Apua, hävisin rahani vedonlyöntiin

Anonyymi-ap

Piti vihjeen mukaan olla varma voitto mutta ottelu päättyikin tasan ja menetin rahani, panos 300€.
Mistä voisin nyt saada ruokaa tai jotain taloudellista apua? Diakoni ym on kiinni kun huomennakin on pyhä.

2

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paska nakki...
      Ei ole kyllä sellaisia asioita kuin varma voitto tai varma vihje. Ja pohjakassaa pitää olla paljon, ennen kuin kannattaa pelata satojen eurojen panoksilla.
      Mutta jos sulla on asiallisia naapureita, niin voisit ehkä heiltä kysyä nyt ainakin ruoka-apua siihen asti, että virastot aukeavat.
      Tai vaikka kaksikymppistä lainaksi, että saat pariksi päiväksi ruokaa.

• Anonyymi

Kyllä vasemmistohallitus varmaan muutaman millin nakkaa lastemme rahoja kun on noin hyvät perusteetkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      372
      3208
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      85
      3061
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      293
      1406
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      447
      1280
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      46
      1010
    6. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      8
      970
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      959
    Aihe