Ainakin nämä 16 muuta asiaa muuttuvat ensi vuonna.
0.50 euroa jokainen savuke hinnaltaan. Menikö oikein. Voe vittu ompa hinnoissaan, mitähän sätkien kpl hinta.
IS. Tupakka-askin hinta liki kymppiin
54
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tupakkaaskille 50 euroa hinnaksi. Ja maksakoon jokainen terveyskulut omasta pussista joka aiheutuu tupakoinnista.
- Anonyymi
Juu,ihan sama mulle ja kun nyt innostuttiin hintoja nostamaan niin alkoholiin myös 30% korotus kanssa ,karsinogeeni kun on tuokin, myös kortittomien ajelijoiden sakkoja voi nostaa reilusti ,vaikkapa 50% suoraan, näin saadaan soteen kivasti rahaa lisää, ja sitten pääomaverojen prosentteja voi nostaa myöskin selvästi.
- Anonyymi
Juotko kaljaa/viinaa? Maksa sitten omat sairauskulusi.
- Anonyymi
Tai ylensyönnistä, huumeista, autolla hurjastelusta, vuorikiipeilystä ym seikkailuista joihin tahallaan mennään loukkaamaan itseä . Monia muita aivan vapaaehtoisia terveysuhkia myös sakotettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ylensyönnistä, huumeista, autolla hurjastelusta, vuorikiipeilystä ym seikkailuista joihin tahallaan mennään loukkaamaan itseä . Monia muita aivan vapaaehtoisia terveysuhkia myös sakotettava.
Tupakka askin hinnaksi 50 euroa.
- Anonyymi
Jes jess jesssssssss HYVÄ JUTTU
- Anonyymi
Juu ja viinalle, sokerille jne jne lisää veroa. Ymmärrätkö, jos tupakan poltto, viina verotetaan vielä kovemmin ja sakista tulisi täysraitis, niin miten luulisit käyvän veromenetyksille? No tietenkin ne menetetyt verot otettaisiin sitten kaikilta kaikesta muusta ja kassaan kiliseen enempi. Johan se on nähty polttoaine, sähkö ja lisää tulee.. Sovjet-Suomi on totta vuoteen 2029 mennessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja viinalle, sokerille jne jne lisää veroa. Ymmärrätkö, jos tupakan poltto, viina verotetaan vielä kovemmin ja sakista tulisi täysraitis, niin miten luulisit käyvän veromenetyksille? No tietenkin ne menetetyt verot otettaisiin sitten kaikilta kaikesta muusta ja kassaan kiliseen enempi. Johan se on nähty polttoaine, sähkö ja lisää tulee.. Sovjet-Suomi on totta vuoteen 2029 mennessä.
Älä hikeenny, jos tupakoit niin maksa itse omat sairauskulusi ja viinasta aiheutuvat kulut. Miksi minun ne pitäisi kustantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hikeenny, jos tupakoit niin maksa itse omat sairauskulusi ja viinasta aiheutuvat kulut. Miksi minun ne pitäisi kustantaa.
Älä nyt hermostu, jos olet ylensyöbyt tai saat urheiluvammoja tms. miksi minun pitäisi ne kustantaa?
Itse en tupakoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee diabeteksen hoitoa ja nistejä...miksi ne joutuu maksamaan jotka eivät tuosta kärsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt hermostu, jos olet ylensyöbyt tai saat urheiluvammoja tms. miksi minun pitäisi ne kustantaa?
Itse en tupakoi.En minäkään tupakoi ja tupakka askin hinnaksi 50 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee diabeteksen hoitoa ja nistejä...miksi ne joutuu maksamaan jotka eivät tuosta kärsi?
Tupakka askille 50 euroa hinnaksi.
- Anonyymi
Onneksi pääsin eroon, vähintään 200 e kuussa säästyy tuossakin. Kehotan kaikkia lopettamaan, varsinkin köyhälle tuo on kova menoerä. Muutaman kuukauden jälkeen asia on mennyttä.
- Anonyymi
Käytätkö alkoholia? Jos pääsisit siitäkin eroon niin säästyisi lisää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö itse sokeria? Se vahingoittaa elimistöä ihan samalla tavalla ja näkyy sairauskuluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pääsisit autoilusta eroon, dsäästö olisi huomattava...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö itse sokeria? Se vahingoittaa elimistöä ihan samalla tavalla ja näkyy sairauskuluissa.
Et kai vaan vertaa safkasta löytyvää sokeria joka on piilossa , alkoholiin ja sen selviin haittoihin yhteiskunnassa? Ei kovin viisas vertaus vanhalta juopolta...
- Anonyymi
Tuosta tupakkiveron nostosta ei ole muuta seurausta, kuin salakuljettajat lisääntyy, jotkut jopa rikastuu.
- Anonyymi
Meillä on tarkka tulli joten ei syytä huoleen.
- Anonyymi
Tupakka voi pahimmillaan maksaa 30 vuotta elämästäsi. Se on kallista.
- Anonyymi
Kyllä ja muut ovat maksumiehiä. Ei kenenkään tupakoimattoman tarvitse tupakoivien kuluja maksaa. Maksakaa itse happilaitteet ja sairaalakäynnit.
- Anonyymi
Eikö se ole yhteiskunnan etu kun kuolee aikaisemmin. Mitä niillä sängyissä lojuvilla vanhuksilla on virkaa? Nyt yritetään aktiivisesti tappaa tuottamattomia yksilöitä
kylmään, nälkään ja hoidonpuutteeseen oikein valtion toimesta.
