Samaan hallitukseen perussuomalaisten kans ja SDP ei varmastikkaan myös hyväksy kokoomuksen kyykytystä koskien esim liittoja. Sama hallitus kuin nytkin siis jatkaa jos jollain konstilla saavat kepun taas suostuteltua hallitukseen. Kokoomus ei saa muita kavereita kyykutys hallitukseensa kuin ruotsalaiset ja ehkä vihreät mutta siis hyvä ettei orposta tule pääministeriä. Perussuomalaiset taasen eivät hyväksy kokoomuksen euta nuolevaa politiikkaa. Aijai taitaapa tulla vaikeat hallitusneuvottelut. Kepukin kun kuihtuu niin eivät herkästi uudelleen hallitukseen lähde.
SDP ei suostu
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kokoomus pidetään oppositiossa niin Suomella menee hyvin. Kun kokoomus tulee hallitukseen, niin kansa kärsii ja talous sakkaa (aina).
- Anonyymi
Siis kun SDP:lle ainoa hyvä etikka on sellainen, jonka voi juoda
(bileskandaalit yms) ei ei ei enäää
- Anonyymi
Halitus syntyy,kun muutama puolue saa kasaan ohjelman,jonka kaikki voivat hyväksyä.
Kyse on kompromissihalukkuudesta.
Ilman sitä ei yhteistyötä synny.
Eli puolueen on tingittävä joistain periaatteistaan tai jäätävä katsomoon. - Anonyymi
Sdp on tuhonnut itsensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839