Jättäkää helluntailaiset edes lapset rauhaan ja lopettakaa vihanne luterilaisia kohtaan.
”Antakaa lasten olla, älkää estäkö heitä tulemasta minun luokseni. Heidän kaltaistensa on taivasten valtakunta”. (Matt.19:14)
Hedelmistään puu tunnetaan
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
Uskotko kun helluntailainen toivottaa rauhaa käsi nyrkissä?
Tappelevat jopa keskenäänkin.
"Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne,." - Anonyymi
Millainen suuntunnustus (uskontunnustus) helluntailaisilla on kokouksessaan?
Suuntunnustus uskosta puuttuu kasteella, kokouksessa ja pastorien saunaillassa. - Anonyymi
Suuntunnustus annetaan jumalattomien edessä.
Vauvakastetut ovat kirkossa uskontunnustuksen ajan hiljaa.- Anonyymi
Sytiset helluntailaiset eivät pysty tunnustamaan uskoaan.
Suuntunnustus uskosta puuttuu kasteella, kokouksessa ja pastorien saunaillassa. - Anonyymi
Uudestikastettu haluaa taas vauvoja
Se on jumalaton eikä anna uskontunnustusta
Kristityt taas tunnustavat uskonsa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudestikastettu haluaa taas vauvoja
Se on jumalaton eikä anna uskontunnustusta
Kristityt taas tunnustavat uskonsaTyypillinen vauvakastetun sodomia-spesialistin kommentti.
Pelkkää saastaa. Muuta ei osaa.
Onko hän vauvakastettujen lahkolaisten opettaja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen vauvakastetun sodomia-spesialistin kommentti.
Pelkkää saastaa. Muuta ei osaa.
Onko hän vauvakastettujen lahkolaisten opettaja?Tälläistenkö vauvakastettujen joukkoon pitäisi kastaa vauvoja väkisin! Älkää tehkö sitä vanhemmat!
Antakaa ihmisen ITSE valita! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläistenkö vauvakastettujen joukkoon pitäisi kastaa vauvoja väkisin! Älkää tehkö sitä vanhemmat!
Antakaa ihmisen ITSE valita!yhyy byäääh, ,märise toki kun kristityt kastavat lapsia eivätkä anna niitä sinulle, sairas pedo!!
- Anonyymi
Nuo Jeesuksen sanat todistavat, että tuo lastenvastaisuus on myös Jumalan valtakunnan vastaisuutta: anabaptistit puuttuvat itse Jumalan omaan pelastustyöhön.
Koska he eivät itse ole Elävän Jumalan lapsia, ei heissä ole Kristuksen Henkeä ja siksi ajattelevat kaiken (mm. pelagiolaisuus, nestoriolaisuus) vain Lihan mukaan, eivät Hengen: koska lapsella ei ole osoittaa minkäänlaista, hengellistä "cv":tä (hellareiden itse käyttämä nimitys omista "ansiolistoistaan"), joutuvat kuolleet lapset suoraan Helvettiin.
Jeesuksen mukaan, näitä / hellareita itseään odottaa tulevassa jokin vielä pahempi, kuin myllynkivi kaulassa tulijärveen heittäminen. - Anonyymi
Helluntailaiset ovat Olsenin opetslapsia ja hän perusti Suomeen 40 helluntaiseurakuntaa.
Käytti helluntailaispoikia seksuaalisesti hyväkseen apostolina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022223
- 561212
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881133Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu39976Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.226963Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.80942Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.61837- 44766
- 91704