Onko poliisi jo selvittänyt kuka poltti pappilan piharakennuksen? Rikoshan vanhenee pian?
Joko rikos on selvinnyt?
7
391
Vastaukset
- Anonyymi
Se on jäänyt selvittämättä, ei se rakennus itsestään silloin ole syttynyt.
- Anonyymi
Oliskohan pitänyt kerätä kunnon rahasumma sille joka paljastaa syyllisen tai syylliset,niin ehkäpä olisi auttanut asian selvittelyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan pitänyt kerätä kunnon rahasumma sille joka paljastaa syyllisen tai syylliset,niin ehkäpä olisi auttanut asian selvittelyssä.
Samaa mieltä . Miksi pitäisi unohtaa tapaus ja salata /suojella pyromaania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä . Miksi pitäisi unohtaa tapaus ja salata /suojella pyromaania.
Silitetty vaan tekijän päätä ja annettu anteeksi "tämän kerran". Hitto että täällä pikkukunnassa on hämärää toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silitetty vaan tekijän päätä ja annettu anteeksi "tämän kerran". Hitto että täällä pikkukunnassa on hämärää toimintaa.
Jos jonkun yksityishenkilön pirtti olisi ollut kyseessä olisi syyllinen/syylliset kaivettu esiin vaikka kivenkolosta , mutta kun uskovaisten yhteisestä omaisuudesta kyse, ei niin tarkkaa näköjään.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17682896S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Joku sen teki ja kantaa syyllisyyttään loppuelämänsä. Seurakunnan päättäjät liian hempeitä tässäkin asiassa ja rikos unohdettu. Olisin muuta odottanut ja siksi päätin erota kirkosta pitkän harkinnan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756