Piti vihjeen mukaan olla varma voitto mutta ottelu päättyikin tasan ja menetin rahani, panos 300€.
Mistä voisin nyt saada ruokaa tai jotain taloudellista apua? Diakoni ym on kiinni kun huomennakin on pyhä.
Apua, hävisin rahani vedonlyöntiin
Anonyymi-ap
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
Paska nakki...
Ei ole kyllä sellaisia asioita kuin varma voitto tai varma vihje. Ja pohjakassaa pitää olla paljon, ennen kuin kannattaa pelata satojen eurojen panoksilla.
Mutta jos sulla on asiallisia naapureita, niin voisit ehkä heiltä kysyä nyt ainakin ruoka-apua siihen asti, että virastot aukeavat.
Tai vaikka kaksikymppistä lainaksi, että saat pariksi päiväksi ruokaa. - Anonyymi
Kyllä vasemmistohallitus varmaan muutaman millin nakkaa lastemme rahoja kun on noin hyvät perusteetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3723208Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista853061Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis2931406Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K4471280- 461010
- 8970
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined67959