- Anonyymi
Jostakin se vihreiden ohisalojen vihresiirtymät ja afrikan tuet pitää ottaa tässä alku listaa siis.
- Anonyymi
Ohisalo puolueineen on menneen talven lumia.
- Anonyymi
Hyvä niin,että maksaa...Tupakoimattomilla ei ole,pummaajat liikkeellä rahat vähissä tai valvojan hoidossa on hätä,mitä sais röökii kai sossu hyväksyy tupakit ja puntti tikkui,menee aski pari päivässä.Eläkkeellä lapsilisät sitten eläke voi olla kummoinen.
- Anonyymi
Tupakkahlö kuole, jos lopettaa tupruttelun.
- Anonyymi
Kahvipaketti nostetaan 20€ paketti , voi ,voi , kyllä ei nuoret tiedä paremmasta mitään nykypäivänä , nuo oli ennen melkein ilmasta hupia kaikki mainitut kuten sähkökin , autoilu , matkailu yms. yms.
Kehitys kulkee mutta mihin suuntaan....... , sääliksi käy nuorten ns. elintasoa , ja ihan itse tekemällä tehtyä kurjuutta.- Anonyymi
Tee sätkiä
- Anonyymi
Ei kahvia ole pakko juoda. Jos kahvi maksaisi noin paljon niin ainakin itse vain lopettaisin kahvin juonnin. Ei kaikki nytkään juo kahvia.
- Anonyymi
Eiköhän nuorten elintaso parane sillä etteivät polta tupakkaa. Tupakka on idioottien tuote. Ei lainkaan päihdevaiktusta mutta pahat vieroitusoireet. Se olisi sama jos alkoholista ei juopuisi mutta krapula olisi silti 10 kertaa pahempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kahvia ole pakko juoda. Jos kahvi maksaisi noin paljon niin ainakin itse vain lopettaisin kahvin juonnin. Ei kaikki nytkään juo kahvia.
Tilalle tulle kyllä korvikeita sitten jengi ryystää sitä.
- Anonyymi
Eihän tuosta ole kuin reilut 4 vuotta, kun nuo hyödykkeet olivat lähes ilmaisia verrattuna tähän päivään. Olisiko jotain yhteyttä WEF jengin valtaan pääsyyn Euroopassa ja muuallakin. Kyllä tämä kurjuus on ihan tarkoituksella tehtyä kusettajien toimesta. Huvittavinta kaikessa on, että feikki kallupeissa Marin, Saukko ym. ovat niin suosittuja, käsittämätöntä pa-kaaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, myös tee täytyy kaupoista poistaa, aiheuttaa sappikiviä vuodessa monelle ja leikkauskustannuksia sairaaloissa.
- Anonyymi
Kannattaa siirtyä nuuskaan
- Anonyymi
Eikös nuorten huumeiden käyttö ole lisääntynyt
- Anonyymi
Ei sillä ole merkitystä, eikä rattijuoppojen kuolonkolareilla, pääasia on että ei röökätä.
- Anonyymi
Ostan sen marlboron aina laatu maksaa
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Ihan vapaasti saat ostaa ja tupruttaa, mutta maksa itse omat sairauskulusi.
- Anonyymi
Kenenkään ei tarvitse syöpä kääryleitä tuprutella, kun voi pistää suoraan suoneenkiin!🤯
- Anonyymi
Hankalaa vain saada tupakkaa mahtumaan suoleeni.
Sikarit tuntuvat mukavimmilta kokonaan peräsuoleeni tungettuna
lisään edelliseeni.
!🤯
- Anonyymi
Vihreät on olleet kukan kannattajia koko ajan. Onko minkä hintaista.
- Anonyymi
Hatsit avartaa tajuntaa Osana vihreää siirtymää
- Anonyymi
Yhteiskunnan ei tule maksaa itseaiheutettuja sairauksia, tulee elää terveellisesti läpi elämän eikä aloittaa terveellistä elämää vasta kun terveys pettää!
- Anonyymi
Outo ajatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo ajatus.
Niin on, taidan lähteä rieuhumaan Balticin sviittiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo ajatus.
Ei ollenkaan, vaan hyvä ajatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, taidan lähteä rieuhumaan Balticin sviittiin...
Oletko örveltäjä yrittäjä.
- Anonyymi
Tämä sopii tähän ketjuun https://www.youtube.com/watch?v=_8FMXMgjlbM&ab_channel=BillHicks
- Anonyymi
Spaddu!
Hei Sakke heitä Sigge!
Kenes vuoro tarjoo rööki?
🤣👀- Anonyymi
Pummina olo se vasta maksattaakin toisille omat kulut.
- Anonyymi
Tupakka ei alunperin ollut tarkoitettu köyhille vaan yläluokkaisille ihmisille. Nyt vain palataan takaisin perinteisiin eli vain varakkaat voivat käyttää tupakkaa.
Köyhän ei pidä aloittaa harrastuksia, joihin ei ole varaa. Maailmassa on ilmaisiakin harrastuksia ja nautintoja. - Anonyymi
Johan se menee ylikin jos kunnon tupakkaa polttaa.
- Anonyymi
pieni tuloinen palkansaaja voi maksaa vähenmän veroa ,kuin askin päivässä polttanut röökääjä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791