Päätti sitten poistaa invalidivähennyksen ja nostaa pienien eläkkeiden verotusta useilla prosenteilla.
Usean tonnin eläkkeissä sen sijaan lasketaan veroa.
Paska hallitus
16
133
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon puhuttu eläke korotus on valetta
Ainakin pienimmissä eläkkeissä..parin kympin korotus niin nostetaankin veroprosenttia. Jää vähemmän käteen kun ennen korotusta. Rikkaille tulikin vastaavasti roimat prosenttikorotukset. Kuilu se kun kasvaa. Miksi ei koskaan korotusta euromääräisenä. Kaikille sama.
Miksi aina niille annetaan eniten joilla on jo ennestään.- Anonyymi
Ai niin, rikkaita on vähemmän. Ei tule niin kalliiksi.
- Anonyymi
Ahne korruptioeliitti päättää asioista.
- Anonyymi
Eliitti on sähkötukensa ja helpotuksensa ansainnut.
- Anonyymi
pieni eläke on seurausta laiskuudesta.
- Anonyymi
Niinkuin ettei ole esim. Eduskunnan kuppilassa lihotettavana työajat istumassa ! Kyllä siellä näkyy lähes kaikki läskiintyvän , siitä jopa paskoille maksamme . Ja nämä hyväkkäät jakaneet kaikki suurimmat tekaistut tuet jo valmiiksi varakkaille . Mikähän tuon bile Ilmarin tuki esim. Homma haisee !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin ettei ole esim. Eduskunnan kuppilassa lihotettavana työajat istumassa ! Kyllä siellä näkyy lähes kaikki läskiintyvän , siitä jopa paskoille maksamme . Ja nämä hyväkkäät jakaneet kaikki suurimmat tekaistut tuet jo valmiiksi varakkaille . Mikähän tuon bile Ilmarin tuki esim. Homma haisee !
Koronatuet, lämmitysmuodon vaihtotuet, sähköauton hankintatuet, sähkölaskutuet....
Lista on loputon, jossa eliitti on jakanut hyväosaisille meidän veronmaksajien rahoja.
HÄVETKÄÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronatuet, lämmitysmuodon vaihtotuet, sähköauton hankintatuet, sähkölaskutuet....
Lista on loputon, jossa eliitti on jakanut hyväosaisille meidän veronmaksajien rahoja.
HÄVETKÄÄKäsittääkseni S.Marin on tuosta vastuussa ! Vaan ei muuta kuin lahjonut päättömyyttään lähipiirilleen ja niille joilta odottaa tulevaisuudessa vastapalvelua itselleen ,,,,
- Anonyymi
Olen synnyttänyt 8 veronmaksajaa ja käynyt töissä. Lisäksi tein töitä pari vuotta yli eläkeiän.
Pystytkö samaan elvistelijä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen synnyttänyt 8 veronmaksajaa ja käynyt töissä. Lisäksi tein töitä pari vuotta yli eläkeiän.
Pystytkö samaan elvistelijä?jo palamassa moottoritilassa kovalla olkapäällä. Pal
- Anonyymi
olen siitanut 10 veronmaksaja, nyt pitää löytää heille työpaikkat
muuten raskas työ menee hukaan - Anonyymi
Näkyyvät tosissaan vihaavan eläkeläisiä. Surkein hallitus ikinä.
- Anonyymi
Todellakin jatkuvaa ihmeveivaamista tuon hallituksen touhu. Onkohan ne täysin sekaisin, kuin piikkilanka vyyhti.
- Anonyymi
Eliitti ensin.
- Anonyymi
No.. Niin.. Nyt ovat sekä Kepu jotta Demarit lahjoneet omat äänestäjänsä. Saas nähdä mikä huijaus tämä sähkön hinnan korvaus on. Onko ihan samaa luokkaa kuin demarien eläkeläisille lupaamaa, ennen viime vaaleja.
Erityisesti lupaan, että SDP tulee parantamaan pienillä eläkkeillä kituuttavien ihmisten, Suomen rakentajien toimeentuloa. Lupaan 100 euroa nettona kuukaudessa useamman vuoden ohjelmalla toteuttaen lisää alle 1400 euron eläkkeisiin, lupaan keventää esimerkiksi lääkkeiden ja asiakasmaksujen alennuksilla kustannuksia ja lupaan, että SDP korjaa eläkkeensaajien verotuksessa suhteessa samojen tulojen palkansaajiin olevat epäkohdat." - Anonyymi
Vatsassa voi olla solmumäkelä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022256
- 561272
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881172Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.2421125Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu401045Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.81980Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.61847- 44796
- 91719