Vuodenvaihteen ilotulitus järjestetään tänä vuonna puomilla, ilotulitteiden lisäksi kaupunki tarjoaa Snellmannin ja Atrian käristeitä sekä Valion tuotteita eri muodossa!
Olette lämpimästi tervetulleita, tilaisuus alkaa 31. 12. Klo 21.00
Puomilla tavataan!
Uusivuosi puomilla.
10
295
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne kaikki joukolla
- Anonyymi
Tulossa ollaan Vimpelistä asti
- Anonyymi
Kunnanvaltuuston pj pitää puomilla uudenvuoden puheen.
- Anonyymi
Onko kuohujuomaa tarjolla vai pitääkö ottaa omat juomat?
- Anonyymi
Kiitos ikimuistoisesta vuodenvaihteen juhlatilaisuudesta arvokkaassa puomimiljöössä!
Juhlijoita oli paljon, järjestyshäiriöitä ei ollut, ilotulitteet ammuttiin vahvalla ammatti taidolla joten minkäänlaisia vaaratilanteita ei syntynyt!
Toivottavasti tästä muodostuu jatkumo, perinne myös tuleville vuodenvaihteen juhliin!
KIITOS!- Anonyymi
Mutta kuka tahri puomin, se oli taas jäätyneessä ........ ?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuka tahri puomin, se oli taas jäätyneessä ........ ?.
Puomissa on kummallinen, outo haju, mikähän siinä nyt haisee?
- Anonyymi
Sain puomia uutenavuotena puomilla. Terveisin yleinen nainen
- Anonyymi
Ai kun oli ihana loppiainen puomilla
- Anonyymi
Oli huikein uusivuosi aikoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3252566Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista332199Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis219878Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K330813- 42762
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined55711- 45670