koittaisitte hankkia se elämän joskus.
80-vuotias erakoitunut ja varmaan sairas papparainen sen sitten poltti, ilmeisesti kepulainen kun omisti metsääkin.
Ystäviä vailla olevat kovasti innostuneet yhdestä kirkon poltosta
7
54
Vastaukset
- Anonyymi
tää kirkkojen polttsminenhan kuuluu jo kulttuuriin
yksi tuttu poltti aikoinaan saunoja kyrösjärvellä. veneillessä ihmeteltiin mikä siellä palaa. sauna saha koti tai kirkko niin poltto kuuluu perinteeseen jo- Anonyymi
nii ja toinen poltti kotinsa ja ittensä. yks söi haulikonpiipun. yks hyppäs korkeelta ilman siipii. jne. herätkää. asuttu suomessa. murheellisten laulujen maassa
- Anonyymi
Perikunnan mökissä asuminen vihjaa perintöriitaan, minkä pappa ratkaisi ikävällä tavalla.
En osaa sanoa, tutkiiko poliisi tällaisissa tapauksissa, että miksi, vaiko vain mitä ja kuka.
Perikunnasta joku on saattanut mennä vaatimaan perinnön jakoa, mikä pahimmassa tapauksessa olisi ajanut vanhan äijän pois kodistaan, missä oli ilmeisesti asunut talon valmistumisesta lähtien. Silloin saattaa päässä napsahtaa.
- Anonyymi
No, kepulainenhan se on ollut.
- Anonyymi
Taitaapi Polliisi mennä taas kerran siitä mistä aita on matalin !!
- Anonyymi
poika vietiin tos just ennen joulua. ilman oikeeta syytä. papereihin voi kirjotella kuluneita fraaseja. kunnassa on kivikirkko. en yhtään ihmettele jos puukirkot palaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352186
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351205- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562