🥰🕯🎄 ei näytä telkkarin väki sitä älynneen. Kauheita itkuvirsiä tulee. Tässä mun suosikkeja:
It's the modt wonderful time of the year/Andy Williams
https://youtu.be/SFGC_YgeQ5w
All I want for Christmas is you/ Carey
https://youtu.be/aAkMkVFwAoo
Joulu on ilon ja valon juhlaa
7
123
Vastaukset
Tämä oli siis multa. Tuo anonyymi nikki tuli vahingossa.
- Anonyymi
Kyllä nuo aivopierusi jo tunnetaan, oli ne sitten turautettu tänne nikillä tai ei, trolliukko 💩🤡
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuo aivopierusi jo tunnetaan, oli ne sitten turautettu tänne nikillä tai ei, trolliukko 💩🤡
Voi sinua raukkaa! Etkö muulla tavalla saa huomiota osaksesi?
- Anonyymi
Telkan saa helposti suljettua jos ohjelman kattaus ei miellytä.
Mulle joulun aika on pysähtymistä ja hiljentymistä, muttei varsinaisiin itkunsekaisiin uppoamista.
Joulusta voi tehdä itselleen just omanlaisen syömisiä ja juomisia mukaellen.
Musiikki on aivan ehdoton joulun vietossa.
Hyvää Tapaninpäivää.Telkun saa suljettua. Mutta jos vasn laittaa sen kiinni ja on hiljaa niin ei ohjelmat siitä parane ja rahoilleen ei saa vastinetta. Nyt ei voi enää edes tv-lupien avulla äänestää, kun on maksu veroissa mukana.
- Anonyymi
No ei se mitään ja on jonossa tulemassa katsomaan mitä on edessä Downton abbey. Sanoisin että on olemassa useita ajoneuvoja samassa ilmoituksessa ja hei on mulla.. on ja pysyy varmasti myös. Terveisin ollllisi mulkuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952003
- 1701338
- 1661267
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede801065Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s70790Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk37763Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er156736Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.98663Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen87626