https://yle.fi/a/74-20010085
Kyllä taas käsittämätöntä touhua! Kuka järjenjättiläinen tämä on?
Eläinsuojelurikos Siilinjärveläisellä maatilalla
12
1156
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän mutta en sano.
- Anonyymi
eiköhän moni tietä tämän paikan.
- Anonyymi
Täällä pöljällä noita nautoja riittää. Kylä on niin ahdistava ja ihmiset voivat pahoin että tekevät hirveitä juttuja en suosittelisi edes pahimmalle vihamiehellinikään.
- Anonyymi
Pienellä googlettelulla tulee vastaan ylämaankarja merkintä, joten eiköhän kaikki tiedä kenellä täällä semmoisia ollut. Ihme että saanut pitää muut eläimet.
- Anonyymi
hyvät edulliset tuotteet, hyvin on se puoli hoitettu.
- Anonyymi
Tällä kylällä eläinsuojelurikoksia tiloilla riittää. Viranomaiset tai heihin rinnastettavat toimijat vielä pimittävät näitä. Pimittävät koska oma lehmä ojassa.
- Anonyymi
Jos muiden eläinten hoidossa olisi ollut sanomista, olisihan nekin nyt poissa. Näitä on hankala mennä kommentoimaan, kun ei lehdissä ole koko totuus.
- Anonyymi
Kyllä näin on .
- Anonyymi
Totta turiset jos mentäisiin pintaa syvemmälle, voisi sieltä kaapista löytyä luuranko jos toinenkin. Halutaan varjella mitä on vielä paikasta jäljellä.
- Anonyymi
Ihan terveiltähän nuo näytti.
- Anonyymi
Savon Sanomissa sanotaan että käräjäoikeus on todistajia kuultuaan todennut että ruokaa on ollut riittävästi ja säännöllisesti tarjolla, kun taas tässä ylen jutussa annetaan ymmärtää että nuo on nälkään kuolleet. Kumpiko on totuus?
- Anonyymi
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/74-20010085
Tämä lehti ei yleensä paskaa puhu ja kaikki, jotka tuntevat kyseisen tilanpitäjän tietävät kyllä totuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101