Yhtenäinen Venäjä -puolueen entinen edustaja sytytti kutsuntatoimiston tuleen
Saratovin alueella sijaitsevaan armeijan kutsuntatoimistoon polttopullon heittänyt mies on pidätetty.
Rivit rakoilee
10
159
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kansa nousee!
- Anonyymi
Putinilla lerpahtaa.
- Anonyymi
Saisi suomessakin sytytellä noita kutsuntatoimistoja, on niin raskaasti perustuslain 6§ vastaista toimintaa.
- Anonyymi
Suomessa on niin vähän Tiltuja että ovat keskittyneet viime aikoina lähinnä poltteleen kirkkoja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on niin vähän Tiltuja että ovat keskittyneet viime aikoina lähinnä poltteleen kirkkoja .
Mikäs putlerin oppipoika sinä olet, kun kannatat perustuslain rikkomista ja siten oikeusvaltion perustan tuhoamista? Tee yhteiskunnalle palvelus ja tapa itsesi.
- Anonyymi
Talvisin puhaltelevat toistensa muniin.
- Anonyymi
Tiltu tosiaan poltti kirkon Rautjärvellä.
- Anonyymi
Taisit itse polttaa kirkon, juuri sinun kaltaisen räkänokan puuhia sellaiset.
- Anonyymi
Eiku tulitikuilla.
-puujalka - Anonyymi
Te venäläiset pommitatte, murhaatte, raiskaatte ja kidutatte Ukrainassa, itsenäisessä valtiossa, joka ei hyökkäystänne provosoinut. Toivotan teille sellaista joulua ja uutta vuotta, jonka ansaitsette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1951803
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,42981- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63694
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te82674Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19581Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38566- 22565