Kaupan aikaa

Anonyymi-ap

Kauppa oli auki.

Juomaksi otettiin alemaitoa.
Syömästä mukaan lähtivät:
- chili
- herkkusienet
- jauheliha
Muut tarvikkeet:
- lanka
- neulat
- napit
Saattoi siinä jotakin muutakin olla, mutta ei niin tarkkaan muista.

Yleishavaintona tilanteesta voidaan esittää:
Maitoja oli kaupassa todella vähän. Voisiko olla, että maitopula kolkuttelisi ovella? Maitoa oli vain yksi laatikollinen ja muutama alemaito. Toisin maidokkeita ja muita keinotekoisia maitoja oli, mutta ne ovat jo sitten kalliita. Eikä tainnut olla edes niitä lämpimän säilytyksen maitoja, jotka sitten avattuna on laitettava kylmään.

3

185

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se mikä unohtui oli, että vaatteiden pesuainetta hankittiin kahta eri sortimenttiä.
      Ja, että vaatetuspuolen kehitystarpeet koskevat yhtä kappaletta alastomuuden peittäviä ja kylmyyttä torjuvia pitkiä aluskalsareita.

Mitä tuntemuksia nämä eteen tulleet asiat teissä herättivät? Onhan kuitenkin kyse köyhyydestä, joka lisääntyy kaikilla mittareilla mitattuna kaikkialla valtakunnassa.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­N­­­y­­­m­f­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17682276b

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Sitä, että vähitellen tavarat alkaa loppua kaupoista. Olen jo huomannut pakkausten pienenemisen, tavaraa pakkauksessa on vähemmän kuin ennen. Tai ovat pienmpiä.
      Esim kivikylän nakit, nehän oli puolta lyhyempiä kuin jotkut toiset.
      Leipärasvoja on rasioissa vähemmän, kun tiristävät 10g pakkaus, niin voittoa tulee.
      Samoin ne maidot, Vettä lisätty ym sotkua, joten oikeaa ainetta ei ole kohta kuin väri.
      Senkin voi korvata kalkkivedellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      98
      919
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe