Leponex ja painostus

Anonyymi-ap

Ahdistaa suuresti, kun sukulainen painostaa käyttämään leponexia, vaikka hoitohenkilö hyväksyy toisen neuroleptin. Minä en ala joka kuukausi ravaamaan verikokeissa, olemaan pöhnässä ja kusemaan alleni vain siksi, että sukulaisella on hyvä mieli. Itsemääräämisoikeus on minullakin.

10

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy onko lääkärillä psykiatrin koulutus. Harvalla hoitajallakaan on psykiatsen hoitotyön koulutusta. Hoitaja voi olla tullut tuohon työhön ,tk vuodeosastolla tai mistä vaan. korvapolilta

      • Anonyymi

        Todellakin on ja hoitajallakin on sairaanhoitajan koulutus. Mistään vuodeosastolta tai korvapolilta ole tullut. Miksi minun pitäisi kyseenalaistaa hoitohenkilökunnan koulutus? Omituinen vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin on ja hoitajallakin on sairaanhoitajan koulutus. Mistään vuodeosastolta tai korvapolilta ole tullut. Miksi minun pitäisi kyseenalaistaa hoitohenkilökunnan koulutus? Omituinen vastaus.

        Kyllä hoitohenkilökunta osaa nämä asiat joten tee omien asioittensa kanssa niin kun olet sopinut hoitohenkilökunnan kanssa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos kerran voisi vaihtoehtoisesti käyttää jotain toista neuroleptiä, niin itsehän sen saa päättää. Ei sukulaiset pysty määräämään, mitä käytät ja mitä et.

      Uskallatko sanoa itse suoraan, että mieluummin haluaisit sen toisen vaihtoehdon Leponexin tilalle ?
      Jos et sano, niin miksi et ?
      Jos sanot oman mielipiteesi, mikä olisi pahinta mitä siitä voisi seurata ?

      • Anonyymi

        Uskallan sanoa ja olen sanonut. Se on hyväksytty. Luitko aloituksen? Kyseessä on sukulainen joka painostaa leponexin käyttöön ei hoitohenkilöt. Leponex on kyllä määrätty, mutta huomattu että pärjään toisella neuroleptillä ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallan sanoa ja olen sanonut. Se on hyväksytty. Luitko aloituksen? Kyseessä on sukulainen joka painostaa leponexin käyttöön ei hoitohenkilöt. Leponex on kyllä määrätty, mutta huomattu että pärjään toisella neuroleptillä ihan hyvin.

        Ihan niin se millä lääkkeellä pärjää , niin se on oikea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallan sanoa ja olen sanonut. Se on hyväksytty. Luitko aloituksen? Kyseessä on sukulainen joka painostaa leponexin käyttöön ei hoitohenkilöt. Leponex on kyllä määrätty, mutta huomattu että pärjään toisella neuroleptillä ihan hyvin.

        Luin aloituksen, kyllä.
        Lähinnä tarkoitin, että oletko tälle sukulaiselle uskaltanut sanoa mielipiteesi ?
        Joskus joidenkin voi olla jostain syystä vaikeaa sanoa vastaan sukulaiselle, omaiselle tms.
        Enkä nyt tosiaankaan tarkoita, että juuri sinulla olisi, älä ymmärrä väärin.

        Mutta kyllähän lääkitysasiat hoidetaan lääkärin ja potilaan kesken, ei siinä sukulaisilta kysellä, mitä lääkkeitä he haluaisivat toiselle käyttöön.

        Millä se sukulainen perustelee väitteensä, miksi olisi käytettävä juuri Leponexia, siis hänen mielestään ?


    • Anonyymi

      Teet kuten hoitohenkilökunta sanoo! Sillä kukaan sukulainen ei niinkuin voi määritellä toisen tarpeita lääkkeisiin nähden.
      Sinä syöt lääkkeitä että pysyt terveenä joten ei tartte välittää siitä mitä joku kouluttamaton ihminen yrittää sinun syövän.
      Ja kun puhut asioista oman hoitopiirisi kanssa niin se riittää. Ei siis tarvitse sivullisten puuttua asioihin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe