koittaisitte hankkia se elämän joskus.
80-vuotias erakoitunut ja varmaan sairas papparainen sen sitten poltti, ilmeisesti kepulainen kun omisti metsääkin.
Ystäviä vailla olevat kovasti innostuneet yhdestä kirkon poltosta
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tää kirkkojen polttsminenhan kuuluu jo kulttuuriin
yksi tuttu poltti aikoinaan saunoja kyrösjärvellä. veneillessä ihmeteltiin mikä siellä palaa. sauna saha koti tai kirkko niin poltto kuuluu perinteeseen jo- Anonyymi
nii ja toinen poltti kotinsa ja ittensä. yks söi haulikonpiipun. yks hyppäs korkeelta ilman siipii. jne. herätkää. asuttu suomessa. murheellisten laulujen maassa
- Anonyymi
Perikunnan mökissä asuminen vihjaa perintöriitaan, minkä pappa ratkaisi ikävällä tavalla.
En osaa sanoa, tutkiiko poliisi tällaisissa tapauksissa, että miksi, vaiko vain mitä ja kuka.
Perikunnasta joku on saattanut mennä vaatimaan perinnön jakoa, mikä pahimmassa tapauksessa olisi ajanut vanhan äijän pois kodistaan, missä oli ilmeisesti asunut talon valmistumisesta lähtien. Silloin saattaa päässä napsahtaa.
- Anonyymi
No, kepulainenhan se on ollut.
- Anonyymi
Taitaapi Polliisi mennä taas kerran siitä mistä aita on matalin !!
- Anonyymi
poika vietiin tos just ennen joulua. ilman oikeeta syytä. papereihin voi kirjotella kuluneita fraaseja. kunnassa on kivikirkko. en yhtään ihmettele jos puukirkot palaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749