Rautjärven kirkkopalo

Anonyymi-ap

Se oli ikävä tapahtuma. Heti palon jälkeen tällä palstalla jokin jätkä oli syyttämässä helluntailaisia pyromaaniteosta !!! Se ilmaisee myös palstan tason hyvin. Mutta yksi näkökantani. Vaikka saisin koko tasavallan vastaani, sanon mielipiteeni. Jos itse olisin ollut jouluaamuna Rautjärven kirkossa, viimeistään klo 8 Pyhä Henki olisi sanonut minulle tilanteen. Todennäköisesti aattoiltana. PH julistaa teille tulevaiset. Olen tiennyt etukäteen monta kuolintapausta. Kuukausi sitten viimeksi. Kun hirvi on tullut tielle, PH on ilmoittanut etukäteen. Olen miehistön jäsen srk ssa. Mitään vakituista virkaakaan ei ole annettu. En ole koskaan sanonut, että olen päätäni muita pitempi. Ilmestysmaja tehtiin yhtäpitkistä laudoista. Tämä on ja pysyy mielipiteenäni. Ajatelette mitä tahansa. Onhan PH ilmoittanut jo ajat sitten esim. Harmageddonin sodan. Myös Konginkankaan onnettomuudesta tuli ilmoitus etukäteen. Ei minulle, mutta olin tilaisuudessa paikalla.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helluntailaiset ennustajat liikkeellä...

      Nämä yriitävät herättää kuolleita ja toda sanomaa kuolemasta.

    • Anonyymi

      Ennustajalta kysyisin
      Miten USAlle käy ja siellä oleville eksytyksille?
      USA on nyt liki sisällissodan partaalla ja sodassa Ukrainassa.

      - hell.tietäjähenki -

    • Anonyymi

      Vai miehistön jäsen. Mussä oli purseri ja perämies? Kerrotaanko vain miehistön jäsenelle kirjaimet he-ma?

      • Anonyymi

        Perämies helluntailainen, miehistön jäsen.
        "Naisista ei me välitetty."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perämies helluntailainen, miehistön jäsen.
        "Naisista ei me välitetty."

        Mites Venäjälle käy ja Venäjän ortodokseille? Venäjä sotii jo Ukrainassa ja on sisäisen hajoamisen partaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites Venäjälle käy ja Venäjän ortodokseille? Venäjä sotii jo Ukrainassa ja on sisäisen hajoamisen partaalla.

        Hesekiel on jo kauan kauan sitten profetoinut ne asiat. Mene raamattutunneille. Näin tietämätön on Suomen kansa.


    • Anonyymi

      Jaak.4:4 Biblia (1776) Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä minä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo. Ps.39:6. Jes.40:6. 1Piet.1:24

      • Anonyymi

        ”Ettehän te tiedä, mitä huomispäivä tuo teidän elämäänne! Savua te olette, joka hetken näkyy ja sitten haihtuu.”
        ‭‭Jaakobin kirje‬ ‭4‬:‭14‬ ‭(1992)


    • Anonyymi

      >>> Olen tiennyt etukäteen monta kuolintapausta. <<<

      Kyseessä on tietäjähenki ja noituutta.

      • Anonyymi

        Ajattele järjellä jos sitä sinulla on. Raamatussa ,vaikkapa Jesaja profetoi Jeesuksen syntymän 700 v ennenkuin se tapahtui. Raamattu on täynnä profetioita. Miksi ei siis nyt profetoida, ennusteta ? Kivet huutavat, jos näin ei tapahdu, on kirjoitettu. Asut kehä III n sisäpuolella.


      • Anonyymi

        En ole ikinä kuullut pyhäaamuna kirkossa profetiaa !! Miksi niitä ei tule ?


    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.

    • Anonyymi

      Ei tuo pyromaanisyytöskään ole mitään uutta auringon alla, sillä sehän on tullut jo kaikille helluntailaisille täysin selväksi, että luterilaiset ovat jatkuvasti syyttämässä helluntailaisia milloin mistäkin venkkulanpelistä ja harhaopeista yms. skeidasta.

    • Anonyymi

      Jaak.4:13-15 Kulkaa nyt, te sanotte: Tänään tai huomenna matkustamme tähän kaupunkiin ja vietämme siellä vuoden ja ryhdymme liiketoimiin ja samme voittoa, koska ette tiedä, mikä elämänne on huomenna. Sillä te olette usvaa, joka hetkisen näkyy. Sen sijaan teidän pitää sanoa:Jos Jehova tahtoo, niin me elämme ja myös teemme tämän tai tuon. Sananl.27:1

      • Anonyymi

        ”Kuulkaa nyt, te jotka sanotte: »Tänään tai huomenna me lähdemme siihen ja siihen kaupunkiin, viivymme siellä vuoden, teemme kauppoja ja keräämme hyvät voitot.» Ettehän te tiedä, mitä huomispäivä tuo teidän elämäänne! Savua te olette, joka hetken näkyy ja sitten haihtuu. Näin teidän tulisi sanoa: »Jos Herra tahtoo, niin me elämme ja teemme sitä ja sitä.»”
        ‭‭Jaakobin kirje‬ ‭4‬:‭13‬-‭15‬ ‭


    • Anonyymi

      Palstalla kirjoittaa muutama luonnevikainen yksilö. Eikä kyse ole pienistä vioista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe