Suuret ihmeet

Anonyymi-ap

Millaisia suuria ihmeitä on tapahtunut?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kultahiput taivaasta, hampaisiin ilmestyi itsestään kultaisia paikkoja, jalkojen venytys, yksi ylipainoinen laihtui ihan silmissä (ei tosin mennyt vaakaan ennen eikä jälkeen ihmeen). Nigerialainen saarnamies heilutteli ilmassa omaa kuolintodistustaan,
      Ruandan mies tekeytyi pastoriksi ja täydestä meni.

    • Anonyymi

      Raamattu on täynnä ihmeitä. Lue sieltä.

      • Anonyymi

        Raamatun ihmeillä,

        ja lopun ajan uudestikastavien lahkojen, kuten Parhamin hengen ihmeillä,
        ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Ilm. 16:14 

        "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"


      • Anonyymi

        Ei edes David Copperfieldin tasoista tekoa löydy raamatusta vaikka on fiktiota monesta kulttuurista yhdistelty. Siihen nähden Harry Potter on kovaa kamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun ihmeillä,

        ja lopun ajan uudestikastavien lahkojen, kuten Parhamin hengen ihmeillä,
        ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Ilm. 16:14 

        "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"

        Kukaan ihminen ei kylläkään pysty tekemään ihmeitä. Et sinäkään.


    • Anonyymi

      Ps.72:18 Biblia: Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, joka yksinänsä ihmeitä tekee!

    • Anonyymi

      2Moos.1:19 Biblia (1776) Niin lästenämmät vastasivat Pharaota: Hebrelaiset vaimot ei ole niinkuin Egyptiläiset; sillä he ovat vanvemmat luonnostansa ja ennenkuin lastenämmä tulee heidän tykönsä, ovat he synnyttäneet.

    • Anonyymi

      Se kun Jumala on vastannut rukouksiini ilostuttaen, yllättäen minut. Se on ikäänkuin ihme. Minulle ihmeillä ei ole sellaista kiinnostaa kovasti merkitystä enää kuin oli uujestisynjyttyjäni. Toki on mukava seurata kuinka tapahtumat etenevät Maajilmassa, prohvettijoijten toteutumiseensa.

      Tykkään syödä pitsaa. Ja juoja koko kolee ja olla kuul mään, semmoinen cowpoimään.

      Minua kiinnostaa nähjä, jos Jumala suo elinaikaa sinne asti, miten on käymän prohvetijan siitä kuin Pjuutin on Gogin rinssi ja hyökkäyksen aloittavi Jisrajelijiinhiin maahan ryöstämmään ryästettävää: muakuasua ja mitä muutahi arvokasta Jisrajelijiinhiin maaperreen on Herra kätkenäkkeen niin se pääsnen näkkeen kun Pjuutin on siinä ijässä, jolloin aika on tullut lähelle päästä elämänpituisen tilikauven tilintehoon.

      Hän, joka tietää Jumalan olemassaolevan,

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Luuk.13:32 Biblia: Ja hän sanoi heille; menkäät ja sanokaat sille ketulle: katso, minä ajan ulos perkeleitä, ja parannan tänäpänä ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä lopetan.

    • Anonyymi

      Mietin vielä silleenni mikä on se suurin tietämäni ihme?

      Minuutissa tulee mieleen että Jumalan tekemät ihmeet, kunnes itse persoona on miälestäni se suurin ihme, joka tuunaa ihmeellisettäyjelliset tejot.

      Tekis niin mieli naukaista oikein innokkaasti isoon ääneen, avata iänjiäänteet.

      Silleenni nous vielh mielleenni,

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Ihmeitä ei oteta tuosta vaan, kuten aloittaja olettaa. Kultahippuja istumalla. Ei juosta ihmeiden perässa. Kuten aloittaja haluaa juosta. Vaan kirjoitettu on : ihmeet seuraavat niitä jotka uskovat. Ihmeet seuraavat julistettua Sanaa. Ensin pelastus, sitten parantumiset.

    • Anonyymi

      Joh.6:28-29 Biblia: Niin he sanoivat hänelle: mitä meidän pitää tekemän, että me taitaisimme Jumalan töitä tehdä? Jesus vastasi ja sanoi heille: se on Jumala työ, että te uskotte sen päälle, joka hänet lähetti. 1Joh.3:23-24

    • Anonyymi

      Mark.8:23-25 Biblia (1776) Ja hän tartui sokian käteen, ja vei ulos hänet kylästä, ja sylki hänen silmiinsä, ja pani kätensä hänen päälleensä, ja kysyi häneltä, josko hän jotakin näkisi, Niin hän hatsoi ylös ja sanoi: minä näen ihmiset niinkuin puut käyskentelevän. Sitte hän taas pani kätensä hänen silmäinsä päälle, ja antoi katsoa. Ja se tuli parannetuksi, niin että hän näki kaikki kaukaa ja selkiästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe