Yhdysvalloissa republikaanit huijaavat ja valehtelevat kaikessa. Trump ei ole edes kaikkein pahin.

Anonyymi-ap

17

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

""republikaanit huijaavat ja valehtelevat kaikessa""

Noin karkeasti puolet äänestäjistä on rebublikaaneja. On täysin mahdollista tai jopa todennäköistä, että puolet amerikkalaisista on huijareita ja valehtelijoita.
      Pidän lukemaa vieläpä liioitellun vähäisenä.

• Anonyymi

Republikaaneistakin voi löytyä valehtelija, mutta näyttäkää rehellinen demokraatti.

• Anonyymi

Trump oli kaamea presidentti, uskomaton tyyppi.

• Anonyymi

Republikaanit ovat amerikan persuja ja siksi valehtelu kuuluu asiaan. Hihhulit ovat täysin kyvyttömiä puhumaan totta edes kerran elämässään.

• Anonyymi

Repuissa on myös hyviä tyyppejä, kuten persuissakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Repuissa on myös hyviä tyyppejä, kuten persuissakin.

Joo biden ja linttoniki kävi moneen kertaan eräällä saarella

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuokin huijari saattaa vielä jäädä kiinni jostain vaalirahoitukseen liittyvästä vakavasta rikkeestä. Siinä ei epärehelliset puoluetoverit voi paljoakaan auttaa.

Ja varmasti löytyy myös joku veronkiertorikos.

• Anonyymi

Kommunistinen aate perustuu valheeseen.

• Anonyymi

Se aate on tappanut sata miljoonaa ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se aate on tappanut sata miljoonaa ihmistä.

Natsismikaan ei perustu totuuteen. Se on tappanut 20 miljoonaa ihmistä. Kaikki aatteet joutaisi hevon vittuun. Niillä ei ole saatu aikaan kuin tuhoa ja kuolemaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natsismikaan ei perustu totuuteen. Se on tappanut 20 miljoonaa ihmistä. Kaikki aatteet joutaisi hevon vittuun. Niillä ei ole saatu aikaan kuin tuhoa ja kuolemaa.

Jatkan. Jenkeissä vasurit yrittää tuhota Trumpin. Hän ei minun mielestäni edusta mitään aatetta. Hän vain puolustaa kansaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan. Jenkeissä vasurit yrittää tuhota Trumpin. Hän ei minun mielestäni edusta mitään aatetta. Hän vain puolustaa kansaansa.

Trump on pesunkestävä kommunisti. Haluaa valtion rahat itselleen ja lähipiirileen.

Ja Trump tulee Putinia Ukrainan sodassa. Trump lahjoitti Ukrainan Venäjälle salaisessa sopimuksessa Putinin kanssa.

• Anonyymi

George Santos on saanut rahat vaalikassaansa suoraan venäläisiltä. Yli miljoona taalaa.

Ei pysty selittämään rahojen alkuperää. Joutuu vankilaan.

• Anonyymi

Jos on hiljaa, eikä todista itseään vastaan, niin poliisin oikeudelle esittämät uskomukset rahojen alkuperästä jäävät voimaan. Joutuu vankilaan ja joutuu maksamaan koko vaalirahoituksensa verran sakkoja. Puolue ei saa maksaa sakkoja.

• Anonyymi

TRUMP ON KAIKEIN SUURIN PRESIDENTTI, JONKA JUMALA ON LUONUT!
      HÄN EI PÄÄSTÄNYT MATUJA USAAN!

• Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=afA_fIVQvXg

George Santos on toiminut nuoruudessaan Drag Queen:ina ja hän on voittanut useita Gay Beauty -kilpailuja. Siis ihan oikeasti.

Varmasti löytyy paljon muutakin kiinnostava hänen oikeasta elämästään. Voi olla ihan elokuvan tai kirjan arvoista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2214
    2. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      56
      1202
    3. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      88
      1127
    4. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      39
      958
    5. Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan

Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.
      Maailman menoa
      224
      942
    6. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      80
      938
    7. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      61
      836
    8. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      44
      756
    9. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      91
      701
    Aihe