Ihmisen suoritukseen perustuvat uskonnot kuuluvat eksytyksiin kuten helluntailaisuus, adventismi ja jehovalaisuus.
Helluntailaiset ovelina väittävät olevansa protestantteja (Lutherin oppi uskosta ja armosta).
Valehtelijoita ovat!
Helluntailaisuuden perustajat eivät olleet protestantteja.
Helluntailaisuudessa pyritään sitävastoin käännyttämään protestantteja.
Armovarkaat ja ulkokultaiset
8
105
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaiset iloissaan hengessä kun protestanttien kirkkoja poltetaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17682591J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pimeämpi puoli suritettavasta uskosta amerikkalaiseen malliin.
Kymmenysten maksu uskossa perustuu 100% ihmisen suoritukseen.- Anonyymi
olitko sinä nyt sellainen protestantti kun puhut ropaskaa ?
koittaisitten nyt edes päättää kuka se on sellaine kristitty tässä luterilaisuudessa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olitko sinä nyt sellainen protestantti kun puhut ropaskaa ?
koittaisitten nyt edes päättää kuka se on sellaine kristitty tässä luterilaisuudessa!Helluntalaishönöt päättävät uskottelussaan ketkä eivät ole ole uskossa.
Helluntailaisuuden perustajat eivät olleet protestantteja.
Olette aika typeriä.
- Anonyymi
helluntailaisethan ohittaa enemmän kuin puolet raamatun sanaa > ohituskaista . . .
- Anonyymi
Helareissa se sama vika kuin kaikissa, että ovat liian lihallisia uskovia, eivät vaella niin Hengessä kuin olisi tarpeen ja oikein. Lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan ja se tulee esille ihmisen teoissa, puheissa ja tietenkin myös ilkeissä kirjoituksissa. Niissä ei ole Kristuksen tuoksu. Niilä tuomitsee itsensä.
- Anonyymi
Uudestisyntyneen protestantin Henki ei yhdy helluntalaishenkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745