Populistisen vihervasemmiston vaaliohjelma katteettomien illuusioiden varassa!

Anonyymi-ap

Helikpterirahaa sieltä ja kakaramaisia heittoja täältä, niin hyvä tulee, vai tuleeko sittenkään?
Kokoomuksella ja Perussuomalaisilla alkaa olla jo varsin vahvat asemat ja vappusatasiin perustuva vihervasemmiston populismi ei taida enää kantaa ensi kevään vaaleissa.

26

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä kyllä ihmettelen, kuinka esimerkiksi tuo sähkölaskujen avustus meneekin suurituloisille, vaikka populistinen vihervasemmisto pyrkii ratsastamaan vasemmiston äänin, heh. Varmaan siellä lasketaan sen varaan, että oma äänestäjäkunta on riittävän tyhmää.

• Anonyymi

Kehä kolmoisen sisällä asuvat luontofriikit ja byrokratialla elävät paperin pyörittäjät lienevät kuitenkin se populistisen vihervasemmiston kova ydin.

• Anonyymi

Olen iloinen siitä että populisit pääsevät seuraavaan halllitukseen toteuttamaan politiikkaansa. Siitä tulee hupaisaa, sitä onkin jo kaivattu.

Se olisi vielä hupaisampaa jos yrittävät ketkuilla niin etteivät joutuisi sinne puoluettaan taas hajottamaan ja kannatustaan tärväämään.

Äänestän persuja ihan tästä johtuen ja tulen puoluekokoukseen junttaporukkani kanssa vaatimaan tekoja tai vaihtamaan Hakkaraisen puoluejohtajaksi. Olemme jo liittyneet persuihin tätä pohjustaaksemme ja meitä on paljon.

• Anonyymi

Tuohon te punaisen aatteen "sankarit" enää pystytte, heh!

• Anonyymi

Leikkirahaa vailla mitään pohjaa

• Anonyymi

Kannattaa jäädä bussista ajoissa rotkon reuna lähestyy

• Anonyymi

Tehdään suomesta epäoikeudenmukainen yhteiskunta jossa kaikilla paha olla

• Anonyymi

Niin tehdään jos persu otetaan mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tehdään jos persu otetaan mukaan.

Ai, niinkös luulet? Onko tämä nykyinen hulabaloo sitten kivempaa, kun rahaa jaetaan helikoptereista käsin? Oletkos ajatellut yhtään nenääsi pidemmälle?

• Anonyymi

No sittenpä kärsitte.

• Anonyymi

Partisaanissa on hyvä kirjoitus siitä, miten tuulivoimayhtiöillä on keploteltu. Kertoo hyvin tästä vihreän siirtymän tärkeydestä ja rahan liikkumisesta. Ikävä kyllä työeläkeyhtiöt ovat olleet maksajina. Kuka niiden toimien eettisyyttä oikein valvoo.

• Anonyymi

Populismi on asia että ei edes vihervassut siltä ole välttynyt. Turha on syyttää persuja siitä kun itse tehdään samaa.

• Anonyymi

Populismi tarkoittaa kansansuosiota. Väitän että jokainen puolue haluaa kansansuosiota jollakin vaalilauseella.

Punikit ovat tehneet siitä mörön johon itse eivät muka syyllistyisi. He muistelee jotain Mussolineja tai vastaavia jotka pitivät kiivaita palopuheita. Heidän oma setä-leenin kiihotti kansaa yhtä lailla aikoinaan. Se oli tasan tarkkaan populismia myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Populismi tarkoittaa kansansuosiota. Väitän että jokainen puolue haluaa kansansuosiota jollakin vaalilauseella.

Punikit ovat tehneet siitä mörön johon itse eivät muka syyllistyisi. He muistelee jotain Mussolineja tai vastaavia jotka pitivät kiivaita palopuheita. Heidän oma setä-leenin kiihotti kansaa yhtä lailla aikoinaan. Se oli tasan tarkkaan populismia myös.

Jollakin puolueella (SDP) voi olla vappusatasia ja jollakin jotain muuta luvattuna, ei toteen pantavana.

• Anonyymi

Populismi on lähinnä vain vihervasemmiston lanseeraama lyömäase persuja vastaan. Kyllä populismi on ollut aina vasemmiston keskeisiä työkaluja, jolla on yritetty painaa kilpailevia aatteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Populismi on lähinnä vain vihervasemmiston lanseeraama lyömäase persuja vastaan. Kyllä populismi on ollut aina vasemmiston keskeisiä työkaluja, jolla on yritetty painaa kilpailevia aatteita.

Näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollakin puolueella (SDP) voi olla vappusatasia ja jollakin jotain muuta luvattuna, ei toteen pantavana.

Vihervasemmiston populismi perustuu massiiviseen velkaantumiseen ja bailaamiseen.

• Anonyymi

Persuteema on Vihreät.

Muuta ei ole heillä ole.

• Anonyymi

Heh, otahan selvää asioista? Taidat olla kovin nuori idealisti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo on aikamoinen yllätys. YLE on osannut taitavasti piilottaa omaa puoluettaan leimaavat ikävät asiat.

• Anonyymi

Nyt on mailmankirjat sekaisin, kun äärioikeistolaist populistit. Vääntävät ympäristöpuolueita natseiksi. Totuus on vallan toisenlainen siellä äärioikeiston porukoissa nahkasaapas natsahtaa katuun. Persujen ulostuloissa tutkimusten mukaan on Natsisympatiaa ja vannotaan kansallissosialismin nimeen.

• Anonyymi

Eiköhän kevään vaaleihin mennessä saada selvyys kenellä on vastullinen politiikka tavoitteena ja ketkä elostevat populistisesti velkarahan päällä.

• Anonyymi

Äärioikeisto kautta-aikain on tuottanut vain yhtä asiaa, nimittäin KAAOSTA. Persut kuuluvat juuri tähän ryhmään. Perupöljäkkeet voivat nyt mainita yhdenkin valtion, jossa äärioikeistolainen populisti hallitus olisi tuonut jotain järkevää kansalle. Persupölvästit huutelevat kaikkea hyvää kansalle, tarkemmalla tiedustelulla heiltä ei löydy yhtään mitään mölinän perusteeksi. Takarivistä on helppo huudella vailla mitään vastuuta.

• Anonyymi

Kylläkyllä, ja joulupukki on olemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      1850
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      12
      1560
    3. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      109
      1306
    4. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      239
      1107
    5. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      87
      1019
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1013
    7. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      868
    8. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      228
      865
    9. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      833
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      162
      657
    Aihe