Näyttää siltä, ettei joulun vietolla liene kummempaa merkitystä hänelle? Tai ehkö allakka kertoo muuta päivää?
Miten Natossa vietetään joulua? Nimittäin sitä kyllä vietetään.
Miten Naton kannattaja suhtautuu joulurauhan julistukseen?
31
60
Vastaukset
- Anonyymi
Voisko lähettää laskun? Onhan se kummallista, kun vaaditaan olla jouten jouluna, eikä Suomessa olla valmista lähettää imperiumin mukana sotilaita kaukomaiden kähinöihin.
Vai?- Anonyymi
Eihän Nato edes sodi missään, joten mitään tarvetta tuollaiseen ei ole! Harmittaako se Putinistia?
- Anonyymi
Äh aloitten tekijä on nuija Täysin idioottimainen aloitus.Yxinäsen runkarin "vuoden väläys"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh aloitten tekijä on nuija Täysin idioottimainen aloitus.Yxinäsen runkarin "vuoden väläys"
Ehkä unohtui, että nato on ateistinen?
- Anonyymi
Porilaisten marssia laulamalla.
- Anonyymi
"Miten Natossa vietetään joulua? Nimittäin sitä kyllä vietetään."
Eri NATO maissa eri tavoin eri uskontojen mukaan.
FSB:ssä joulua vietetään myrkyttämällä, kiduttamalla ja 2 kertaan tappamalla. - Anonyymi
Hanukka kiinnostaa, ei joulu.
- Anonyymi
Hanukka on vain Tarkkispojan mieleen!
- Anonyymi
Vain Tarkkispoika ITSE on hanukka-miehiäö? Saanut jonkin vamman sielulleen Israelistta ja nyt uskoo muiden olevan samassa tilassa!
Suomessa vietetään Joulua ja Uutta Vuotta eikä se tilanne muutu jonkun hanelin päähänpistoilla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain Tarkkispoika ITSE on hanukka-miehiäö? Saanut jonkin vamman sielulleen Israelistta ja nyt uskoo muiden olevan samassa tilassa!
Suomessa vietetään Joulua ja Uutta Vuotta eikä se tilanne muutu jonkun hanelin päähänpistoilla!Eli olet ateisti?
- Anonyymi
Venäjän Moskova julistaa täten Joulusodan... jne. Putin luki juuri perinteisen julistuksensa.
- Anonyymi
Joulusota joulukuusia käyttämällä? Valmiina koristeetkin?
- Anonyymi
Venäläisen peruskoulutuksen saaneelle aloittajalle voisi joku ystävällisesti kertoa ettei Nato tai YK ole paikka tai valtio vaan ne ovat kansainvälisiä valtioiden välisiä järjestöjä ja sopimuksia siis ihan vaan paperia joissa on tekstiä.
Paljon on puhuttu venäjän ala arvoisesta koulutustasosta ja sitten siihen siihen lisättynä venäläinen propaganda mutta aina Tiltut jaksaa silti yllättää teksteillään ja käsityksillään maailmasta.- Anonyymi
"ihan vaan paperia joissa on tekstiä."
Kuten valtiot ovat.
- Anonyymi
Naton kannattajat ovat rauhan puolella, joten joulurauha on luonnollista.
Venäjällä ei joulua juurikaan vietetä, mutta eihän siellä rauhallakaan ole kummoista merkitystä, ei sitä arvosteta.- Anonyymi
Nato on siis kristinuskoinen?
- Anonyymi
#Miten Naton kannattaja suhtautuu joulurauhan julistukseen?#
Ei juutalaiset vietä joulua. Jeesus oli niille pelkkä maalitaulu.- Anonyymi
Miksi jatkat typerää jankutustasi!
Ei kannattaja ole juutalainen vaan suomalainen! - Anonyymi
Venäläiset ovat julistaneet "jihadin"siksi he sekoilevat missä juutalaisvaltiot sijaistee.
”Venäjä käy Pyhää sotaa läntistä Antikristusta vastaan”
Venäjän valtiontelevision ykköskanavalla Olga Skabejevan juontaman 60 minuuttia-propagandaohjelman vieraana oli Apti Alautdinov
[Ukrainan puolustusministeri Oleksi] Reznikov on mahdollisesti viimeinen ötökkä, joka meidän pitää pistää ruotuun. Olen koko nuoruuteni valmistautunut tämänpäiväistä sotaa varten. Tämä on se Pyhä sota, josta pyhimyksemme ja vanhimpamme puhuivat, kun olin lapsi.
Kiitän Korkeinta siitä, että tätä maata johtaa Vladimir Vladimirovitš Putin, joka kieltäytyi hyväksymästä niin sanottuja ’eurooppalaisia arvoja’. Tosiasiassa ne ovat satanistisia arvoja, joita pakotetaan koko maailmalle. Olen kiitollinen, että hän pitää kiinni arvoistaan, ja että tämä kansakunta kulkee Korkeimman tietä.
Alautdinovin mukaan hänen tutkimansa islamilaiset ja kristilliset kirjoitukset osoittavat, että Venäjä voittaa tämän Pyhän sodan.
– Olen tutkinut Koraania, Raamattua ja Tooraa, kaikkea, ja näiden pohjalta tiedän, että vastassamme on Paholaisen armeija. Al-Dajjālin [islamin antikristus] ja Antikristuksen armeija.
Me olemme jo voittaneet. Kyse on ainoastaan siitä milloin pääsemme Kiovaan. Toivon, että emme pysähdy. Sen jälkeen etenemme Varsovaan ja muihin kaupunkeihin, jotka on pitänyt pistää ruotuun aina kerran sadassa vuodessa. Ylipäällikkömme käskystä tuhoamme Nato-joukot, jotka ovat ainoastaan nukketeattereita, uhosi Alautdinov. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiset ovat julistaneet "jihadin"siksi he sekoilevat missä juutalaisvaltiot sijaistee.
”Venäjä käy Pyhää sotaa läntistä Antikristusta vastaan”
Venäjän valtiontelevision ykköskanavalla Olga Skabejevan juontaman 60 minuuttia-propagandaohjelman vieraana oli Apti Alautdinov
[Ukrainan puolustusministeri Oleksi] Reznikov on mahdollisesti viimeinen ötökkä, joka meidän pitää pistää ruotuun. Olen koko nuoruuteni valmistautunut tämänpäiväistä sotaa varten. Tämä on se Pyhä sota, josta pyhimyksemme ja vanhimpamme puhuivat, kun olin lapsi.
Kiitän Korkeinta siitä, että tätä maata johtaa Vladimir Vladimirovitš Putin, joka kieltäytyi hyväksymästä niin sanottuja ’eurooppalaisia arvoja’. Tosiasiassa ne ovat satanistisia arvoja, joita pakotetaan koko maailmalle. Olen kiitollinen, että hän pitää kiinni arvoistaan, ja että tämä kansakunta kulkee Korkeimman tietä.
Alautdinovin mukaan hänen tutkimansa islamilaiset ja kristilliset kirjoitukset osoittavat, että Venäjä voittaa tämän Pyhän sodan.
– Olen tutkinut Koraania, Raamattua ja Tooraa, kaikkea, ja näiden pohjalta tiedän, että vastassamme on Paholaisen armeija. Al-Dajjālin [islamin antikristus] ja Antikristuksen armeija.
Me olemme jo voittaneet. Kyse on ainoastaan siitä milloin pääsemme Kiovaan. Toivon, että emme pysähdy. Sen jälkeen etenemme Varsovaan ja muihin kaupunkeihin, jotka on pitänyt pistää ruotuun aina kerran sadassa vuodessa. Ylipäällikkömme käskystä tuhoamme Nato-joukot, jotka ovat ainoastaan nukketeattereita, uhosi Alautdinov.”Venäjä käy Pyhää sotaa läntistä Antikristusta vastaan”
Siltä se näyttää.
Olen Naton kannataja olen myös joulurauhan kannattaja.
Tänä jouluna joulurauha ei toiminut jokapaikassa kun venäläiset jatkoivat siviilien pommituksia Ukrainassa raketein ja tykein.
Siinä sai taas moni lapsi venäläisen joululahjan joka jäi sitten kyseisen lapsen viimeiseksi.- Anonyymi
Uskon vapaus on uskoa mitä lystää. Ukraina rikkoi aselevon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Miten Naton kannattaja suhtautuu joulurauhan julistukseen?”
SUOPEASTI! NATOON LIITYTÄÄN, KOSKA USKOTAAN, ETTÄ NIIN RAUHA SÄILYY! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Ukraina rikkoi aselevon.”
Venäjä ALOITTI SODAN JA HYÖKKÄSI 24.2.2022!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241