Yhtenäinen Venäjä -puolueen entinen edustaja sytytti kutsuntatoimiston tuleen
Saratovin alueella sijaitsevaan armeijan kutsuntatoimistoon polttopullon heittänyt mies on pidätetty.
Rivit rakoilee
10
159
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa nousee!
- Anonyymi
Putinilla lerpahtaa.
- Anonyymi
Saisi suomessakin sytytellä noita kutsuntatoimistoja, on niin raskaasti perustuslain 6§ vastaista toimintaa.
- Anonyymi
Suomessa on niin vähän Tiltuja että ovat keskittyneet viime aikoina lähinnä poltteleen kirkkoja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on niin vähän Tiltuja että ovat keskittyneet viime aikoina lähinnä poltteleen kirkkoja .
Mikäs putlerin oppipoika sinä olet, kun kannatat perustuslain rikkomista ja siten oikeusvaltion perustan tuhoamista? Tee yhteiskunnalle palvelus ja tapa itsesi.
- Anonyymi
Talvisin puhaltelevat toistensa muniin.
- Anonyymi
Tiltu tosiaan poltti kirkon Rautjärvellä.
- Anonyymi
Taisit itse polttaa kirkon, juuri sinun kaltaisen räkänokan puuhia sellaiset.
- Anonyymi
Eiku tulitikuilla.
-puujalka - Anonyymi
Te venäläiset pommitatte, murhaatte, raiskaatte ja kidutatte Ukrainassa, itsenäisessä valtiossa, joka ei hyökkäystänne provosoinut. Toivotan teille sellaista joulua ja uutta vuotta, jonka ansaitsette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453