Hölmön Eun päätös?

Anonyymi-ap

Kaikki autot muutettava sähköautoiksi 2030 mennessä! Ei ole edes raka-aineita moiseen urakkaan.

12

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se voidaan tehdä samaan tapaan kuin diesel veturi on sähköveturi.
      Eli aggis pyörittää sähkömoottoria.

    • Anonyymi

      Uusi eu kusetus ?.......................................
      ....................Lisää tulossa.
      Kumartakaa ja kiittäkää ?

      • Anonyymi

        Vasen käsi tekee ja oikea ajattelee.Tätähän tämän EUn toiminta on aina ollut . Vain itsenäisyyspuolue IPU tiesi ja ymmärsi tyhmyyden valtavan määrän ja puhui siitä. Nyt suuri jako on lopussa ja seuraukset katastrofaaliset. Mutta vieläkin Suomessa samat fossiili käyttävät valtaa pilaamassa asiamme kohtalokkaasti.Puhutaan fossiilienergian kieltämisestä samaan aikaan.Kaksinaamaista touhua.


    • Anonyymi

      Suomi mukana näitä päättämässä!

    • Anonyymi

      Vihreät narkootika jengit toimittavat
      huumaus aineet ja koko eduskunta oä
      Heroiini humalassa !
      Johan sen osoittaa suomen liittyminen
      Natoon.

    • Anonyymi

      Vihersaasta sai vallan Eussa ja Saksassa... Jälki karmeeta,kuin Helsingin liikennejärjestelyt!

    • Anonyymi

      Eipä taida muut maat kuin pohjoismaat olla mukana tuossa 2030 "kelkassa" ja varsinkin suomi, "kunnianhimoisin" ajatuksin. Kun ottaa huomioon, kuinka vähän henkilöautoliikenne tuottaa hiilidioksidia (alle 10%), kuinka monta sataatuhattamiljardia autotehtaat saavat myydessään kaikille maailman autoilijoille uudet autot. Kun otetaan lisäksi huomioon se, että valmistaminen tuottaa päästöjä paljon enemmän kuin perinteisten polttomoottoriautojen. Polttomootoriautolla "saa ajaa" useita 10000km, ennenkuin ollaan samassa päästömäärässä valmistuksen suhteen.
      Tuossa ajelin muutaman kuukauden Euroopassa ja esim. Espanjassa näin kuukauden aikana kuusi siis 8 Teslaa, joista kaksi saksan rekkareissa, kaksi suomen rekkareissa yksi hollannin rekkareissa ja kolme espanjan. Rikkaassa Norjassa niitä oli pohjoisessa (Norfkapp) yksi, joka tosin oli Suomen rekkareissa. Suomessa sähköautoja on myyty jonkin verran, mutta myynti tulee vähenemään, koska niitä myydään vain Omakoti- ja rivitaloasukkaille. Muutama voi mennä kerrostalossa asuville. Jos mietitään vaikkapa ns. suurkaupunkeja vaikkapa juurikin Espanjassa, jossa kaikkien 1000-10000€ arvoiset autot ovat parkissa kaduilla. Kuinka monta promillea tulee olemaan sähköautojen osuus 2030? On siis selvää, että autotehtaiden loppaus on EU parlamentissa "tuottanut" tulosta, Suomessa.

    • Anonyymi

      Meidän uudehkon taloyhtiön parkkihallissa on 120 autopaikkaa ja sinne on näiden kolmen vuoden aikana "tullut" kaksi ladattavaa hybridiä.
      Lehdessä oli juttua juuri siitä, kuinka vähän noilla ladattavilla hybrideillä muka ajetaan sähköllä. Asiassa on selvä ristiriita. Kun luetaan niiden muutaman sähköauton omistavan omakehuja autostaan siitä, kuinka halpaa se ajaminen sähköllä oikein on, ei maksa kuin muutaman sentin /100km. Miksi sitten ladattavan hybridin omistavat eivät aja sähköllä, vaan maksavat mieluummin 20€/100km bensasta, vaikka sähkö niissäkin riittäisi hyvinkin päivän normi ajoihin kesällä)? (Huom! Pieni saivartelu kuluissa).

    • Anonyymi

      Minulla ei ole sitä päätöstä mitään vastaan minä voin oikein loistavasti lopettaa autoilun kokonaan kunhan nämä viherpunikki hallituksen ministerit antavat minulle linja-auto ja taksi sekä junaplippuja vaikkapa 10.000 arvosta heti annan heille vaikka ajokorttini tänäpäivänä:) en yhtään narise enään sen jälkeen en aja saastuttavilla autoilla elämä helpottuisi huomattavan paljon,minun tarvisee vain tilata sopiva taksi tai vastaava oli yö tai päivä laittakaa tämä paras ehdotukseni heti sdp n pääministerille Sanna Marinille ja vihreitten sisäministeri Maria Ohisalolle ja muille hallituksen virkamiehille siis heti tänään voin luovuttaa heille ajokorttini julkisesti kun he suostuvat sopimukseeni ilmaston pelastaminen alka pienistä teoista:)

    • Anonyymi

      Järkevää olisi ollut antaa tapahtua ajan kanssa. Tää väkisin rynniminen vitun kalliiksi!

      • Anonyymi

        Ei mitään aikailua vaan nyt mennään että rytisee,viherpuna hallitushan tekee kaikensa ettei enää olisi polttomoottori autoja niin minähän olen tässäkin asiassa edelläkävijä alan heti käyttää joukkoliikennettä se vain on nyt kiinni siitä,pitävätkö sdp pääministeri sanna marin ja vihreiden maria ohisalo sanansa! nyt se on heistä kiinni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe