Mitäpä jos kutsuisimme kaikkia heitä, jotka ovat ottaneet - joko ihan itsekseen tai hivenen autettuna - kynttilän/kynttilää pyllysilmäänsä, tästä lähtien vain yksinkertaisesti nimellä "kynttelikkö" tai "Ikaalisten kynttelikkö"?
Olisiko hyvä ja selventävä idea?
Ehdotus aattoiltaan
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Kyntteliköllä tarkoitetaan laitetta jossa on useita kynttilöitä. Tosin parempaakaan lempinimeä Jarmolle on vaikea keksiä. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, niin Jarmollakin. Useimmin käytetyt ovat eväsvuoto ja skitso- ketelä, myös näille nimille löytyy oma logiikkansa.
- Anonyymi
oliskoos jarmo kynttiläjalusta ?
- Anonyymi
skitsofreenikko mode sininimmarillaan näyttää houruutaitoaan ,onko pekallakirkkokatu 24 kynttilä puossa
- Anonyymi
Ikaalisissa ei ole tainnut muilla olla kuin Hoikkiksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikaalisissa ei ole tainnut muilla olla kuin Hoikkiksella?
Joo, hän vissiin on ainoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637