Paska hallitus

Anonyymi-ap

Päätti sitten poistaa invalidivähennyksen ja nostaa pienien eläkkeiden verotusta useilla prosenteilla.

Usean tonnin eläkkeissä sen sijaan lasketaan veroa.

16

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljon puhuttu eläke korotus on valetta
      Ainakin pienimmissä eläkkeissä..parin kympin korotus niin nostetaankin veroprosenttia. Jää vähemmän käteen kun ennen korotusta. Rikkaille tulikin vastaavasti roimat prosenttikorotukset. Kuilu se kun kasvaa. Miksi ei koskaan korotusta euromääräisenä. Kaikille sama.
      Miksi aina niille annetaan eniten joilla on jo ennestään.

• Anonyymi

Ai niin, rikkaita on vähemmän. Ei tule niin kalliiksi.

• Anonyymi

Ahne korruptioeliitti päättää asioista.

• Anonyymi

Eliitti on sähkötukensa ja helpotuksensa ansainnut.

• Anonyymi

pieni eläke on seurausta laiskuudesta.

• Anonyymi

Niinkuin ettei ole esim. Eduskunnan kuppilassa lihotettavana työajat istumassa ! Kyllä siellä näkyy lähes kaikki läskiintyvän , siitä jopa paskoille maksamme . Ja nämä hyväkkäät jakaneet kaikki suurimmat tekaistut tuet jo valmiiksi varakkaille . Mikähän tuon bile Ilmarin tuki esim. Homma haisee !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkuin ettei ole esim. Eduskunnan kuppilassa lihotettavana työajat istumassa ! Kyllä siellä näkyy lähes kaikki läskiintyvän , siitä jopa paskoille maksamme . Ja nämä hyväkkäät jakaneet kaikki suurimmat tekaistut tuet jo valmiiksi varakkaille . Mikähän tuon bile Ilmarin tuki esim. Homma haisee !

Koronatuet, lämmitysmuodon vaihtotuet, sähköauton hankintatuet, sähkölaskutuet....
        Lista on loputon, jossa eliitti on jakanut hyväosaisille meidän veronmaksajien rahoja.

HÄVETKÄÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronatuet, lämmitysmuodon vaihtotuet, sähköauton hankintatuet, sähkölaskutuet....
        Lista on loputon, jossa eliitti on jakanut hyväosaisille meidän veronmaksajien rahoja.

HÄVETKÄÄ

Käsittääkseni S.Marin on tuosta vastuussa ! Vaan ei muuta kuin lahjonut päättömyyttään lähipiirilleen ja niille joilta odottaa tulevaisuudessa vastapalvelua itselleen ,,,,

• Anonyymi

Olen synnyttänyt 8 veronmaksajaa ja käynyt töissä. Lisäksi tein töitä pari vuotta yli eläkeiän.
        Pystytkö samaan elvistelijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen synnyttänyt 8 veronmaksajaa ja käynyt töissä. Lisäksi tein töitä pari vuotta yli eläkeiän.
        Pystytkö samaan elvistelijä?

jo palamassa moottoritilassa kovalla olkapäällä. Pal

• Anonyymi

olen siitanut 10 veronmaksaja, nyt pitää löytää heille työpaikkat
      muuten raskas työ menee hukaan

• Anonyymi

Näkyyvät tosissaan vihaavan eläkeläisiä. Surkein hallitus ikinä.

• Anonyymi

Todellakin jatkuvaa ihmeveivaamista tuon hallituksen touhu. Onkohan ne täysin sekaisin, kuin piikkilanka vyyhti.

• Anonyymi

Eliitti ensin.

• Anonyymi

No.. Niin.. Nyt ovat sekä Kepu jotta Demarit lahjoneet omat äänestäjänsä. Saas nähdä mikä huijaus tämä sähkön hinnan korvaus on. Onko ihan samaa luokkaa kuin demarien eläkeläisille lupaamaa, ennen viime vaaleja.

Erityisesti lupaan, että SDP tulee parantamaan pienillä eläkkeillä kituuttavien ihmisten, Suomen rakentajien toimeentuloa. Lupaan 100 euroa nettona kuukaudessa useamman vuoden ohjelmalla toteuttaen lisää alle 1400 euron eläkkeisiin, lupaan keventää esimerkiksi lääkkeiden ja asiakasmaksujen alennuksilla kustannuksia ja lupaan, että SDP korjaa eläkkeensaajien verotuksessa suhteessa samojen tulojen palkansaajiin olevat epäkohdat."

• Anonyymi

Vatsassa voi olla solmumäkelä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2256
    2. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      56
      1272
    3. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      88
      1172
    4. Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan

Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.
      Maailman menoa
      242
      1125
    5. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      40
      1045
    6. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      81
      980
    7. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      61
      847
    8. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      44
      796
    9. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      91
      719
    Aihe