieltäytyi hyväksymästä niin sanottuja ’eurooppalaisia arvoja’. Tosiasiassa ne ovat satanistisia arvoja, joita pakotetaan koko maailmalle. Olen kiitollinen, että hän pitää kiinni arvoistaan, ja että tämä kansakunta kulkee Korkeimman tietä.

        Alautdinovin mukaan hänen tutkimansa islamilaiset ja kristilliset kirjoitukset osoittavat, että Venäjä voittaa tämän Pyhän sodan.

        – Olen tutkinut Koraania, Raamattua ja Tooraa, kaikkea, ja näiden pohjalta tiedän, että vastassamme on Paholaisen armeija. Al-Dajjālin [islamin antikristus] ja Antikristuksen armeija.

        Me olemme jo voittaneet. Kyse on ainoastaan siitä milloin pääsemme Kiovaan. Toivon, että emme pysähdy. Sen jälkeen etenemme Varsovaan ja muihin kaupunkeihin, jotka on pitänyt pistää ruotuun aina kerran sadassa vuodessa. Ylipäällikkömme käskystä tuhoamme Nato-joukot, jotka ovat ainoastaan nukketeattereita, uhosi Alautdinov.

        ”Venäjä käy Pyhää sotaa läntistä Antikristusta vastaan”

        Siltä se näyttää.


    • Olen Naton kannataja olen myös joulurauhan kannattaja.
      Tänä jouluna joulurauha ei toiminut jokapaikassa kun venäläiset jatkoivat siviilien pommituksia Ukrainassa raketein ja tykein.
      Siinä sai taas moni lapsi venäläisen joululahjan joka jäi sitten kyseisen lapsen viimeiseksi.

      • Anonyymi

        Uskon vapaus on uskoa mitä lystää. Ukraina rikkoi aselevon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon vapaus on uskoa mitä lystää. Ukraina rikkoi aselevon.

        ” Miten Naton kannattaja suhtautuu joulurauhan julistukseen?”

        SUOPEASTI! NATOON LIITYTÄÄN, KOSKA USKOTAAN, ETTÄ NIIN RAUHA SÄILYY!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon vapaus on uskoa mitä lystää. Ukraina rikkoi aselevon.

        ” Ukraina rikkoi aselevon.”

        Venäjä ALOITTI SODAN JA HYÖKKÄSI 24.2.2022!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe