https://yle.fi/a/3-12671653
Jihhuuuu!!!
Jos vastustat oikeistoa, olet vassarireuhkanatsi!!!
Israelissa oikeisto rulaa
10
238
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin ikävä asia on. Israelilaiset ansaitsivat parempaa.
- Anonyymi
Oikeistojuutalainen on oikeassa!!!
Moktarit vainoavat juutalaisia! - Anonyymi
afrikkalaiset oikein jonottavat patojen ääreen ??? ei ota ainoatakaan !!!
- Anonyymi
Miksi arabit ja juutalaiset sotivat keskenään? Ovatko toiset noista natseja?
- Anonyymi
Ketkä veljeilivät natsien kanssa toisessa maailmansodassa?
- Anonyymi
Nyt on Bibi kusessa, koska on luvannut Putinille, että ei puutu Iranin ydinasekehittelyyn, mutta muut Israelissa vaativat Iranin kuriin laittamista.
- Anonyymi
Hauskaa hanukkaa!
- Anonyymi
Miksi he ovat oikeistoa?
- Anonyymi
Nämä Likud, Uskonnolliset Zionistit ja muut uskonnolliset puolueet ovat Israelin oikeistoa sillä ovat äärimmäisen kansallismielisiä ja vanhoollisia. Eivät katso hyvällä seksuaalisia vähemmistöjä, muita uskontoja kuin juutalaisuutta, tai arabeja. Ääriuskonnollisille naisen oikeudetkaan eivät ole samassa linjassa miesten kanssa...
Vasemmistoksi luetaan sitten kaikki muut, elikkä ne jotka kannattavat tasa-arvoa, aitoa demokratiaa, seksuaalisten vähemmistöjen oikeuksia ja usein myös kahden valtion ratkaisua eli Palestiinan valtion perustamista Israelin naapuriksi miehitetyille alueille.
Usein muuten kuulee Israelin poliitikkojen ja edustajien jankkaavan mediassa ja YK:ssa kuinka “Israel on lähi - idän ainoa demokratia”. Tämä on täyttä puppua sillä Israel on ns. Etnokratia, eli valtio jossa hallitsevalla etnisellä tai uskonnollisella ryhmällä on suuremmat oikeudet kuin muilla. Nämä jutut ovat minulle hyvinkin tuttuja sillä olen asunut Israelissa jo kolmisenkymmentä vuotta ja olen opiskellut Yhteiskuntatieteiden kandiksi ja maisteriksi Ben-Gurionin yliopistossa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094246
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803302Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243209Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223162- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622743Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332384